abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 1999 @ 20:54:00 #26
805 Flappie
James T. Kirk
pi_198741
Karin 1
Bianca 2

Op mijn lijst van niet genomineerden. Vindt het nu pas leuk worden.

pi_198742
voor de liefhebbers
ruud de Vries
Karin Leemhuis
Bart van Doorn
Sabine Groenen
Willem Wiegersma
Tara van der Berg
Mona Been
Martin Kooijman
Maurice Kramer
Bianca Keijzer

[Dit bericht is gewijzigd door trafo (Datum 10 Oktober 1999).]

pi_198743
Ik hoop dat bovenstaande lijst een geintje is!!

Je lijkt V wel. Ook allemaal foutieve informatie.

Van deze lijst klopt geen hol. Als je dit serieus bedoelt pleur dan maar op!!!!

zondag 10 oktober 1999 @ 21:37:00 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_198744
quote:
op 10-10-1999 om 07:25 PM schreef Uniquehorn het volgende:
Eh.... ze is bezig met kijkers te laten denken dat ze bekt met Maurice. Naar mijn mening deden ze het dus niet echt, maar gewoon om reakties als die van jou op te roepen.

Ik denk dat je gelijk hebt Uniquehorn! Het zag er nogal gespeeld uit en daarna zaten ze heel geitachtig te kijken in de camera. Tja, ik heb natuurlijk geen idee van wat voor verhouding Karin heeft met haar man, maar echt humoristisch zal ie het toch niet vinden? Het houdt wederom de gemoederen in Nederland bezig hè?!

Groetjes

------------------

Ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 10 Oktober 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_198745
ja, dit is voor mij ook een twijfelgevalletje, ze zegt wel zo stoer doe maar net of die camera's er niet zijn, maar denkt ze dan ook doe maar net of mijn kinderen en mijn man niet bestaan!
Of die moet dan toch vantevoren op de hoogte zijn van een of ander script wat zijn vrouw de actrice moest instuderen??!!
  zondag 10 oktober 1999 @ 22:29:00 #31
627 Willy
Koekenbakker
pi_198746
Misschien is dit ook wel aallemaal een goed gesmeerd rollenspel van V!
In ieder geval beter dan GTST! dat moet ik al een hele tijd missen! NOT!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_198747
quote:
op 10-10-1999 om 07:28 PM schreef luciano het volgende:
1) vanavond gezien dat maurice + karin hebben gekust
1) vanavond gezien dat karin een kaartje kreeg met de tekst : veel plezier in je nieuwe huis

Shit Luciano,

Ik heb maar de laatste 20 minuten gezien, heb ik iets gemist??

Maar als je doelt op datgene wat er gebeurde in de badkamer, vongens mij fluisterde Karin alleen maar wat zag je hoe Maurice doorging met tandenpoetens? Btw zoenen onder tandenpoesten lijkt mij niet zo lekker...nooit geprobeert, eigenlijk.

pi_198748
quote:
op 10-10-1999 om 10:48 PM schreef Beeezzz het volgende:
Shit Luciano,

Maar als je doelt op datgene wat er gebeurde in de badkamer, vongens mij fluisterde Karin alleen maar wat zag je hoe Maurice doorging met tandenpoetens? Btw zoenen onder tandenpoesten lijkt mij niet zo lekker...nooit geprobeert, eigenlijk.

Het was inderdaad in eerste instantie fluisteren terwijl hij zijn tanden aan het poetsen was. Toen kwam sabine uit de slaapkamer, keek en zei nog: "Ik heb niets gezien" (ze had een idee wat er aan de hand was!) Daarna ging de bek er echt op.

pi_198749
Nee hoor, Maurice bleef tandenpoetsen. Ik heb het op tape en nog eens nagekeken. Sabine zei dat alleen maar omdat ze er 'verdacht' bijstonden, volgens mij.

Sowieso zal Karins man het niet zo leuk vinden, dat geflikflooi met een puber. Of ze nou gezoend hebben of niet.

zondag 10 oktober 1999 @ 23:49:00 #35
691 luciano
ondertitelloos
pi_198750
Bekken onder het tanden poetsen vies??????
Hoezo? , Een goede zeeman bevaart toch ook gewoon de RODE zee?! Of was dat nou weer iets anders , ben het fffffffffffffff kwijt geloof ik ! LMFAO , ROTFL

Anyway , de meest geloofwaardige oplossing lijkt mij dat diverse paren met hun partner hebben afgesproken , schat we gaan voor die F250.000 , en daarbij moeten er offers gebracht worden. Een beetje kussen , knuffelen , kroelen , strelen , masseren , omarmen , opgeilen , flirten , bij elkaar in bed kruipen , zoenen , bekken , tongen , ik zou mijn vrouw daar toestemming voor geven , en eventueel in een later stadium zou ze van mij ook de wip van de century mogen maken als dat haar populariteit ten goede zou komen , want F250.000 , ik heb ze niet elke dag op mijn bankrekening!
En nou niet allemaal met die flauwe opmerking komen van ; daarom ben je zeker weer vrijgezel , want dat lag aan ....... , ja , waar lag dat ook al weer aan? , afijn , op naar de volgende vriendin , MET RRROOOOOODDD HAAR ! e-mail me maar , foto bijsluiten graag !

pi_198751
Ach, who cares.. in hun contract staat waarschijnlijk toch dat Veronica geen schuld kan krijgen van evt. gevolgen van wat mensen doen ...

"mama, wat doet die jongen met mama" ... zoo, da's lekker.

pi_198752
iedereen vraagt zich af waar karin mee bezig is maar ik denk meer : wat ziet die maurice in die oude bejaarde karin...bah hij is stom bezig
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:09:00 #38
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198753
Luciano,

Die discussie is toch al jaren geleden gevoerd, na het uitkomen van Indecent Proposal (of hoe je het ook schrijft, tis al laat).

Het idee om WF naar Karin d'r familie te sturen vind ik trouwens wel errug leuk.
Of zouden ze donderdag in de uitzending een diepte interview met Dufne en Rolf hebben?

Rolf: Ja, ik presenteer het programma ook alleen maar en heb er dus niets mee te maken hoor maar mogen de kinderen naar hun moeder kijken om 8 uur? En wat vind u van het gedrag van uw vrouw SNUIF ?

Dufne: Kom Rolf, laten we het bij het programma blijven. We gaan even naar de life beelden in het huis, naar de slaapkamer.
Oooooooooh, wat gebeurt er daar?
Snel terug naar jou Rolf. ROLF, Rolf?????

Lekker douchen!
pi_198754
quote:
op 10-11-1999 om 12:04 AM schreef Gaby het volgende:
iedereen vraagt zich af waar karin mee bezig is maar ik denk meer : wat ziet die maurice in die oude bejaarde karin...bah hij is stom bezig

Had Maurice niet ook een bejaarde vriendin buiten het BB-huis? Of ben ik nou vreselijk in de war? Ik meen me zoiets te herinneren van de allereerste aflevering (toen ze het huis ingingen).
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_198755
Oef... da's ff schrikken. Wat is dit, het Zwarte-Kousen-forum uit Veenendaal??? Beschouwen jullie vreemdgaan als een Doodzonde of zo?
Ik heb begrepen dat Karin's man erg veel in het buitenland zit. Is niemand van jullie ooit in een buitenlands hotel geweest, hebben jullie nooit de vaak licht pathetische gedragingen van de 'middelbare zakenman op zakenreis' in de hotelbar mogen aanschouwen? Misschien zitten Karin's koters nu gewoon bij de oppas terwijl hij verpoosd in een internationaal Hilton. Met een gewillig Sabien-kloontje.
Verder bestaat ook de mogelijkheid dat deze mensen gewoon afspraken hebben gemaakt na tig jaar huwelijk. Hij nooit thuis, zij wil ook wel eens iets. Het zou zo kunnen zijn dat ze daar wederzijds begrip voor hebben?Toegegeven, het klinkt wat seventies, maar lijkt me niet onmogelijk.
Pedofiel.... goeie genade, lijkt me lichtelijk overdreven. Zo'n kleuter is die Maurice nu ook weer niet. Hij geeft eerder blijk van een beetje smaak door haar te verkiezen boven een Sabine, om maar een zijweg te noemen.
Als we nu eens iedereen die ooit z'n partner een heel klein ietsepietsie beetje belazerd heeft (al wás het maar één beschonken zoen!) vragen dit forum te verlaten wordt het hier waarschijnlijk heel stil.
pi_198756
OK, I'm out
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:18:00 #42
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_198757
Hij had geen bejaarde vriendin maar ze had wel een ouwe kop
hij houd dus van ouwe wijven
Ben wel benieuwd nu hoe karins (ex)man er uitziet
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:26:00 #43
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198758
>Als we nu eens iedereen die ooit z'n partner een heel klein ietsepietsie beetje belazerd heeft (al wás het maar één beschonken zoen!) vragen dit forum te verlaten wordt het hier waarschijnlijk heel stil.

Sorry.. zelfs dat doe ik niet.. ben ik nou misschien te trouw???

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198759
Die zwarte kousen staan ons trouwens best goed, al zeggen we het zelf. Karin fout bezig? Nou eh... wel wat betreft de keuze, die Maurice moet echt iets aan zijn onderbroeken doen, om te beginnen, en daarna graag iets aan zijn tekst. Vanavond hoorden wij hem duidelijk zeggen (n.a.v. het aantal flessen siroop): "Er staan er nog neeeeehjgen."
En welja, misschien hebben Karin en meneer Leemhuis (klopt die naam?) wel een open huwelijk, wee-je-wel. Moet kunnen, doen wij niet moeilijk over. Maar wij denken dat meneer Leemhuis binnenkort met een kleine verrassing in de vorm van, zeg, een brandbom aan die poort van het BB-huis verschijnt, en dan heb je de poppen aan het dansen. En met mevrouw Leemhuis, die behoorlijk wilde tijgerrokken draagt, kan het dan nog wel eens knap lullig aflopen. Want die open huwelijken werken niet zo goed, hebben wij gehoord van heeeeeeele vage kennissen (we kennen ze eigenlijk nauwelijks, willen we ook niet), want zelf doen we zulke dingen niet. Bah. Vies. Stout.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_198760
quote:
op 10-11-1999 om 12:18 AM schreef Aernout het volgende:
OK, I'm out

one down, 817 to go...

maandag 11 oktober 1999 @ 00:28:00 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198761
Inderdaad erg seventies Patsy.
Ze moeten na de scheiding zeker ook goede vrienden blijven en alles nog met elkaar kunnen doen?

Een groot verschil met hetgene wat jij schetst is dat wat Karin en Maurice (vergeet hem ook niet) doen live wordt uitgezonden.
Kijk tuurlijk is het geniepige ook niet goed, dat zeg ik niet.

Maar tjee wat moeten die kinderen van Karin morgen op school aanhoren. Ik zou niet in hun schoentjes willen staan.

Lekker douchen!
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:30:00 #47
691 luciano
ondertitelloos
pi_198762
Go , Patsy , Go!
Ur my kind'a girl

Eindelijk een vrouw die het begrijpt , als je ROOD haar hebt , mag je me e-mailen voor , éh , waarvoor ook alweer , nou ja dat komt wel. Evt.vriend/partner/man = geen probleem , daar waren we het toch over eens , hè?!
LOL

pi_198763
[quote][b]op 10-11-1999 om 12:26 AM schreef JayTaph het volgende:

Sorry.. zelfs dat doe ik niet.. ben ik nou misschien te trouw???

Bestaat er dan zoiets als té trouw? Maarre... vast geen twintig jaar huwelijk met vier kinderen achter je kiezen...

pi_198764
quote:
op 10-11-1999 om 12:28 AM schreef sjak het volgende:
Inderdaad erg seventies Patsy.
Ze moeten na de scheiding zeker ook goede vrienden blijven en alles nog met elkaar kunnen doen?

Een groot verschil met hetgene wat jij schetst is dat wat Karin en Maurice (vergeet hem ook niet) doen live wordt uitgezonden.
Kijk tuurlijk is het geniepige ook niet goed, dat zeg ik niet.

Maar tjee wat moeten die kinderen van Karin morgen op school aanhoren. Ik zou niet in hun schoentjes willen staan.

Tja... tenzij ze zeer maatschappijvreemde kindertjes heeft heb ik nog steeds niets gezien waar die een trauma aan over zouden moeten houden. De gemiddelde tienjarige van nu heeft genoeg MTV en Cartoon Network op z'n zieltje zitten om een knuffelende mama te kunnen hebben. Je kúnt het natuurlijk ook allemaal wat minder ranzig zien. Positief denken, bedoel ik.

pi_198765
Karin super naief!

Karin is er toch echt zelf bij. Hopelijk beseft zij wat haar handelen kan betekenen voor haar kinderen.

Karin is de enige die hiervoor verantwoordelijk is!

Als ze een echte moeder is stapt ze nu uit BB om haar kinderen een hoop ellende te besparen. Blijft ze rotzooien met Maurice dan is het duidelijk met wat voor een egoist we hier te maken hebben.

Pain is temporarily, pride is forever!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')