You sexy motherfucker!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Elwood1802 het volgende:
3-4 dagen per week. Soms in de broek (netjes) en soms normaal. Ligt maar net aan het soort overhemd.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens toch, overhemden draag je in de broek, niet erover, dat kan écht niet.
Ik heb ze er altijd in gedragen, toen had ik van de week een discussie in de kleedkamer met twee Marokkaantjes hoe het moest, zij hadden ze erbuiten. Zag er niet uit, nu doe ik ze er helemaal nooit meer uitquote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
wat zijn verkaptekutkleren? wat hadden zij aan dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 02:10 schreef EvilMarc het volgende:
Als een marokkaan z'n kleren op enige manier hetzelfde heeft als mij verander ik ze. Indien niet mogelijk gaan ze uit en worden ze verbrand. marokkanen-met-verkapte-kut-kleren-die-ze-niet-staan-maar-toch-aantrekken-paupers.
Feit van algemene bekendheid.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Ja... ik weet het al niet eens helemaal meer. Maar het was zo'n heel cool overhemd. En het stond ze toch voor geen meter. En toch trekken ze het aanquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef klark het volgende:
[..]
wat zijn verkaptekutkleren? wat hadden zij aan dan?
ligt eraan, als ze net te kort zijn om in je broek te doen vind ik het ook prima staan als ie er buiten hangt.( vaak meer sportievere shirts)quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Klare nonsens man. Bij sommige overhemden ziet het er sowieso niet uit als je ze in je broek stopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het sterkte mij inderdaad ook alleen maar in m'n overhemd-in-broek-beleidquote:Op donderdag 13 december 2007 02:10 schreef EvilMarc het volgende:
Als een marokkaan z'n kleren op enige manier hetzelfde heeft als mij verander ik ze. Indien niet mogelijk gaan ze uit en worden ze verbrand. marokkanen-met-verkapte-kut-kleren-die-ze-niet-staan-maar-toch-aantrekken-paupers.
das ideaalquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ook bijna altijd inderdaad zoals eerder vernoemd.
Vandaag ook, onder een trui.
behalve dat je blouse noemt ipv overhemd is er niks met je oufit hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen zijn relax
Ik heb er 3![]()
1Zwarte
1Blauwe
1Blauwe met witte strepen
Ziet er ook best netjes uit onder een trui
Een t-shirt dragen onder een blouseik vind het niet mooi ...
Check hoe dom ik kijk op die foto
royal
Die moet je ook niet kopen. Wees eens eerlijk: kom je aan in je pak, hangt je overhemd eruitquote:Op donderdag 13 december 2007 22:28 schreef Zuen het volgende:
[..]
Klare nonsens man. Bij sommige overhemden ziet het er sowieso niet uit als je ze in je broek stopt.
nee bij een pak kan het ook niet tenzij je noveua riche bent en geen stijl hebt. maar 'casual' dus welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die moet je ook niet kopen. Wees eens eerlijk: kom je aan in je pak, hangt je overhemd eruit
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit zijn (pauper) blousjes. Dit topic gaat over overhemden, je foto kun je dus verwijderen
Royal Sadness!11!!
overt hetalgemeen, blouses voor vrouwen, overhemden voor mannen. blouses hebben vaak minder strakke vorm, (flodder-ig? )quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ist verschil tussen een blouse en overhemd ?plz meester vertel het mee !!!
Strak hoeft niet perse. als je er een spiekerbox onderdoet kan het prima iets ruimer vallen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt gek, ik noem het gewoon blouseof het nou strak zit of niet
blouses horen een beetje slim fit te zijn, zo stom ziet dat uit als het er als een flodderig ding bijhangt
Boh.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen zijn relax
Ik heb er 3![]()
1Zwarte
1Blauwe
1Blauwe met witte strepen
Ziet er ook best netjes uit onder een trui
Een t-shirt dragen onder een blouseik vind het niet mooi ...
[ afbeelding ]
Check hoe dom ik kijk op die foto
royal
Zelfde hier, maar daar gaat verandering in komen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef mstr het volgende:
Soms, maar dan meestal casual.
Dus niet netjes erin gestopt etc.
o jeewat gaat er gebeuren??quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar daar gaat verandering in komen.
Ow, dan draag ik ook geen overhemden bij pauperblousjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit zijn (pauper) blousjes. Dit topic gaat over overhemden, je foto kun je dus verwijderen
Royal Sadness!11!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |