ah daar zit de fout.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En toch snap ik het niet. hoe kan nou in 1 week het gevoel weg zijn voor de ander als je zelf niks fout gedaan hebt tot die tijd...
ik kon goed opschieten met haar omgeving, (nichtjes, oom en tante, ouders) veel voor dr over gehad. heb dr opgehaald 200 km verderop zodat ze niet met trein hoefde met al dr koffers e.d. (mij hoor je toch ook niet klagen over bijna 35 euro aan benzine?)
samen met dr vader/oom/nichtjes naar Duinrell geweest. ook toen regelde ik het vervoer. ook weer zo'n 20 euro aan benzine, heb het eten voorgeschoten bij de burgerking langs de snelweg. ala 42 euro. ook niks meer van gehoord... zouden we allemaal delen door 6. (dus 20 euro entree etc) dus die oom en nichtjes hadden al terugbetaald in de zin van dat ik hun die 20 euro niet gaf. dus zou nog 14 euro krijgen van haar en dr vader...
Maar mij hoor je niet klagen, boeide en boeit me helemaal niks het is toch iets wat je er voor over moet hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal in 1x vergeten is..
in 2 maanden een telefoonrekening van 200 euro. zegt dus redelijk wat dat we vaak aan de telefoon zaten. en we hadden altijd wel een gespreksonderwerp waarover we konden praten. dus geen zinloze telefoontjes ofzo.
Ik heb dr vorige week nog mooie zilveren oorbellen gegeven. (was ze wel heel blij mee, maar als ze toch al bijna ging twijfelen....)
Heb voor dr nichtje een TV geregeld. (mn oma had toevallig nog 1 over die ze toch niet gebruikte)
IK SNAP HET NIET!
gast het is 1.5 maand dan heb je nog geen diepe gevoelens, ze is er gewoon achter gekomen dat het niet zo is zoals verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
En toch snap ik het niet. hoe kan nou in 1 week het gevoel weg zijn voor de ander als je zelf niks fout gedaan hebt tot die tijd...
ik kon goed opschieten met haar omgeving, (nichtjes, oom en tante, ouders) veel voor dr over gehad. heb dr opgehaald 200 km verderop zodat ze niet met trein hoefde met al dr koffers e.d. (mij hoor je toch ook niet klagen over bijna 35 euro aan benzine?)
samen met dr vader/oom/nichtjes naar Duinrell geweest. ook toen regelde ik het vervoer. ook weer zo'n 20 euro aan benzine, heb het eten voorgeschoten bij de burgerking langs de snelweg. ala 42 euro. ook niks meer van gehoord... zouden we allemaal delen door 6. (dus 20 euro entree etc) dus die oom en nichtjes hadden al terugbetaald in de zin van dat ik hun die 20 euro niet gaf. dus zou nog 14 euro krijgen van haar en dr vader...
Maar mij hoor je niet klagen, boeide en boeit me helemaal niks het is toch iets wat je er voor over moet hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal in 1x vergeten is..
in 2 maanden een telefoonrekening van 200 euro. zegt dus redelijk wat dat we vaak aan de telefoon zaten. en we hadden altijd wel een gespreksonderwerp waarover we konden praten. dus geen zinloze telefoontjes ofzo.
IK SNAP HET NIET!
du voor elke meid waar je altijd voor klaarstaat moet verkering met je nemen omdat je altijd voor ze klaarstaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nee dat weet ik. maar wat ik er mee bedoel is, dat ik altijd klaar voor dr stond. en dan zo nul op het rekst krijg.
dat geld kan me geen reet schelen. echt niet. en zo bedoel ik het ook niet.
Iemand die altijd voor je klaarstaat is niet spannend. ik herhaal, Niet Spannend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nee dat weet ik. maar wat ik er mee bedoel is, dat ik altijd klaar voor dr stond. en dan zo nul op het rekst krijg.
dat geld kan me geen reet schelen. echt niet. en zo bedoel ik het ook niet.
Jemig, dat doe ik dus altijd fout. Dank uquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iemand die altijd voor je klaarstaat is niet spannend. ik herhaal, Niet Spannend.
(Vooral niet op je 19e, om omstreeks.)
Je was een te grote goedzak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
IK SNAP HET NIET!
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Laat maar. krijg het niet goed uitgelegd.
Ik heb er nog een voor je:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, dat doe ik dus altijd fout. Dank u
quote:
Waarom is zij nou weer een golddigger? Ze heeft hem volgens mij niet om die cadeautjes gevraagd? En bovendien als ze een golddigger was had ze hem nog wel even (aan het lijntje) gehouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Je was een te grote goedzak.
Daar houden die sletjes niet van als ze een vent zoeken.
Wel als ze kadootjes willen hebben.
Stel je bij de volgende golddigger iets nonchalanter op.
Een beetje tegenstribbelen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |