quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef waterreus23 het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=174112
Release datum: 12 Oktober 2007
De kneuzen!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:42 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
En nu staat de releasedatum op 01-01-2008
Wanker, ga dan zelf wat proggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
De kneuzen!!!!!
waarom is dit spel nog iet af??? ben nu bang dat ik er in januarie geen zin meer in heb. ga dan wel weer naar de winterefteling
Gaat lekkerquote:Op zondag 20 januari 2008 16:26 schreef waterreus23 het volgende:
de opnieuw is de releasedatum uitgesteldt naar 28-03-2008
Ah een mede klacht in dienerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:44 schreef Yoni het volgende:
Ik heb 'm (gedownload, niet gekocht) en krijg het ook niet fatsoenlijk aan de praat. Geluid hapert en de muis valt niet te besturen zo traag.
En ik heb toch niet echt een langzame pc ofzo (dual core 3GHz met 2GB RAM)
Op een Dell met Linux natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:02 schreef Yoni het volgende:
Mjah maar om nou een klacht in te gaan dienen over een niet op geheel legale wijze verkregen game![]()
Ik vind het wel echt héél slecht hoor. Eerst uitstellen en dan nog zoiets braks afleveren! Op wat voor machines hebben zij in hemelsnaam getest??
Ja, waarom zouden ze? Je bent immers maar een betalende klant. En maar klagen als mensen illegaal gaan downloaden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef SpookY22 het volgende:
het gekke is dat ik ook nog niet eens iets heb terug gehoord op mijn mail
Klacht is een klacht hieruit blijkt maar weer de brakheid van een product en dat het geen reet uitmaakt of je een legale of een non-legale versie installeert.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:02 schreef Yoni het volgende:
Mjah maar om nou een klacht in te gaan dienen over een niet op geheel legale wijze verkregen game![]()
Ik vind het wel echt héél slecht hoor. Eerst uitstellen en dan nog zoiets braks afleveren! Op wat voor machines hebben zij in hemelsnaam getest??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |