helaas dat je alleen weinig meerwaarde biedt en enkel blaat blaat als een schaap schaap!quote:
VIVA LA RAIN!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Zo eens in de zoveel tijd bundel ik mijn klachten, om het voor u, de kijker thuis overzichtelijk te maken.
Ik noem:
- Het ongelovelijke teringweer, waar ik chagerijning, vervelend en heel treurig van word.
- Mijnmannetje
die in Odessa zit, waar de wijven minstens zo olijk zijn als ik. Zo niet olijker.
- Het gegeven dat ik geen vlees meer mag eten.
- Nada van Nie die nog steeds op tv is.
- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.
- De twijfel tussen highlights of lowlights, waar ik zelfs met mijn kapper niet uit kom.
- Mijn mooie watermeloen, die ik te lang heb laten liggen en die nu verkloot is.
- Mijn totale gebrek aan discipline, smaak, gezond verstand en fijnzinnigheid.
- Het feit dat ik gisteravond te moe was om mijn lief een duizelingwekkend beurt te geven ( zie punt 2 )
- Capribroeken
- Lipgloss
Hou me vast! :'(
Was ie maar vol; hij is te plat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:00 schreef Pakspul het volgende:
Je hebt een dikke kont dus
NEE, ergerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:01 schreef spoorrails het volgende:
[..]
*Gokt:
- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.![]()
Maar schaapjes blaten altijd vrolijk, dus misschien dat SHE wel blij wordt van mijjn geblaat!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:02 schreef Sant het volgende:
[..]
helaas dat je alleen weinig meerwaarde biedt en enkel blaat blaat als een schaap schaap!![]()
Geen koelkastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:01 schreef spoorrails het volgende:
[..]
*Gokt:
- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
ze verdedigd de PvdD in de donald duck kwestie en is vegetarisch tot aan zeikerigheid toe
Maar daar klaagt SHE nu net niet over.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
ze verdedigd de PvdD in de donald duck kwestie en is vegetarisch tot aan zeikerigheid toe
P.S. Het zit je nogal dwars he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
Zou jij dat doen als jij mijn vriendje was?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Die kerel van je gaat dus lekker buiten de deur neuken??
Ja, vandaar de klacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je hebt geen kont... dat is nog lelijker![]()
Nee, maar voor de gezelligheid zou ik naar Odessa gaan denk ik, om maar es een plek te noemen.quote:
Ja, want je hebt geen kont.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als jij mijn vriendje was?
Ik zou je in uberhaupt niet eens willen als vriendin...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |