okayquote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef jovink het volgende:
er mag gereageerd worden *@#()@(#)
zoweizo! maar we hebben he nou over dat andere volk! ik wou bijna een duitse term erdoor heen gooienquote:
Ja, jij wou dat er gereageerd werd!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
[..]
zoweizo! maar we hebben he nou over dat andere volk! ik wou bijna een duitse term erdoor heen gooien
de prognose luid dan ook dat inde vakantie nog veel meer van die import belgen komen@(#)_#)@
waar woon ik dan t= dat je mod bent..quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gelukkig weten ze Drenthe niet te vinden
Jij woont in een uithoekquote:
viezerikquote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
okaynemen we van achteren.
haha, je bent vakkenvuller!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef jovink het volgende:
zit ik zo heerlijk te spiegelen
ja klopt, jij bent meteen als financieel manager begonnen bij een topbaan. maarja dat geluk heeft niet iedereen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
[..]
ja klopt, jij bent meteen als financieel manager begonnen bij een topbaan. maarja dat geluk heeft niet iedereen.
Dus? We hebben het over jou huiliequote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef jovink het volgende:
[..]
daar zit t hele klb forum mee vol sjaakie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |