helaas dat je alleen weinig meerwaarde biedt en enkel blaat blaat als een schaap schaap!quote:
VIVA LA RAIN!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Zo eens in de zoveel tijd bundel ik mijn klachten, om het voor u, de kijker thuis overzichtelijk te maken.
Ik noem:
- Het ongelovelijke teringweer, waar ik chagerijning, vervelend en heel treurig van word.
- Mijnmannetje
die in Odessa zit, waar de wijven minstens zo olijk zijn als ik. Zo niet olijker.
- Het gegeven dat ik geen vlees meer mag eten.
- Nada van Nie die nog steeds op tv is.
- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.
- De twijfel tussen highlights of lowlights, waar ik zelfs met mijn kapper niet uit kom.
- Mijn mooie watermeloen, die ik te lang heb laten liggen en die nu verkloot is.
- Mijn totale gebrek aan discipline, smaak, gezond verstand en fijnzinnigheid.
- Het feit dat ik gisteravond te moe was om mijn lief een duizelingwekkend beurt te geven ( zie punt 2 )
- Capribroeken
- Lipgloss
Hou me vast! :'(
Was ie maar vol; hij is te plat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:00 schreef Pakspul het volgende:
Je hebt een dikke kont dus
NEE, ergerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:01 schreef spoorrails het volgende:
[..]
*Gokt:
- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.![]()
Maar schaapjes blaten altijd vrolijk, dus misschien dat SHE wel blij wordt van mijjn geblaat!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:02 schreef Sant het volgende:
[..]
helaas dat je alleen weinig meerwaarde biedt en enkel blaat blaat als een schaap schaap!![]()
Geen koelkastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:01 schreef spoorrails het volgende:
[..]
*Gokt:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
ze verdedigd de PvdD in de donald duck kwestie en is vegetarisch tot aan zeikerigheid toe
Maar daar klaagt SHE nu net niet over.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
ze verdedigd de PvdD in de donald duck kwestie en is vegetarisch tot aan zeikerigheid toe
P.S. Het zit je nogal dwars he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Sant het volgende:
[..]
NEE, erger
Zou jij dat doen als jij mijn vriendje was?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Die kerel van je gaat dus lekker buiten de deur neuken??
Ja, vandaar de klacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je hebt geen kont... dat is nog lelijker![]()
Nee, maar voor de gezelligheid zou ik naar Odessa gaan denk ik, om maar es een plek te noemen.quote:
Ja, want je hebt geen kont.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als jij mijn vriendje was?
Ik zou je in uberhaupt niet eens willen als vriendin...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik zou je in uberhaupt niet eens willen als vriendin...![]()
Hoeft niks mis mee te zijn; pics?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:00 schreef Pakspul het volgende:
Je hebt een dikke kont dus
Toch is t best n knappe dame...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik zou je in uberhaupt niet eens willen als vriendin...![]()
Pics? Nee? Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:13 schreef simplemouse het volgende:
[..]
ze heeft dus geen dikke kont maar gewoon geen kont
Zeker weten; met als toppunt wanneer ik:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Armageddon het volgende:
Even wat testen.
SHE, je bent echt kei lelijk.
Ja maar je bent altijd ongesteldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeker weten; met als toppunt wanneer ik:
- net wakker ben
- zit te schijten
- ongesteld moet worden
- heel veel eet omdat ik ongesteld moet worden
- ik teveel, maar dan ook echt teveel heb gedronken.
Er zijn nog wel meer momenten hoor, maar laten we vooral niet te eerlijk worden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Zo eens in de zoveel tijd bundel ik mijn klachten, om het voor u, de kijker thuis overzichtelijk te maken.
Ik noem:
- Het ongelovelijke teringweer, waar ik chagerijning, vervelend en heel treurig van word.![]()
- Mijnmannetje
die in Odessa zit, waar de wijven minstens zo olijk zijn als ik. Zo niet olijker. Ongetwijfeld wel lelijker...
![]()
- Het gegeven dat ik geen vlees meer mag eten.![]()
- Nada van Nie die nog steeds op tv is.![]()
- De twijfel tussen highlights of lowlights, waar ik zelfs met mijn kapper niet uit kom.![]()
- Mijn mooie watermeloen, die ik te lang heb laten liggen en die nu verkloot is.![]()
- Mijn totale gebrek aan discipline, smaak, gezond verstand en fijnzinnigheid.![]()
- Het feit dat ik gisteravond te moe was om mijn lief een duizelingwekkend beurt te geven ( zie punt 2 )![]()
- Capribroeken![]()
![]()
- Lipgloss![]()
Hou me vast!![]()
Voor niks komt de zon op.. zo lekker is ze nu ook weer niet...quote:
Man, wat een slechte tip was dat. Ik heb het ook al bij MUUS geprobeerd, maar die werd ook alleen maar ongesteld.quote:
Ram jij hem in elkaar of moet ik het doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Man, wat een slechte tip was dat. Ik heb het ook al bij MUUS geprobeerd, maar die werd ook alleen maar ongesteld.
Dat laat ik aan het eerste beste wijf over, dat hij aanspreekt op deze manier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ram jij hem in elkaar of moet ik het doen?
Que?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Man, wat een slechte tip was dat. Ik heb het ook al bij MUUS geprobeerd, maar die werd ook alleen maar ongesteld.
5 euro voor een blowjob.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Odessa? Hoe komt die vent van je er in godsnaam bij om naar Oekraine te gaan?
Nou, daar zijn lekkere wijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:35 schreef Herr_Munk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Hij is gek op vreemde plekjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Goh wat een rotleven heb jij zeg...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Ik noem:
- Het ongelovelijke teringweer, waar ik chagerijning, vervelend en heel treurig van word.
- Mijnmannetje
die in Odessa zit, waar de wijven minstens zo olijk zijn als ik. Zo niet olijker.
- De twijfel tussen highlights of lowlights, waar ik zelfs met mijn kapper niet uit kom.
- Mijn mooie watermeloen, die ik te lang heb laten liggen en die nu verkloot is.
- Het feit dat ik gisteravond te moe was om mijn lief een duizelingwekkend beurt te geven ( zie punt 2 )
- Capribroeken
- Lipgloss
Speel nou mee...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef MUUS het volgende:
Que?
Die tip ken ik wel, maar jij hebt mij lelijk genoemd en ik werd toen ongesteld? Weet ik niks meer van..
Kut, sorry.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Speel nou mee.... Ik zocht ook maar gewoon een aanleiding om aan te geven dat ik snapte wat Arma bedoelde..
Ben je ongesteld of is het PMS?quote:
of de eisprong, vergeet die verneukeratieve eisprong niet! 3 uur pijn: alsof je een acute blindedarmontsteking hebt. en dan zo'n lul van een vent eromheen die denkt "ha! eisprong! kinders maken! zullen we?"quote:
hmmmm vreemde plekjes he?...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is gek op vreemde plekjes.
Een vriend van 'm is daar in die regionen aan het rondreizen en hij had ook wel zin in een tripje.
Mij lijkt het ook geweldig hoor, al wil ik eerst naar Kirgizstan![]()
Hij is bijna 2 meter; ik denk niet dat hij er een complex aan overhoud.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Je vriend een "mannetje" noemen, dat is pas een valide klacht.
Noem je hem ook zo in het openbaar? Dan zou ik er namelijk ervoor zorgen dat ik er geen complex aan overhield; dan was je al lang wieberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is bijna 2 meter; ik denk niet dat hij er een complex aan overhoud.
Griekenlad denk ik ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar ligt Odessa?
In het openbaar noem ik hem bij zijn naam en als iemand op schoot gaat, ben ik dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem je hem ook zo in het openbaar? Dan zou ik er namelijk ervoor zorgen dat ik er geen complex aan overhield; dan was je al lang wieberen.
Of is je "mannetje" een "schoothond-exemplaar" ?
Weet je zeker dat jij de enigste bent?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:11 schreef SHE het volgende:
[..]
In het openbaar noem ik hem bij zijn naam en als iemand op schoot gaat, ben ik dat.
Als je werkt dan heb je geen tijd om van het weer te genieten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Ik noem:
Ach je jij hebt i.i.g een Fok! shirt zie ik op je fotoboek en je mag er wel wezen dus cheer upquote:- Mijnmannetje
Eet zelf al deccenia geen vlees... Kom je wel over heen hoor.quote:- Het gegeven dat ik geen vlees meer mag eten.
Wie kijkt er dan ook T.V ?quote:- Nada van Nie die nog steeds op tv is.
Als de sex goed is dan neemt men dat wel voor lief.quote:- Mijn kont, die nog niet bikiniproof is.
Terwijl anderen wereldvrede proberen te bewerkstelligen en watersnoden proberen te stelpen......quote:- De twijfel tussen highlights of lowlights, waar ik zelfs met mijn kapper niet uit kom.
In Africa was je nu goed de lul geweest dat begrijp je zeker wel ?quote:- Mijn mooie watermeloen, die ik te lang heb laten liggen en die nu verkloot is.
Tja mooie vrouwen hebben dat doorgaans niet nodig je wordt toch niet serieus genomenquote:- Mijn totale gebrek aan discipline, smaak, gezond verstand en fijnzinnigheid.
Hoe kan je je lief een beurt geven terwijl hij 2000 kilometer weg zit ? MSN webcam ofzo ?quote:- Het feit dat ik gisteravond te moe was om mijn lief een duizelingwekkend beurt te geven ( zie punt 2 )
Weet gelukkig geeneens wat dat zijn.quote:- Capribroeken
Zie wereldvrede responsquote:- Lipgloss
En een traditie van 'die ken ik al heel lang en best wel goed, maar ik heb er nog nooit een woord mee gewisseld' doorbreken?quote:
Zoals ik eerder zei in dit topic: Oekraine aan de zwarte zee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar ligt Odessa?
Maak het jezelf eens niet zo moeilijk snuit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
Ik noem:
- Mijnmannetje
- Capribroeken
- Lipgloss
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een traditie van 'die ken ik al heel lang en best wel goed, maar ik heb er nog nooit een woord mee gewisseld' doorbreken?.
Ik las watermeloenenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef SHE het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |