heb je een foto van jezelf met een breezer in je hand?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef Mrs.Solis het volgende:
Had ik normaal elke dag ongeveer 20-25 bezoekers per dag op mijn profiel...soms zelfs met pieken van 35-40...moet ik het nou doen met elke dag maar 1 of 2 bezoekers en bijna geen krabbels! Ja dat kan natuurlijk niet hé![]()
![]()
![]()
ik weet niet hoe jij ''bezoekers op hyves'' interpreteert.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef KonnieKipke het volgende:
verkapte ik wil geneukt worden post.
Ja duh, maar dat is van een paar maandenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Man, dan staat er een getal met een x erachter.
Als jij je hier zo als dramaqueen neerzet, kan het niet anders zijn dan dat!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij ''bezoekers op hyves'' interpreteert.
Ik onthou hou het en check de volgende dag hoeveel erbij is gekomen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat is van een paar maandenSchrijf je dat elke dag op en check je dan het verschil?
Dat zou toch is om te janken zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat is van een paar maandenSchrijf je dat elke dag op en check je dan het verschil?
uhh nee?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Mrs.Solis het volgende:
Houdt niemand dat bij dan?
dat begrijp ik...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
yoah ik ga toch niet hele topic lezen![]()
Ohquote:
Kun je ook zien WIE je hyves bezoekt dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Oh
Ik dus wel en zo vis ik ook de stalkers eruit, want sommige mensen komen elke dag op een bepaald tijdstip.
Nee, maar aan het tijdstip weet ik dat het om een bepaald persoon moet gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Kun je ook zien WIE je hyves bezoekt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |