abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:19:00 #1
627 Willy
Koekenbakker
pi_198716
Dat kan toch niet zomaar?
Ze is GVD getrouwd!!!!
Gaat ze terwijl ze denkt niet gezien te worden die kleuter bekken!
Wel heb ik ooit!!!!
The only thing we have to fear is FEAR itself
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:23:00 #2
495 Zillion
Oh my god, they killed Kenny!!
pi_198717
Ze moet niet alleen denken dat alles zomaar kan, maar wat moet haar man hier wel niet van denken, als hij dit ziet Scheiding op komst???
Kiss from my Gold ><{{{*>
pi_198718
Het is duidelijk: ze is verliefd! Ze zei tegen drie keer tegen Maurice dat ze hem wilde kussen zonder dat de camera's het zouden zien. En zo gek doen midden in de nacht: dronken van de liefde.

Dit is nou één van die dingen waar tegenstanders van BB voor waarschuwden. Zal BB ten koste gaan van Karin's huwelijk? Of was het al niet best en is ze daarom aan BB gaan meedoen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:25:00 #4
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_198719
Eh.... ze is bezig met kijkers te laten denken dat ze bekt met Maurice. Naar mijn mening deden ze het dus niet echt, maar gewoon om reakties als die van jou op te roepen.
dat waren nog eens tijden...
pi_198720
ZE IS GEWOON ZO GEIL ALS BAGGER
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:27:00 #6
627 Willy
Koekenbakker
pi_198721
Ik vind dat ze dan eerst haar relatie had moeten beeindigen voor ze naar BB kwam!
Nu vind ik het echt zielig voor haar man en kinderen!
En dan ook nog zo scheinheilig janken dat ze naar huis wil met St Nicolaas!

Of zou ze het allemaal doen voor de publiciteit??

pi_198722
Hunter ik vind het vrij duidelijk,
Karin de bak heet karin van 8eren
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:28:00 #8
691 luciano
ondertitelloos
pi_198723
1) vanavond gezien dat maurice + karin hebben gekust
1) vanavond gezien dat karin een kaartje kreeg met de tekst : veel plezier in je nieuwe huis

1+1=2 , heb ik altijd geleerd , DUS.......
KARIN IS ER THUIS GEWOON UITGEPL....!!!!!!!

curious , you won't be after a new episode of , SOAP!!!

zondag 10 oktober 1999 @ 19:29:00 #9
627 Willy
Koekenbakker
pi_198724
O zit dat zo!
Nou dat is heaar dan aardig gelukt!

Wat een teringwijf!

En dan ook nog doen of ze 15 is!

Bleah!

pi_198725
Ik vind het wel schattig om te zien. De cynische madame ontdooit en ontpopt zich als een bakvis van 15. En ze doet er tenminste niet zo moeilijk over als B & S (dit is trouwens als de tweede nacht dat Bart bij Bientje sliep (het was half vijf toen dit gebeurde). Zou B niet bij de mannen durven?

En wíj moeten er ook niet scheinheilig over doen. Dit is toch de actie waar iederen op zit te wachten ?! Als trouw kijker ben je denk ik medeschuldig aan het stuklopen van K's huwelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198726
Oke ik heb mijn video ervoor 5 maal terug moeten spoelen maar het resultaat is er Ze hebben inderdaad niet gekust maar gebekt ik kon het niet geloven maar die geile trien is VREEMD GEGAAN
sjeezus waar is zij mee bezig en mauric lul die je bent !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
pi_198727
Waarom doet iedereen toch zo moeilijk over Karin.

Als je gewend bent om dagelijks genegenheid en affectie te krijgen van iemand en je moet dat 100 dagen missen dan gaat denk ik iedereen wel zoeken naar een vervangende persoon om het van te krijgen. Het kan natuurlijk ook liggen aan haar man zelf en blijkt Maurice een betere vangst te zijn. Alleen wel lullig voor de kids die er zijn.

Beauty lies in the eye of the beholder.
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:36:00 #13
627 Willy
Koekenbakker
pi_198728
Karin: Auping van Almere! en nu ook van geheel nederland!

zondag 10 oktober 1999 @ 19:38:00 #14
627 Willy
Koekenbakker
pi_198729
Luciano!

Had ik niet eens aan gedacht!
Maar zeer slim opgemerkt en heel slecht geregiseerd van V!

Cool!

pi_198730
Penta zei: "Waarom doet iedereen toch zo moeilijk over Karin.
Als je gewend bent om dagelijks genegenheid en affectie te krijgen van iemand en je moet dat 100 dagen missen dan gaat denk ik iedereen wel zoeken naar een vervangende persoon om het van te krijgen."

Helemaal mee eens, BEHALVE dat DAT GEBEK wel veeeeeeeeel te ver gaat. Aanraken oke, aaien mwa, maar dit.... Kan echt niet door de beugel!!!

PS: Hopelijk krijgt ze het nog moeilijk, heeft ze zelf om gevraagd! Stapt ze volgende week (1 dag nadat de genomineerde eruit getiefd is) zelf op!

Als ze dan maar niet naar de Panorama gaat bellen.

zondag 10 oktober 1999 @ 20:14:00 #16
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_198731
Jullie hebben helemaal gelijk dat dit een matige aktie is van Karin, maar word Maurice vergeten of zo, had die niet ook een relatie?

Ik vrees dat ik mijn demente oma i.p.v. een luier binnenkort een kuisheidsgordel om moet doen.

Met die Girontofiele kleuter binnenkort weer op vrije voeten weet je het maar nooit natuurlijk :-(

pi_198732
Karin moet nu wel haar best doen om te blijven, ze heeft nu al geen thuiskomen meer dus het geld kan ze goed gebruiken voor de alimentatie
  zondag 10 oktober 1999 @ 20:25:00 #18
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_198733
Wat de man van karin er van vind maakt ons toch niks uit?
Pak een pilsje, rook een sigaar en geniet er van

Hier zaten we op te wachten toch?
Volgende week in Big Brotheruud doet stoute SM-spelletjes met Mona (als ze er dan nog is)
K & M doen partner ruil met B & S terwijl Willem en Bianca........ ( dit wil je niet weten )

zondag 10 oktober 1999 @ 20:27:00 #19
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_198734
Sorry er ging iets mis met de R van Ruud
pi_198735
Lijkt me trouwens een leuke topic voor Frequens programma! Even buurten bij de familie van Karin.

Trouwens als die man van Karin een echte kerel is dan haalt hij Karin uit dat BB huis.

Daarbij kan het ook dat dat mannetje van Karin al een keer vreemd is geweest en Karin hem nu een ongeloofelijke hak wil zetten.

Anyway, de soap gaat nu beginnen

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_198736
Ja die echtgenoot van haar kan nu niet anders meer dan haar het huis uit trappen.

"Pappa, waarom ligt mamma steeds bij die meneer in bed?"

Verder is ze haar kansen op die 2,5 ton ook mooi aan het verspelen.

Exit Karin

pi_198737
Wel voer voor die nep-psychologen, mij benieuwd hoe ze dit in het script gaan zetten. De bewoners mogen nu iedere dag post ontvangen van hun kinderen om te kijken hoe mama zich hieruit lult!!!
pi_198738
Karin is een pedofiel.
Dat Veronica dat zomaar mag uitzenden zeg!
pi_198739
Zou V soms stiekem grote vriend Menno Buch aan het draaiboek hebben laten sleutelen.
De dwaas schreeuwt, De wijze zwijgt.
pi_198740
dit zenden ze uit voor jongens als maurice: je bent jong en je wilt wat!
V wilt toch verjongend overkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')