Ik had toch nieuwe swiffers gekocht van het weekendquote:Op maandag 23 juni 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:Zo, is dit topic ook weer onder het stof vandaan getrokken?
Woensdag de stad al in geweest, was heel gezelligquote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef LordNemephis het volgende:
edit: Bij het verkeerspark zit een quad-baan en in het park zelf kinderkarts - voor zover ik weet zit er geen echte kart-baan in Ass'n. beetje late reactie...
Deze week TT in het dorp de stad!
Misschien moet je van de alcohol afblijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef _stilte het volgende:
[..]
Woensdag de stad al in geweest, was heel gezelligMaar goed, het was wel weer Diep Triest dat ik bijna 2 vechtpartijen had, en dat al op woensdag
Dat belooft nog wat voor de Assernacht en de TT-nacht
![]()
![]()
Ja en jij bent niet uitgenodigdquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:41 schreef Rekkie het volgende:
Oh nee, is het dit weekend weer feest in Assen voor de bromfietsjosti's?
Lag niet aan mij hoor, en veel bier had ik niet op. De enige 'fout' die je maakt op zo'n moment is dat je je niet laat wegjagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien moet je van de alcohol afblijven
Ik heb geen uitnodiging nodigquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ja en jij bent niet uitgenodigd
Dronken Duitsers met snijwonden oplappenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken in het ziekenhuis![]()
Ben benieuwd.
post de meest hilarische dingen even, als je wilquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken in het ziekenhuis![]()
Ben benieuwd.
Yep, maar daar is het altijd wat stiller dan in de rest van Nederland . . . .quote:
Dan ken jij mijn buurjongen nog niet!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep, maar daar is het altijd wat stiller dan in de rest van Nederland . . . .
Buurman . . ? Ben jij het?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn buurjongen nog niet!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |