Modderkarten bestaat wel degelijk. In Witten net buiten Assen zit een bedrijff met een grote zandbak met een telkens wisselend parcour. Hij heeft karts met speciale vering en banden die geschikt zijn om in het rulle liefst natte zand te racen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Rizzy-Li het volgende:
Karten in Assen kan niet. Bij het verkeerspark noem ik geen karten. Dat is baby kart !!!
Waar is dat modder karten !??!?! Bestaat dat ooit wel
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Modderkarten bestaat wel degelijk. In Witten net buiten Assen zit een bedrijff met een grote zandbak met een telkens wisselend parcour. Hij heeft karts met speciale vering en banden die geschikt zijn om in het rulle liefst natte zand te racen.
Ja komt wel van onder tot boven onder het zand of de modder te zitten maar je kan daar na afloop ook douchen.
Is echt gaaf om te doen met een stel vrienden.
Aha, ik herken het. Dat is die ene weg met die bomen ernaast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al rijdende door het prachtige Drenthe wat foto's gemaakt...
Ik was er voor de recunstructie van de N34 btw
Ik zag het aan die laatste foto. (die "wegversmalling") Dat is, als ik het goed heb de weg van de N34 bij Gasselte via Het Nije Hemelriek naar Eext.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zag het aan die laatste foto. (die "wegversmalling") Dat is, als ik het goed heb de weg van de N34 bij Gasselte via Het Nije Hemelriek naar Eext.
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blikquote:
heerlijk verwoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blik
Bij Mennega Op de hoek van de Groningerstraat en de Rolderstraat of bij Hotel de Jonge.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef NrSiX het volgende:
welke mensen hier komen uit assen en weten waar je lekker kan lunchen in de stad?
dankjequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bij Mennega Op de hoek van de Groningerstraat en de Rolderstraat of bij Hotel de Jonge.![]()
En een late Hoi terugquote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Aha, is dat hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |