Als ik aan de gang ga, mag ik hopen dat je ook een snorkel hebtquote:
Mag de restjes dan ?quote:
Gaaf eendje met pompommetjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kwam al zo wijs over[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Is het zoooo lang geleden ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik aan de gang ga, mag ik hopen dat je ook een snorkel hebt![]()
![]()
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!quote:
Tikt er nog lustig op afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!![]()
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!![]()
Ze kwam zwaar huilend thuis ik dacht shit dus toch niet, maar ze huilde van opluchting!!!!!!!! Op naar de 4e nu en hopen op een betere start dan vorig jaar.quote:
Oh nog geen rollator ??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoor![]()
leukkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
en deze? [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van hoe hoogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |