Dit is nou één van die dingen waar tegenstanders van BB voor waarschuwden. Zal BB ten koste gaan van Karin's huwelijk? Of was het al niet best en is ze daarom aan BB gaan meedoen?
Of zou ze het allemaal doen voor de publiciteit??
1+1=2 , heb ik altijd geleerd , DUS.......
KARIN IS ER THUIS GEWOON UITGEPL....!!!!!!!
curious , you won't be after a new episode of , SOAP!!!
Wat een teringwijf!
En dan ook nog doen of ze 15 is!
Bleah!
En wíj moeten er ook niet scheinheilig over doen. Dit is toch de actie waar iederen op zit te wachten ?! Als trouw kijker ben je denk ik medeschuldig aan het stuklopen van K's huwelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 Oktober 1999).]
Als je gewend bent om dagelijks genegenheid en affectie te krijgen van iemand en je moet dat 100 dagen missen dan gaat denk ik iedereen wel zoeken naar een vervangende persoon om het van te krijgen. Het kan natuurlijk ook liggen aan haar man zelf en blijkt Maurice een betere vangst te zijn. Alleen wel lullig voor de kids die er zijn.
Had ik niet eens aan gedacht!
Maar zeer slim opgemerkt en heel slecht geregiseerd van V!
Cool!
Helemaal mee eens, BEHALVE dat DAT GEBEK wel veeeeeeeeel te ver gaat. Aanraken oke, aaien mwa, maar dit.... Kan echt niet door de beugel!!!
PS: Hopelijk krijgt ze het nog moeilijk, heeft ze zelf om gevraagd! Stapt ze volgende week (1 dag nadat de genomineerde eruit getiefd is) zelf op!
Als ze dan maar niet naar de Panorama gaat bellen.
Ik vrees dat ik mijn demente oma i.p.v. een luier binnenkort een kuisheidsgordel om moet doen.
Met die Girontofiele kleuter binnenkort weer op vrije voeten weet je het maar nooit natuurlijk :-(
Hier zaten we op te wachten toch?
Volgende week in Big Brotheruud doet stoute SM-spelletjes met Mona (als ze er dan nog is)
K & M doen partner ruil met B & S terwijl Willem en Bianca........ ( dit wil je niet weten )
Trouwens als die man van Karin een echte kerel is dan haalt hij Karin uit dat BB huis.
Daarbij kan het ook dat dat mannetje van Karin al een keer vreemd is geweest en Karin hem nu een ongeloofelijke hak wil zetten.
Anyway, de soap gaat nu beginnen
"Pappa, waarom ligt mamma steeds bij die meneer in bed?"
Verder is ze haar kansen op die 2,5 ton ook mooi aan het verspelen.
Exit Karin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |