Dus hoe pijnlijk is de "Unkindest Cut of all" nu werkelijk?
de dagen erna zijn niet makkelijk.. (pijnlijk)
voor hem was het wel erg de moeite waard.. (voor de sex, neuken)
quote:BULL-SHIT [punt]
Vrouwen (en ook mannen) vinden het hygienischer en dat is het ook.
Ga maar eens onderzoekjes lezen, allemaal zeggen ze het tegenovergestelde.
bovendien, als het beter was, waarom hebben mannen dan niet allemaal een voorhuidloze snikkel?
Overigens voel je van de ingreep zelf niet zo veel, de dagen erna is het wel allemaal ERG gevoelig. Het is me wel opgevallen dat ze het hier in Nederland nog niet zo goed kunnen, veel mannen die het hier ondergaan krijgen littekenweefsel, terwijl dat niet nodig is (ik niet gelukkig , maar bij mij is het dan ook niet in Nederland gedaan.
quote:Maar hij kan moeilijk voor (vrijwel) alle mannen en vrouwen bepalen wat zij vinden
Op zaterdag 09 februari 2002 23:07 schreef HiZ het volgende:
Bleh, hij zegt vinden subjectief dus. En daar is niks tegen in te brengen.
Ik heb geen ervaringen met besenden penissen, maar als een man z'n onbesneden lul gewoon goed wast is er toch niks onhygienisch aan?
En in Nederland wordt het alleen om medische of religieuze redenen gedaan: bij jonge kinderen onder narcose en bij oudere kinderen en volwassenen onder lokale verdoving (dus een prik in je je-weet-wel).
quote:Joh!
Op zondag 10 februari 2002 12:01 schreef MasterDisaster het volgende:
In heel veel landen is besnijdenis normaal
Het moet zelfs voor hun geloof
BV alle joden zijn besneden
quote:dat meen je niet. Wat een shock
Eikel blijft namelijk ook heel erg gevoelig, en schuurt overal langs -- niet fijn
Maar achteraf ben ik echt tevreden, ben erg blij da'k het heb laten doen (was geen reden voor op medisch gebied; had een strakke voorhuid en prefereerde een besnijdenis)
De operatie btw, is prima, verdoving, je wordt wakker, alles klaar
quote:en bijna alle Amerikanen en alle moslims en zelfs vrouwen in bepaalde landen, en en en..
quote:Ik heb het artikel ook gelezen, het jochie gaat nu door het leven als meisje (tenminste, aan de onderkant dan...) Zijn hele piemeltje is afgestorven, das echt zielig...
Op maandag 11 februari 2002 00:23 schreef Wappie het volgende:
Kep gister in de Telegraaf gelezen dat ze in Nederland
iets verkeerd hadden gedaan bij een zeven jarig jongetje!
De huisarts mocht het ook een keer proberen van de chirurg, het besnijden dan he, ze doen het hier met een soort electrisch mes, nou er stond iets te veel stroom op en weg piemeltje! En ik lul echt niet!!
quote:eek !!!! wil je dat niet zomaar zeggen !!!! ik voelde accuut die naald weer
Op zondag 10 februari 2002 11:46 schreef Dr_Greene het volgende:
In Amerika worden bijna alle jongetjes besneden zodat de ouders hun kinderen niet hoeven te leren hun piemel te wassen (want anders schaam - schaam).En in Nederland wordt het alleen om medische of religieuze redenen gedaan: bij jonge kinderen onder narcose en bij oudere kinderen en volwassenen onder lokale verdoving (dus een prik in je je-weet-wel).
quote:
Op maandag 11 februari 2002 01:20 schreef HiZ het volgende:[..]
eek !!!! wil je dat niet zomaar zeggen !!!! ik voelde accuut die naald weer
what's the use?
Maarruh inderdaad, de eerste paar dagen erna zijn niet echt zo heel erg leuk. Maar het voordeel erna (ligt er natuurlijk om waarom je het moet ondergaan) is meestal meer dan het nadeel van de pijn Dat littekenweefsel kan inderdaad ook heel erg vervelend zijn (was ik maar naar het buitenland gegaan
), om verschillende redenen die ik nou niet allemaal ga lopen spuien
quote:Naja, de reden dat menigeen zich juist laat besnijden is omdat dat dus niet mogelijk is. Strakke voorhuid, weet je.
Op maandag 11 februari 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
iedere mongool kan z'n velletje 2/3 x per dag naar achter trekken om het schoon te maken, duzzzzzzzz
Is nogal makkelijk om te zeggen dat besnijdenis onnodig is want gezien de medische redenen die ertoe kunnen leiden lijkt het daar niet op.
ik heb begrepen dat je ook sex de 1e maand eventjes moet afzeggen en dat je voorhuid nogal gevoelig is in het begin, maar daarna zal je 'staafmixer' weer zoals vanouds functioneren.
Waarschijnlijk vinden vrouwen het ook wat prettiger want ze zien meteen als je je onderbroek uittrekt of je penis gewassen is of niet. Scheelt hen ook wat scheve bekken bij het pijpen.
Maar het is bij mij zelfs zo 'erg' dat ik die hele eikel bijna niet eens kan zien..
En terugschuiven kan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |