Dat spreekt mijn moeder op de één of andere manier niet zo aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:44 schreef oorsmeer het volgende:
Ik zou naar Luxemburg gaan
Niet veel verder rijden dan België en echt geweldig mooi.
Niet duur ook en de benzine is nog eens een stuk goedkoper
quote:
Die is er volgens mij niet. In Duitsland heb je lang niet zo'n hoge "bungalowpark-dichtheid" als in Nederland en België.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar wat is eigenlijk de ''Center Parcs van Duitsland''? Center Parcs heeft inderdaad ook een paar parken in Duitsland, maar er moet een grotere aanbieder zijn.
Ik heb nog geen kinderen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
Weet niet hoe oud je kids zijn ... maar ik ben met ouders + 2 broertjes een paar jaar geleden naar een camping geweest, die was vooral voor een jaar of 10/12.
Het Grote Bos, in Doorn (onderdeel van RCN campings) ... dat was kamperen, maar ze hadden er ook huisjes.Erg leuke camping waar enorm veel te doen is voor kinderen. Toen in ieder geval wel.
Oh jij bent een van de kinderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen hoor. Maar dat is inderdaad misschien wel leuk
.
Maar mijn ouders zouden ook best naar Frankrijk of Italie willen(vooral het noorden), maar Italie is wel een aardig stuk in de auto.
Je mag hier alles onbeschaamd noemen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh jij bent een van de kinderenhaha ik dus ook nog steeds. Mijn ouders hebben besloten dit jaar wel naar Italie te gaan, met de auto, maar dat in 2x te rijden. We overnachten halverwege in Duitsland ergens in een goedkoop reishotel. Zijn al eerder bij die organisatie geweest, en dat beviel prima. Zou ook nog een optie zijn, volgend jaar ofzo? (btw, ik weet niet of ik organisatie mag noemen, reclame enzo, stuur maar PM als ze dr serieus over nadenken, het is veeel beter dan Formule1hotels met die gehorige kamers. Deze zijn echt geluidsdicht)
Mag je wel noemen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh jij bent een van de kinderenhaha ik dus ook nog steeds. Mijn ouders hebben besloten dit jaar wel naar Italie te gaan, met de auto, maar dat in 2x te rijden. We overnachten halverwege in Duitsland ergens in een goedkoop reishotel. Zijn al eerder bij die organisatie geweest, en dat beviel prima. Zou ook nog een optie zijn, volgend jaar ofzo? (btw, ik weet niet of ik organisatie mag noemen, reclame enzo, stuur maar PM als ze dr serieus over nadenken, het is veeel beter dan Formule1hotels met die gehorige kamers. Deze zijn echt geluidsdicht)
Er zitten zeker interessante links bij, bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef OA het volgende:
http://www.hambachtal.de/nl/home/default.asp
http://www.himmelberg.de/nl/start_hotel/av/ferienpark/index.htm
http://www.stausee-hohenfelden.de/
Allen ongeveer 400 km denk ik!![]()
Daar ga ik juist heenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Mag je wel noemen hoor.
Mij persoonlijk lijkt het Gardameer echt helemaal top. Maar het is ongeveer zo'n 1200 KM rijden, in 2 keer is het nog 600 KM. Dan zouden we moeten ergens moeten overnachten.
We gaan waarschijnlijk maar iets van 9 dagen, dus als je dan 4 dagen aan het rijden bent, is dat wel een beetje veel.
Het zal wel weer Overijssel worden, zoals elk jaar.
Mijn ouders willen juist naar de waddeneilanden, maar ik heb daar niet zo'n zin inquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar ga ik juist heen(nouja, een meertje daar 50 km vandaan, Idromeer, omdat mn ouders het niet zo op de massale dingen hebben) en dat is heel goed te doen met de auto. Gewoon op een camping, en dan dus in Duitsland overnachten, in dit hotel. Fribourg in Duitsland dus. Ik zou zeker proberen om naar Gardameer te gaan! Daar is het nu een graad of 30, heerlijk weer en lekker windje om te surfen
(enne kan je ze anders niet overhalen naar Terschelling ofzo te gaan? Daar zitten tenminste nog wat jongeren van jouw leeftijd)
Mijn ouders hebben daar tóch weer niet zo'n zin in of zoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bijna iedereen rijdt naar het Gardameer in 1 dag (van 15 uur)
Koblenz-Ulm-Brenner-Trento en je bent er al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |