gepwned door je baas zegmaarquote:Op maandag 2 juli 2007 23:10 schreef Trafasi het volgende:
Heb ik vrij gevraagd op zaterdag 14 juli, de dag van Sensation Black, zodat ik kan uitslapen,
in alle rust mij kan aankleden en de make-up kan doen, krijg ik dat netjes, maar dan.... roosteren ze mij
gewoon de 15e in?!![]()
Hebben ze hier in nijmegen weer eens een koopzondag ingelast *zucht*,
waar ik dus geen rekening mee had gehouden.
Kom ik +- rond een uur of 10 's morgens thuis, moet ik 12u beginnen met werk![]()
![]()
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef jna het volgende:
Verkapt-ik ga naar Sensation black (!!!)- topic
Ook... Maar daar heb ik allang vrij voor gekregenquote:
Volgens mij leest niemand deze zin. Meestal vraag je geen vrij voor een dag die eigenlijk niet eens een werkdag is voor een bepaalde sector.quote:Hebben ze hier in nijmegen weer eens een koopzondag ingelast *zucht*,
die dagen zijn van te voren nog niet bekend zeker?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef nerox het volgende:
[..]
Volgens mij leest niemand deze zin. Meestal vraag je geen vrij voor een dag die eigenlijk niet eens een werkdag is voor een bepaalde sector.
Als het een ingelaste koopzondag is zoals TS beschrijft niet neequote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
die dagen zijn van te voren nog niet bekend zeker?![]()
De baas wist dat ik voor Sensation vrij vroeg, en ik kan toch ook niet ruiken dat ze ineens een koopzondag inlassen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef jna het volgende:
Ik snap je probleem trouwens niet? dan moest je de 15 ook maar vrij vragen. Je baas kan ook niet ruiken dat je 10 uur 's ochtens je huis binnen komt stuiteren.
bronquote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Trafasi het volgende:
[..]
en ik kan toch ook niet ruiken dat ze ineens een koopzondag inlassen?
quote:Koopzondag Nijmegen. U vindt hier een overzicht van vaststaande koopzondagen in Nijmegen.
Nee, iedereen die niet is ingeplanned heeft andere plannen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
bron
[..]
[afbeelding]
Was al een paar maanden bekend hoor...
Maar is er geen lieve collega die met je wil ruilen of die het wil overnemen van je?
Haha, je baas heeft je idd genaaid!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Trafasi het volgende:
[..]
De baas wist dat ik voor Sensation vrij vroeg, en ik kan toch ook niet ruiken dat ze ineens een koopzondag inlassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |