Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:45 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Waarom ben ik nog zo verdrietig!!! godverdomme...
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.
Dat is normaal hoor TS, 1 dag na dato, het wordt vanzelf minder.
Het is uiteraard wel zo fair dat ook die goed gedocumenteerd wordt op Fok!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, het dramatische gedeelte is aangebroken.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
Ik krijg wel herrinneringen van dit topic zeg![]()
Een relatie van mij liep niet echt lekker. Ik had wat onenigheid met haar ouders gehad (geen idee meer waarom), maar ik wilde graag dat de relatie weer lekker ging lopen en gin ging dus bij haar ouders langs om het goed te maken. Kort gezegd lang gesproken, alles uitgepraat, vervolgens kwam er drank op tafel en ik raakte aardig lam.
Iedereen ging naar bed, ik naar huis. Maar met mjin dronken kop struikel ik buiten over de overdadige kerstverlichting. De hele verlichting kapot! Ik snel bedenken wat te doen, doodsbang dat ik weer ruzie zou krjigen. Heb ik vervolgens met mijn lamme kop alle kerstverlichting maar door de brievenbus geduwd omdat dat mij toen de beste keuze leek![]()
De volgende dag was de relatie over![]()
HELDquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
Ik krijg wel herrinneringen van dit topic zeg![]()
Een relatie van mij liep niet echt lekker. Ik had wat onenigheid met haar ouders gehad (geen idee meer waarom), maar ik wilde graag dat de relatie weer lekker ging lopen en ging dus bij haar ouders langs om het goed te maken. Kort gezegd lang gesproken, alles uitgepraat, vervolgens kwam er drank op tafel en ik raakte aardig lam.
Iedereen ging naar bed, ik naar huis. Maar met mjin dronken kop struikel ik buiten over de overdadige kerstverlichting. De hele verlichting kapot! Ik snel bedenken wat te doen, doodsbang dat ik weer ruzie zou krjigen. Heb ik vervolgens met mijn lamme kop alle kerstverlichting maar door de brievenbus geduwd omdat dat mij toen de beste keuze leek![]()
De volgende dag was de relatie over![]()
idd, mixies 50/50 ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je nog niet genoeg gezopen hebt om het kwijt te raken. Hupsakee, drinken jongen en kots het er weer allemaal uit voor mijn part. Maar na een avondje bier is alles weer goed
mijn garp, wat doe jequote:
jouw grap?????quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
mijn garp, wat doe je
het zijn trouwens wodka/jus (50/50)![]()
En je vervolgens jaren na dato nog steeds aan herinnerd wordt.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is uiteraard wel zo fair dat ook die goed gedocumenteerd wordt op Fok!.
Hoe is het met Henk trouwens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
En je vervolgens jaren na dato nog steeds aan herinnerd wordt.....
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.quote:
true.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de mix.
Wodka/jus (50/50) laat nogal een kater achter...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |