Erik-Jan jah.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef IkWilbert het volgende:
gewoon ontslagen dus. Zeg maar dag tegen Middenindenachtrik![]()
?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef Piles het volgende:
Schrijf het iig goed als je fan bent
En: MIDNR #25: Wat is deze in de ooievaar?
Ik moet ook weer eens wat meer gaan luisteren!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef ScarFace- het volgende:
7 Augustus komt het weer, helaas zonder Erik-Jan.
Heeft vast ook met de overname talpa-rtl te maken.
quote:Nou Rick, lekker is dat dan. In ieder geval bedankt voor de afgelopen 3 jaar. Ik bedoel, doordat ik MIDNR luisterde, sliep ik een gat in de dag, gingen m'n schoolprestaties snel achteruit (wat wil je, 10.00 's ochtends college), en is ook m'n sociale leven naar de klote. Maar het was het waard hoor.
tekenen mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Zonder Erik-Jan stelt het inderdaad minder voor mensen.
www.erikjanmoetterug.nl![]()
Oh ?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef SunChaser het volgende:
Dat EJ is onts;agen verbaast me niks, je trekt niet voor de webcam het shirtje van je collega nieuwslezeres naar beneden.
Je mistte toch echt watquote:Op zondag 8 juli 2007 13:11 schreef ehqo het volgende:
Geen radio luisteren werpt zijn vruchten af, ik heb geen idee waar dit over gaat, en dus ook niets om me druk over te maken.
Wat dan? Reclameblokken en muziek die ik toch niet luister met tussendoor grappige mannetjes?quote:
Volgens mij gewoon gestopt; tijd voor iets nieuws. Niet doordat ze niet meer tevreden waren, dacht ikquote:Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef SunChaser het volgende:
MIDNR was best geniaal, beetje rottijd, de jingles van EJ waren egweldig net als zijn Henk typetje. Zonder EJ is er geen MIDDNR vind ik. Waarom is RVV niet meer in t weekend te horen trouwens?
Nee, juist geen/amper reclameblokken en een nummer of 4 per uurquote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat dan? Reclameblokken en muziek die ik toch niet luister met tussendoor grappige mannetjes?
RvV verdiende 2 a 3 ton per jaar met zn middagshow, zal ie niet zomaar opgeven denk ik. En de Admrials schnabbel is ook gestoptquote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon gestopt; tijd voor iets nieuws. Niet doordat ze niet meer tevreden waren, dacht ik
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef SunChaser het volgende:
MIDNR was best geniaal, beetje rottijd, de jingles van EJ waren egweldig net als zijn Henk typetje. Zonder EJ is er geen MIDDNR vind ik. Waarom is RVV niet meer in t weekend te horen trouwens?
Mmh ja, daar heb je wel een punt; ik weet het ook niet preciesquote:Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
RvV verdiende 2 a 3 ton per jaar met zn middagshow, zal ie niet zomaar opgeven denk ik. En de Admrials schnabbel is ook gestopt
Hij stopt per 1 8 met MiddagRick. Hij gaat wel wat anders doenquote:
Jah en MIDNR gaat gewoon door.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij stopt per 1 8 met MiddagRick. Hij gaat wel wat anders doen
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1182358074
Ik begreep je verkeerd..quote:Op zondag 8 juli 2007 13:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij stopt per 1 8 met MiddagRick. Hij gaat wel wat anders doen
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1182358074
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |