abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3108877
Is een besnijdenis extreem pijnlijk? Ik hoorde laatst een verhaal dat het een redelijk kleine operatie is die zonder verdoving word uitgevoerd, zoals het doorknippen van je tongriempje of het laten schieten van een gaatje in je oor, of ander lichaamsdeel voor een piercing.
Hoe zit het met de behandeling erna, loop je een tweetal weken ongemakkelijk, ik meen me een aflevering van Married with Children te herinneren waarin Al Bundy twee weken lang in een Mumu moest rondlopen en iedere keer als hij ging zitten had hij pijn. Maar ik heb ook een andere serie gezien, the Naked Truth met Tea Leoni, de vrouw van David Duchovny (fox mulder uit de X-files), waarin een man naar het ziekenhuis ging met een gebroken arm en terugkwam zonder voorhuid, deze kreeg medicijnen en hormonen toegediend om een erectie te onderdrukken omdat... geen flauw idee eigenlijk waarom, maar hij kreeg het wel. Maar bij hem was er absoluut geen sprake van pijn.

Dus hoe pijnlijk is de "Unkindest Cut of all" nu werkelijk?

--- plak hier een gevatte quote uit een boek naar eigen keuze ---
  zaterdag 9 februari 2002 @ 21:45:03 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3108941
Het schijnt wel mee te vallen, zeker als het echt in een ziekenhuis gebeurt. Met een beetje zoekwerk kom je wel filmpjes tegen van "rituele" besnijdingen, ik kan me een filmpje herinneren van een jong kindje waar met een groot kapmes het stukje voorhuid wordt afgehakt... Dat lijkt me zeer pijnlijk, wat mij door de reactie van het kindje nog eens extra benadrukt werd...
Action is the enemy of thoughts
pi_3108976
het valt mee.. (mijn broer heeft het laten doen (te kleine/krappe voorhuid))
MAAR

de dagen erna zijn niet makkelijk.. (pijnlijk)

voor hem was het wel erg de moeite waard.. (voor de sex, neuken)

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_3108997
Ik ben zelf besneden vanaf m'n 17e (meen ik me te herinneren). Niet vanwege religieuze overtuigingen (godzijdank niet), maar simpelweg omdat de voorhuid te nauw was. Dat doen ze heel beschaafd hoor in het ziekenhuis MET volledige verdoving. Eerste paar weken is het echt heeeel erg gevoelig, verband eromheen, regelmatig wassen met lauw water enzo. Maar daarna wil je niet meer anders! Vrouwen (en ook mannen) vinden het hygienischer en dat is het ook. Het enige nadeel is dat het gevoel van je eikel vermindert, maar het is eigenlijk heel natuurlijk als je niet anders gewend meer bent.
Het is in ieder geval niks om je voor te schamen, chirurgen krijgen dagelijks mensen die om een circumcisie (want zo heet de besnijdenis) vragen. Liever geen voorhuid dan een nauwe huid..
  zaterdag 9 februari 2002 @ 22:06:32 #5
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3109093
quote:
Vrouwen (en ook mannen) vinden het hygienischer en dat is het ook.
BULL-SHIT [punt]

Ga maar eens onderzoekjes lezen, allemaal zeggen ze het tegenovergestelde.
bovendien, als het beter was, waarom hebben mannen dan niet allemaal een voorhuidloze snikkel?

"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3109600
Bleh, hij zegt vinden subjectief dus. En daar is niks tegen in te brengen.

Overigens voel je van de ingreep zelf niet zo veel, de dagen erna is het wel allemaal ERG gevoelig. Het is me wel opgevallen dat ze het hier in Nederland nog niet zo goed kunnen, veel mannen die het hier ondergaan krijgen littekenweefsel, terwijl dat niet nodig is (ik niet gelukkig , maar bij mij is het dan ook niet in Nederland gedaan.

pi_3109704
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 23:07 schreef HiZ het volgende:
Bleh, hij zegt vinden subjectief dus. En daar is niks tegen in te brengen.
Maar hij kan moeilijk voor (vrijwel) alle mannen en vrouwen bepalen wat zij vinden

Ik heb geen ervaringen met besenden penissen, maar als een man z'n onbesneden lul gewoon goed wast is er toch niks onhygienisch aan?

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_3109850
Wat een stel mierenneukers zijn jullie zeg (op je pik getrapt?). OK, ik had moeten schrijven: VEEL vrouwen en mannen vinden het hygienischer...
Het gaat erom wat mijn ervaring is in deze kwestie en niet dat gezeik eromheen.
Bij een onbesneden voorhuid zit er smegma tussen de voorhuid en de eikel en fungeert als smeermiddel. Bij een besneden pik is dat niet meer nodig en is daarom veel minder. DAT zou dus een reden kunnen zijn waarom mensen het hygienischer vinden, vooral met pijpen (door vrouwen uiteraard ).
En ja, als je je paal dagelijks wast is er niks onhygienisch aan hoor
  zondag 10 februari 2002 @ 11:46:05 #9
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3112490
In Amerika worden bijna alle jongetjes besneden zodat de ouders hun kinderen niet hoeven te leren hun piemel te wassen (want anders schaam - schaam).

En in Nederland wordt het alleen om medische of religieuze redenen gedaan: bij jonge kinderen onder narcose en bij oudere kinderen en volwassenen onder lokale verdoving (dus een prik in je je-weet-wel).

pi_3112547
In heel veel landen is besnijdenis normaal
Het moet zelfs voor hun geloof
BV alle joden zijn besneden
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_3115993
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:01 schreef MasterDisaster het volgende:
Joh!
pi_3119046
quote:
dat meen je niet. Wat een shock
  zondag 10 februari 2002 @ 22:11:40 #13
7469 voh
Now without pants!
pi_3119126
Ben 4 maanden terug onder het mes gegaan. Eerste paar weken grof rotgevoel, uiteraard regelmatig wassen met lauw water en dergelijke, maar jesus, dat stond me echt tegen.

Eikel blijft namelijk ook heel erg gevoelig, en schuurt overal langs -- niet fijn

Maar achteraf ben ik echt tevreden, ben erg blij da'k het heb laten doen (was geen reden voor op medisch gebied; had een strakke voorhuid en prefereerde een besnijdenis)

De operatie btw, is prima, verdoving, je wordt wakker, alles klaar

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_3119128
quote:
en bijna alle Amerikanen en alle moslims en zelfs vrouwen in bepaalde landen, en en en..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3120941
Kep gister in de Telegraaf gelezen dat ze in Nederland
iets verkeerd hadden gedaan bij een zeven jarig jongetje!
De huisarts mocht het ook een keer proberen van de chirurg, het besnijden dan he, ze doen het hier met een soort electrisch mes, nou er stond iets te veel stroom op en weg piemeltje! En ik lul echt niet!!
Euhm, jah wat zou ik hier eens neerzetten..............
pi_3121029
quote:
Op maandag 11 februari 2002 00:23 schreef Wappie het volgende:
Kep gister in de Telegraaf gelezen dat ze in Nederland
iets verkeerd hadden gedaan bij een zeven jarig jongetje!
De huisarts mocht het ook een keer proberen van de chirurg, het besnijden dan he, ze doen het hier met een soort electrisch mes, nou er stond iets te veel stroom op en weg piemeltje! En ik lul echt niet!!
Ik heb het artikel ook gelezen, het jochie gaat nu door het leven als meisje (tenminste, aan de onderkant dan...) Zijn hele piemeltje is afgestorven, das echt zielig...
pi_3121485
quote:
Op zondag 10 februari 2002 11:46 schreef Dr_Greene het volgende:
In Amerika worden bijna alle jongetjes besneden zodat de ouders hun kinderen niet hoeven te leren hun piemel te wassen (want anders schaam - schaam).

En in Nederland wordt het alleen om medische of religieuze redenen gedaan: bij jonge kinderen onder narcose en bij oudere kinderen en volwassenen onder lokale verdoving (dus een prik in je je-weet-wel).

eek !!!! wil je dat niet zomaar zeggen !!!! ik voelde accuut die naald weer
  maandag 11 februari 2002 @ 13:02:42 #18
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3124253
quote:
Op maandag 11 februari 2002 01:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

eek !!!! wil je dat niet zomaar zeggen !!!! ik voelde accuut die naald weer

pi_3124292
als je jezelf laat besnijden wordt je eikel ongevoelig, het ziet er niet uit en de pijn achteraf, waarom zou je dat allemaal willen hebben, zodat het schoner is?? BIG BIG BULLSHIT, want iedere mongool kan z'n velletje 2/3 x per dag naar achter trekken om het schoon te maken, duzzzzzzzz

what's the use?

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  maandag 11 februari 2002 @ 13:12:55 #20
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3124355
AEJT had zelf geen verdoving nodig... De aanblik van de spuit en het verhaal wat ze er mee wilden doen was genoeg om vanzelf 'verdoofd' te raken

Maarruh inderdaad, de eerste paar dagen erna zijn niet echt zo heel erg leuk. Maar het voordeel erna (ligt er natuurlijk om waarom je het moet ondergaan) is meestal meer dan het nadeel van de pijn Dat littekenweefsel kan inderdaad ook heel erg vervelend zijn (was ik maar naar het buitenland gegaan ), om verschillende redenen die ik nou niet allemaal ga lopen spuien

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
  woensdag 13 februari 2002 @ 16:09:54 #21
7469 voh
Now without pants!
pi_3151237
quote:
Op maandag 11 februari 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
iedere mongool kan z'n velletje 2/3 x per dag naar achter trekken om het schoon te maken, duzzzzzzzz
Naja, de reden dat menigeen zich juist laat besnijden is omdat dat dus niet mogelijk is. Strakke voorhuid, weet je.

Is nogal makkelijk om te zeggen dat besnijdenis onnodig is want gezien de medische redenen die ertoe kunnen leiden lijkt het daar niet op.

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  woensdag 13 februari 2002 @ 19:35:35 #22
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3153632
Nou ja, bescnijdenis is ook ECHT NIET NODIG. Er bestaan zalfjes ed voor om de voorhuid te verwijdden (volgens mij echt zwaar fout gespeld) maar nederlandse doctoren doen daar niet aan.
[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3157594
* the900 is niet besneden
en vindt het ei'k ook niet zo nodig denk ik...
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3164154
ben het zelf ook toen ik 4 jaar was. ik kan me van de pijn alleen herinneren toen het pleister(tje) eraf moest.

ik heb begrepen dat je ook sex de 1e maand eventjes moet afzeggen en dat je voorhuid nogal gevoelig is in het begin, maar daarna zal je 'staafmixer' weer zoals vanouds functioneren.

Waarschijnlijk vinden vrouwen het ook wat prettiger want ze zien meteen als je je onderbroek uittrekt of je penis gewassen is of niet. Scheelt hen ook wat scheve bekken bij het pijpen.

donderdag 14 februari 2002 @ 17:04:52 #25
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3164417
Hmm.. ik zat er laatst nog aan te denken om dat te laten doen, maar nu ik zo al die verhalen lees.....

Maar het is bij mij zelfs zo 'erg' dat ik die hele eikel bijna niet eens kan zien..
En terugschuiven kan niet.

Maar ik nuek niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')