En daar kom je pas achter na een half jaar?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef ScudRaket het volgende:
Alles moet nep zijn. Die "ruzies" kunnen nooit gebaseerd zijn op frustraties en andersoortige meningsverschillen. Dat zijn allemaal acteurs man![]()
Net als die MTV programma's als Dismissed, Sweet 16, Made etc. Allemaal acteurs. Wat dat betreft leuk geprobeerd Johnny, maar ik trap er niet in![]()
Eh ja, je moet ook eens een aflevering bekijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En daar kom je pas achter na een half jaar?![]()
Sukkel![]()
Heb je het nu over die so called "streamers"?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef xman het volgende:
Ja lekker leventje hebben ze hoor. Niet hoeven werken en alleenmaar ruzie maken.
Gaat ook vervelen na een tijdje.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef xman het volgende:
Ja lekker leventje hebben ze hoor. Niet hoeven werken en alleenmaar ruzie maken.
No shit sherlockquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen na een tijdje.
Jaap, das de vetste van het huis
Waarom wist ik dat deze reactie zou komen ?quote:
Omdat wij voor elkaar gemaakt zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat deze reactie zou komen ?
Hijs wel ubertoll !
Je moet zeggen als je het niet meer lekker vind, ik doe steeds een beetje verder, ga maar gewoon naar voren als je het niet meer lekker vind oke ?quote:
Ik zei een half.. niet 1,5 jaar.. lulquote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eh ja, je moet ook eens een aflevering bekijken.
Speelt dat al 1,5 jaar joh?
De tering.
Waarom kijk je dan, sukkelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En daar kom je pas achter na een half jaar?![]()
Sukkel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |