abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:58:34 #76
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51102850
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:52 schreef DarkElf het volgende:
heb het gewoon bij verschillende automaten gezien: een micra, een civic, een passat een astra... die zijn gewoon erg vaak sneller weg dan de auto's die ernaast staan , zolang het geen dikke audi's ofzo zijn

of al die schakelmensen letten gewoon nooit op, dat zou ook nog kunnen
Ik ben het wel met je eens dat automaten vaak sneller weg zijn, maar het ligt ook vaak aan de mensen zelf.
Ik sta ook wel eens links met de 2cv, en geloof mij, ik ben nog vaak sneller weg dan de mensen rechts.
Misschien dat hier in de omgeving veel mensen wonen die niet snel optrekken, dat moet haast wel, want een 2cv ís niet snel. Bij een automaat kan je wel gewoon je voet naar beneden houden en dat is alles, maar ikzelf vind het prettig en leuk om zo snel mogelijk de maximum snelheid te halen.
Naar mijn idee kan ik aardig rap schakelen, ook al zal ik niet echt in de buurt komen van een coureur ofzo, al helemaal niet met die semi automatische bakken van tegenwoordig, maar ik ben van mening dat ik met een zelfde auto, sneller weg ben dan de automaat.
Signature.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:59:31 #77
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51102878
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef DarkElf het volgende:
oh enne je hoeft niet steeds te remmen hoor als automaat rijder, gewoon anticiperen, gas los laten, dan zak je snel terug en hoef je niet als een josti elke keer te remmen
ik heb de eerste keer dat ik automaat reed de welbekende voetfout gemaakt, toen ik per ongeluk de kickdown intrapte, en dacht: remmen!
Met links
Vol op de rem dus, was niet helemaal de bedoeling.
Goed met m'n kop tegen het raam gezeten, nu gebruik ik m'n linkervoet niet bij het automaat rijden.
Signature.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:37:40 #78
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_51106730
Alsof TS aan de buitenkant kan zien of een auto automaat is of niet
En alsof je alleen maar kan remmen in een automaat
pi_51107706
Dat 80% van de automobilisten volgas over drempels heen rost weerhoud mij er niet tegen flink af te remmen voor drempels. Sommige mensen zijn zuinig op hun auto.
If Matrix was here, he'd laugh too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')