zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Little_Meanie het volgende:
je hebt gewoon haar affectie gekocht
zo van ik ben jou eigenlijk niet waard, dus betaal ik je lekker zodat je bij mij blijft
zilveren oorbellen als je een maand samen bent, OMG
Was je dat iedere maand van plan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Valon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja jij bent inderdaad een goede sukkel. Ik ken je niet eens maar wil het nu ook graag uitmaken.
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Little_Meanie het volgende:
je hebt gewoon haar affectie gekocht
zo van ik ben jou eigenlijk niet waard, dus betaal ik je lekker zodat je bij mij blijft
zilveren oorbellen als je een maand samen bent, OMG
Toch moet je daar wel mee oppassen. Als je in het begin zo attent en romantisch bent wennen ze aan een bepaalde standaard he en valt het al snel op wanneer je minder moeite gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:12 schreef jpg97 het volgende:
Nee alle gekheid op een stokje ()
Je bent goed voor haar geweest, en ondanks dat maakt ze het uit. Dat is waarschijnlijk het stukje dat je niet snapt.
Nu komt "the hard part" : Waarschijnlijk vond ze je al niet zo heel leuk om mee te beginnen. Heeft ze het wel geprobeerd ( hence die 1.5 maand verkering ) en is ze er een week geleden achter gekomen dat het misschien toch niets wordt, of dat de "klik" er gewoon niet is.
Ze heeft het nog geprobeerd, door je in de stemming te brengen met wat drank maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Je zult het jezelf de komende weken nog vaker afvragen waarom en je zult het dan nog niet snappen, maar de frequentie dat je je dat afvraagt wordt steeds minder, tot je op een punt komt dat het je niet meer interesseert.
Dan kun je weer verder, en kun je hier achteraf hard om lachen allemaal.
Fin.
D'r komt nog wel meer uit soms. heel soms.quote:
Twee emm..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
D'r komt nog wel meer uit soms. heel soms.
quote:
Maar wat jij zegt dat zij een golddigger is slaat ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
zo duur waren ze niet hoor.. ben niet gek. vond het gewoon leuk om iets te geven toen we een maand hadden.
en voor de rest wat je zegt slaat nergens op.
Precies wat ik nu denk.quote:
Terwijl je juist die tuinhekjes zo goed kan gebruiken als de drank slecht valtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef Roellio het volgende:
Meer vrouwen dan tuinhekjes! Fuck it dude!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |