Rhanna ken ik niet maar dat is ook idd ook niks om mee te spotten, door dat soort mensen worden meiden die het daadwerkelijk mee hebben gemaakt niet meer geloofd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:22 schreef Sebasser het volgende:
Zo is rhanna 4 keer verkracht ofzo.
Is het tegenwoordig jofel om dat in ieder topic te plaatsen waar overduidelijk de klacht in vermeld staat of is een beetje doordenken te veel gevraagd dezer dagen?quote:
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Zo heb ik op een ander forum meegemaakt dat iemand vertelde dat haar zoontje was overleden, bleek achteraf onzin te zijn, deze dame had niet eens kinderen.
Zelfs dat iemand zelf was overleden, bleek ook nep te zijn.
Zo, jij dacht laat ik eens iets neerzetten wat totaal niet voorspelbaar is.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!
Tja, soms durf ik wel eens een uitdaging aan te gaan, berouw komt na de zonde he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Het ís wél fok he.
Tja, als mensen heel hun leven lang van alles bij elkaar liegen an geloven mensen het niet meer als er echt iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Zo ik had ikooit een klasgenote die alles bij elkaar loog.
Het werd ook steeds bizarder. Uiteindelijk kwam ze zelfs met het verhaal dat ze kanker had, en daarom een beetje prikkelbaar was de afgelopen tijd. Niemand geloofde haar meer en niet lang daarna hebben we haar niet meer gezien. Echt te triest gewoon.
Misschien is ze wel dood.![]()
En, hoe ben jij heengegaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben ook overleden.![]()
..
In me vorige leven![]()
Dát weet ik nog niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
En, hoe ben jij heengegaan?
(wel off topic maar ja)
Doodgaan... Da's wel het laatste wat ik doe...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef mvingerhoets het volgende:
Dood gaan is voor mietjes!!
Wel mooi om dat tijdens een vergadering te zeggen: als ik een beetje prikkelbaar over kom, ik heb kanker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Het werd ook steeds bizarder. Uiteindelijk kwam ze zelfs met het verhaal dat ze kanker had, en daarom een beetje prikkelbaar was de afgelopen tijd. Niemand geloofde haar meer en niet lang daarna hebben we haar niet meer gezien. Echt te triest gewoon.
M'n koffie! Wat doe je!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!
Ach, als je eenmaal dood bent lig je er ook niet meer wakker van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef Kwootzak het volgende:
[..]
Doodgaan... Da's wel het laatste wat ik doe...!
Ik ook, ik had zo'n aansteller in de klas die in een jaar tijd zomaar een door haar familie vermoorde tante, een ernstige vorm van Pfeifer, een bijna-tumor en iets met haar longen had, en die bovendien plotseling kreupel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Dat gaat het dus wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt man.
Op internet kan alles, maar zolang het irl niet zo ver gaat !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |