abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 22:46:48 #1
73911 ultra_ivo
pi_51076911
Afgelopen weekend was het NK wielrennen in Maastricht. Ik kon helaas alleen op zondag kijken, dus alleen foto's van de elite met/zonder contract (voorheen profs en amateurs geheten). Ik stond op de grens tussen Bemelen en St. Antoniusbank, op de enige enigsinds serieus te noemen helling van het parcours.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)
pi_51104831
Nette foto's, de een wat beter dan de ander.

1) achtergrond is nogal rommelig. Een kortere dof of een langere belichtingstijd met meer pannen had ms wat kunnen helpen.

2) leuk. Jammer dat die eerste zn hoofd omlaag heeft, maar dat heb je niet in de hand. Verder nette foto, doet niet onder voor menig journalistieke plaat

3) Leuk dat ze speciaal voor jou allemaal hetzelfde pakje aan hebben gedaan. Die eenheid maakt het een sterke plaat

4) 5) als je nou die uitdrukking van 5) op de positie van 4) had genomen, had je een topplaat gehad

6) Mooie actie, mooie uitdrukking, fijne plaat

7) is het niet voor mij, te close, vind ik er niet echt bij passen.

8) mooi frontaal geschoten met wat context eromheen zonder dat het storend wordt
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juli 2007 @ 20:34:47 #3
73911 ultra_ivo
pi_51106616
Bedankt voor het commentaar

Bij 2 heb ik bewust eentje gekozen met het hoofd omlaag, als uitdrukking van de forse inspanning die het gaatje achterin tot gevolg heeft.
Bij 8 was ik zelf wat twijfelachtig, Moerenhout is niet ragscherp. Maar de winnaar *moet* je gewoon in je serie hebben
1 was al krap qua snelheid, er is een lichte bewegingsonscherpte in z'n hoofd omdat hij dat net in een iets andere richting beweegt. Goed, ik heb natuurlijk het voordeel dat ik de foto's op vol formaat kan zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')