abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 1999 @ 13:06:00 #26
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_198803
HALLO!!!!
Zitten die mensen in dat huis zodat wij kunnen oordelen over hun priveleven?
Laat die mensen. Als zij zich heppie voelen is het toch goed. Die Sapine zit Barf op te rijen, da's ook spelen met andermans gevoelens. Wat een pubertje die Barf ook is, hij is ECHT verliefd, zielig hoor.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_198804
quote:
op 10-11-1999 om 12:50 PM schreef DizzY het volgende:
Iedereen kan zeiken op Sabine's gedrag en Bart's gedrag. Maar Karin's gedrag vind ik toch wel het ergste. Ze heeft 4 kids en een brok man ergens en dan lekker op tv lopen sjansen en geilen op zo'n jonge gozer en dan OOK nog eens een zoen geven. Zullen haar kids blij mee zijn, ik denk niet dat ze beseft wat ze bij hun aanricht met dit pubergedrag.

Ik kreeg toch sterk de indruk dat die zoen afgesproken werk was. Waarom zaten ze anders van te voren uitgebreid de camera's te bekijken?

Sabine heeft al eerder laten zien dat ze van haar hart geen moordkuil maakt, toen ze het gezeur over haar op handen zijnde relatie met Bart zat was. Bart deed toen heel stoer alsof hij er iets van ging zeggen. Maar hij liet het tochmaar over aan zijn vrouwtje.

pi_198805
Nog even en ik denk dat dit een forum is voor de psychologische opleiding.

Iedereen in het huis weet dat ze bekeken worden en dat ze beoordeeld gaan worden op datgeen wat er getoond wordt op tv. Houden we er trouwens ook rekening mee dat Veronica bij voorbaat al kan beslissen wat er van iemand uitgezonden wordt. Als iemand niet in de smaak valt dan hoeven ze alleen maar negatieve beelden van die persoon uit te zenden en de publieke opinie van de mensen ten opzichte van die persoon wordt daar door beinvloed.

Ik denk dat we niet in staat zijn om een redelijke analyse van het gedrag te geven aangezien wij nooit in die situatie hebben gezeten. Iedereen reageert anders op een afzondering van de buitenwereld en bij iedereen uiten gevoelens zich op een andere manier.

Dat Sabine nu uit haar slof schiet kan ik best voorstellen want het was best kinderachtig wat zij en Bianca aan het doen waren. Ok, Sabine en Bart hebben ook het een en ander aan vreemde dingen gedaan/gezegd maar dit beperkte zich tot fluisteren met elkaar en wat genek en gevozel. Dit lijkt me toch redelijk normaal in een situatie waar je elkaar net leert kennen. Het nadeel is dat je met een x-aantal andere mensen binnen een en dezelfde ruimte zit en niet makkelijk een prive plekje kan vinden om er over te praten. De anderen reageren hier ook op verschillende manieren op. De een negeert het en de ander gaat er op een lollige manier mee om. Vergelijk het maar met een relatie die je net hebt en iedereen is je er mee aan het pesten of over aan het uithoren. Dat gaat je toch ook de keel uithangen.

Tot zover mijn analyse van deze thread.

Ik zie het commentaar wel verschijnen

Beauty lies in the eye of the beholder.
  maandag 11 oktober 1999 @ 13:50:00 #29
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_198806
Tuurlijk zitten die mensen daar zodat wij er kunnen over oordelen Badgirl.

Je moet het gewoon zien als een soort aapjes kijken, alleen zitten er nu mensen in een kooi.

En een priveleven zullen ze waarschijnlijk nooit meer hebben, maar dat zal Ruud wel merken als hij gewonnen heeft.

Ps. van mij mag er wel weer wat ruimte in het huis komen, dus MONA }-O eruit !!!

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_198807
SABINE ZUIGT!!!!

Ik vind er nix stoers aan wat ze tegen Karin zei, iedereen doet daar gek in het huisje is je enige redding. Sabine haar probleem is gewoon het feit dat Maurice (Waar ze volgens mij EIGENLIJK op geilt) achter Karin aanloopt, en dat kan ze niet hebben. Iedereen moet HAAR mooi en geweldig vinden, dus heeft ze in Mona een mooie bondgenoot want die is vergeleken bij haar aardslelijk. Mona is overigens ook een vieze stoker en een bitch, blijft weinig van dat lelijke mens over. Kortom, Sabine zuigt.... en Bianca (hoe die nu met Ruud om gaat) is aardig in mn aanzien gestegen. Is lachen zoals die twee gek doen.

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 11 oktober 1999 @ 13:57:00 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198808
quote:
op 10-11-1999 om 12:39 AM schreef sjak het volgende: Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus.

Weleens op aarde geweest, jongens?
V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 11 oktober 1999 @ 17:03:00 #32
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_198809
Wij moeten, ahum, mogen over ze oordelen maar dat geldt toch voor hun gedrag IN het huis?????

Wat mij betreft mag die aso viskoe er ook uit.

quote:
op 10-11-1999 om 01:50 PM schreef Zuurtje het volgende:
Tuurlijk zitten die mensen daar zodat wij er kunnen over oordelen Badgirl.

Je moet het gewoon zien als een soort aapjes kijken, alleen zitten er nu mensen in een kooi.

En een priveleven zullen ze waarschijnlijk nooit meer hebben, maar dat zal Ruud wel merken als hij gewonnen heeft.

Ps. van mij mag er wel weer wat ruimte in het huis komen, dus MONA }-O eruit !!!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_198810
[quote]op 10-11-1999 om 01:50 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
SABINE ZUIGT!!!!

...Iedereen moet HAAR mooi en geweldig vinden...[quote]
Ik vind dat mirrorman hier de spijker op zijn kop slaat, Sabine wil alle aandacht hebben en nu Karin ook aandacht krijgt, namelijk van Maurice, en Sabine haar positie binnen de groep aan het wankelen gebracht ziet raakt ze gefrustreerd. Het is ook niet voor niets dat dat eruit kwam toen Karin
voor haar doen nogal druk aan het doen was, in de slaapkamer. Sabine wil het stralende middelpunt zijn. Net als met Ruuds verjaardag, toen hij geëmotioneerd raakte van een kaart van zijn vriendin, en Sabine deze met haar lompe hoofd ging voorlezen.
Ik vond trouwens Bianca wel sterk, toen Bart aan haar vroeg wat ze van de woordenwisseling vond: "als je twijfels hebt over jezelf, dan word je achterdochtig...".

Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:20:00 #34
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198811
Was/is Bianca daarom zo achterdochtig?
Lekker douchen!
pi_198812
quote:
op 10-11-1999 om 10:20 PM schreef sjak het volgende:
Was/is Bianca daarom zo achterdochtig?

, da's een goeie, maar Bianca was/is achterdochtig m.b.t. hoe V. haar portretteert en niet m.b.t. haar medebewoners, da's toch wat anders.

pi_198813
De REAL SABINE moet nog komen hoor!

Ze heeft zich nu van 2 kanten laten zien, maar geen van beide lijkt op die van de afgelopen 25 jaar!

Als ze niet weggestemd wordt, zien we over ca. 2 weken hoe de echte vork in de steel zit.

Dan zal er pas veel gespreksstof op gaan waaien!!! Nu is het nog een lief, onschuldig, naief maeisje. LET MAAR EENS OP!

P.S: Jammer als ze de eerst volgende is die het BB-huis moet verlaten. Heeft niemand kennis gemaakt met de enige echte Sabine Wendel. Om die reden hoop ik dat ze nog even mag blijven. (Openen de oogjes eindelijk op het thuisfront!!!)

pi_198814
quote:
op 10-11-1999 om 10:13 PM schreef Rosa het volgende:

Ik vond trouwens Bianca wel sterk, toen Bart aan haar vroeg wat ze van de woordenwisseling vond: "als je twijfels hebt over jezelf, dan word je achterdochtig...".

Bijna goed.

Bianca (tegen Bart) zei: "Karin is absoluut niet schijnheilig. Als je dat denkt zegt dit meer over jezelf dan over Karin, dan ben je achterdochtig.

--------------
...........dan heb ik hier ook een iritatiegrens zitten [Sabine] ....... en hier, ... en hier.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 10:45:00 #38
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198815
en toch is los haar mooier dan die dreadlocks..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198816
Vertel eens hoe is de echte sabine dan, want dat ze een rol speelt zie ik wel, maar hoe ze werkelijk is kan ik nog niet echt doorgronden...Zoals ik haar gisteren zag dansen bij Litle green bag dacht ik wel je bent echt zo'n walgelijk altijd in the picture willen staand kroegtype. Maar verbeter me als ik het mis heb. Vertel maar eens wat meer, maakt mijn analyse ook wat makkelijker.
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
pi_198817
Eindelijk eens iemand met de ballen om te zeggen waar het op staat. Je kunt toch niet onmogelijk zo lang met 8 personen opgesloten zitten en geen ruzie hebben.
Zo'n onenigheidje is alleen maar goed voor de onderlinge relaties. Iedereen weet waar ie aan toe is en men probeert rekening te houden met elkaar. Die Sabine is een absolute dijk, Karin is op zich ook wel stoer alleen dat gedrag met Maurice kan echt niet en Bianca de nep-psycholoog moet gewoon per direct afgevoerd worden naar een gesticht.
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:38:00 #41
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_198818
Abrahummie, nu maak je me _heel_ erg nieuwsgierig. Is Sabine misschien een ex van je? Je zegt het met zoveel stelligheid...
Live young, die fast.
pi_198819
quote:
op 10-12-1999 om 12:31 PM schreef woerd het volgende:
Vertel eens hoe is de echte sabine dan, want dat ze een rol speelt zie ik wel, maar hoe ze werkelijk is kan ik nog niet echt doorgronden...Zoals ik haar gisteren zag dansen bij Litle green bag dacht ik wel je bent echt zo'n walgelijk altijd in the picture willen staand kroegtype. Maar verbeter me als ik het mis heb. Vertel maar eens wat meer, maakt mijn analyse ook wat makkelijker.

Woerd, als je je weerzin tegen astrologie kunt overwinnen, ga dan even kijken in de topic "Voer voor Astrologen" en let vooral op het Weegschaal?Leeuw aspekt. Gecombineerd met eerdere analyses in "Voer voor psychologen" en "Crunching Characters" kan je dan goed aan zien komen wat Abrahummie voorspelt. Voeg daar nog wat gestook van Mona bij en je hebt een prachtig scenario, waar ook 'koppensnellende ridder Maurice' niets meer aan kan doen. Wel de bulderende stem en handen van alfa-lid Ruud. (Een Heer kent zijn kracht niet - B. Bommel)

pi_198820
Ja, daar was ik ook al aan het denken. Een ex van je, familie, buurvrouw, er zijn zoveel keuzes denkbaar.
Laat ons niet langer in spanning, maar kom met je gedachtengang over haar, maak het bekend hoe ze zich zal ontwikkelen.
We wachten met grote spanning op antwoord

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:09:00 #44
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_198821
Het mooie zit van buiten het gluiperige van binnen... -->

----------
Ooooo Watttt Lieeefffff

Back On track<P>
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:17:00 #45
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_198822
Mooi???? Sabine mooi??? Misschien in vergelijking met Karin Bianca en Koe maar toch niet mooi, dat zijn DAMES als Karen Mulder. Bovendien wordt ze lelijker naarmate ze a) haar mond vaker open doet b)haar schijnheilige vertoninkjes op anderen afschuift.
pi_198823
Oooooooooo er komt allemaal wild vlees naar binnen
pi_198824
quote:
op 10-12-1999 om 01:55 PM schreef Moor het volgende:
Woerd, als je je weerzin tegen astrologie kunt overwinnen, ga dan even kijken in de topic "Voer voor Astrologen" en let vooral op het Weegschaal?Leeuw aspekt. Gecombineerd met eerdere analyses in "Voer voor psychologen" en "Crunching Characters" kan je dan goed aan zien komen wat Abrahummie voorspelt. Voeg daar nog wat gestook van Mona bij en je hebt een prachtig scenario, waar ook 'koppensnellende ridder Maurice' niets meer aan kan doen. Wel de bulderende stem en handen van alfa-lid Ruud. (Een Heer kent zijn kracht niet - B. Bommel)

Bedankt Moor voor de heldere uitleg, het is inderdaad een beetje zwaar op de hand dat astrologische gebeuren, maar er zit zeker wat in. Verwacht jij dat ze de eerste is die het huis zal verlaten? Ik bedoel zo geliefd is Mona toch ook nog niet bij de anderen en het publiek. En laten we Maurice niet vergeten hij is wel een heel evenwichtige westlander en Veronica laat hem met het hele Karin verhaal(dat volgens mij aardig opgeklopt is) wel wat meer in the picture komen maar echt stevig is zijn positie ook niet volgens mij. Ruud, Willem, Karin en Bianca hoeven zich niet al te veel zorgen te maken. Alhoewel ik wel vind dat Karin een beetje flauw word/is. Ze doet me denken aan iemand waarvoor ik gewerkt heb, een beetje huichelachtig...in ieder geval niet helemaal recht door zee. Verder best een prettig mens maar toch. Maar in zaken heeft ze het niet gered. Terwijl ze zichzelf uit de problemen probeerde te redden door zich naar boven te neuken. Niet goed genoeg dus. Wat is jou idee over de nominatie?

life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
pi_198825
Haar EX-hartsvriendin melde dit. Verder heeft ze bij mijn vriend op school gezeten en is ze bekend via Hopper (haar stamcafé). Ze heeft ook met een kennis van me verkering gehad. (Hij heeft nu eindelijk weer een compleet servies)

Op de hockeyclub-feesten stond ze te dansen op de bar en biljart in mini(scuul)rokjes zonder .... (Ja echt!)

Enne... inderdaad. Ze moet en zal altijd in de belangstelling staan.

(eh, oh jah... ikke benne een meisje! )

dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:59:00 #49
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_198826
KOE oooh je bedoeld Bianca oh dat tering wijf..eeuw dat iemand die nog aardig kan vinden...

en over het uitlachen kom op zeg dat doet iedereen en als je dat niet doet ben je vast een robot..

iedereen heeft iemand wel eens uitgelachen is toch logisch...

helemaal als mvr bitch ook eens denkt met haar luie reet vd bank af te komen en zo iets smerigs bakt...zou ik ook doen net als iedereen.. ze is en blijft een struikel blok voor deze bb maatschappij.

Oja over die sigarette ze jat echt van iedereen hoor is me al vaker opgevallen dat iemadn haar aankeek of iets daarover zei.

pi_198827
Wat een gezeik met Sabine dat is pas een huppeltje. Ik hou niet van roddelen maar ondertussen roddelt ze alsof ze 195 jaar oud is en midden in polder woont. Van mij mag ze er vandaag samen met roddel Mona er uit.
Mooi smoeltje maar weinig smoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')