Het is onwijs handig. Ik regel m'n vakanties gewoon direct zelf bij hotels en vliegmaatschappijen. Als je ziet wat je kan besparen door dat te doen in plaats van bij de reisbureaus heb je je CC al snel terug verdient, geloof mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Sport_Life het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ding nog ga gebruiken na de vakantie , maar ach misschien ontdek ik de handigheid er wel van.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet nu wel hele gevaarlijke uitspraken over iemand die je niet kent.
Dat doe ik idd ook over de TS, maar student en proberen te besparen op een tientje terwijl de vakantie al in totaal een stuk duurder is., lijkt me duidelijk (no flame intended TS), maar ik vind het knap dat je over mijn banksaldo kan oordelen aan de hand van de postings hier in dit topic. Niet meer doen.
Je bent echt niet de enige op Fok met voldoende saldo als je dat soms denkt. En eigenlijk is het een beetje sneu dat je nu al 2x in dit topic mensen staat af te zeiken over het al dan niet hebben van voldoende saldo.
Ik hoop echt dat je je posting niet zo bedoelde.
OK, ik reageerde misschien iets te furieusquote:
Hun CC lenen? Probleem opgelostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Sport_Life het volgende:
Gebruik altijd iDeal en als het nodig is de CC van mn ouders.
Tja ik kan nu keihard werken naast mn studie om de vakanties bij elkaar te sprokkelen, maar kan ook wat rustiger aan doen, hier en daar wat geld lenen (ouders, bank) en nu ik jong ben lekker veel met vakantie gaan, geld verdienen doe ik wel als ik een fulltime baan hebquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
OK, ik reageerde misschien iets te furieus![]()
Misschien offtopic, maar ik zal persoonlijk nooit geld uitgeven voor wat dan ook, met geld wat ik niet heb voor auto's , vakanties (even een hypothecaire lening daargelaten)o.i.d. Ik kan niet eens rood staan op m'n lopende rekening
Ik ben bang dat dat bij het huren van een auto net even anders gaat.. Is ook gelijk een borg, dus ze checken echt wel mn rijbewijs met de CC.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hun CC lenen? Probleem opgelost![]()
Er is mij in al die jaren dat ik een CC heb maar in één winkel om een ID kaart gevraagd.
Nou, dan zitten we dus eigenlijk helemaal op één lijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
OK, ik reageerde misschien iets te furieus![]()
Misschien offtopic, maar ik zal persoonlijk nooit geld uitgeven voor wat dan ook, met geld wat ik niet heb voor auto's , vakanties (even een hypothecaire lening daargelaten)o.i.d. Ik kan niet eens rood staan op m'n lopende rekening
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Furia het volgende:
Nou, dan zitten we dus eigenlijk helemaal op één lijn!![]()
Als student krijg je die wel, mits je HBO studeert en niet geregged staat bij het BKR. Ik heb er zelf ook 1 aangevraagd en ging allemaal prima.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb zo'n rabocard aangevraagd, wil altijd al een graag een CC hebben. Maar als student krijg je die meestal niet.
Vooral handig voor bestellen van tickets, kaartjes of voetbalshirts uit Engeland
*Fap**Fap**Fap*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over het online bestellen van goederen en diensten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar verschil met jou is blijkbaar dat ik voldoende saldo HEB.
Moet je weer pimpen met je saldoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juist, vakantie kost geld... Soms meer dan je hebt. Prima... Dan werk je daarna wat harder om de kosten weer af te lossen. Ik leef maar een keer en ik laat me niet tegenhouden door mijn saldo om zo mijn vakantie niet maximaal te beleven.
wat is geregged bij het BKR ik heb wel schuld bij de IB niet zoveel. Mijn banksaldo is wel positief.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef E- het volgende:
[..]
Als student krijg je die wel, mits je HBO studeert en niet geregged staat bij het BKR. Ik heb er zelf ook 1 aangevraagd en ging allemaal prima.
Zolang je studiefinanciering krijgt, kun je gewoon een CC aanvragen. Zo werkte dat althans bij de ABN, maar aangezien het volgens mij allemaal MasterCard is, zal het bij andere banken ook geen probleem zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef Dos37 het volgende:
wat is geregged bij het BKR ik heb wel schuld bij de IB niet zoveel. Mijn banksaldo is wel positief.
En nu nog meer schulden makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef SlipSlop het volgende:
Eerst zat die man er nog over dat je je P moet hebben gehaald maar je moet dus 1 jaar gestudeerd hebben. En ik heb ook schuld bij de IB maar dat maakt dus niet uit.
Die schuld bij IB hoeft voor mij niet. Op zich zou ik zo die hele schuld kunnen terugbetalen en die creditcard is alleen maar omdat ik 3weken naar Amerika ga.quote:
Nou komt goed uit, ik heb 2x het eerste jaar gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef SlipSlop het volgende:
Ik heb gister ook zo'n Rabocard aangevraagd en de enige voorwaarden die er zijn:
- Je studiefinanciering komt binnen op die rekening
- Je hebt je eerste jaar HBO/WO gedaan.
Eerst zat die man er nog over dat je je P moet hebben gehaald maar je moet dus 1 jaar gestudeerd hebben. En ik heb ook schuld bij de IB maar dat maakt dus niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |