Maar dat heb ik wel, net Ellie op de ene stream en Natasia en Amanda op de andere. Nu Huub en Lieke en de rest op de tuinquote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen beeld kunnen hebben.
t drukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldLigt het daaraan
![]()
Antwoordde hij bloedserieus.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastisch
streams please!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef robert2006 het volgende:
streams op amanda please
Bezoek van Jaap buiten beeld houden zo leek het...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
Waar was deze streamlock voor nodig? Streamertje pesten?
Ja maar de PPoll is toch niet belangrijkquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is zoooo zelfverzekerd en in de absolute veronderstelling van haar gelijk dat ze zich niet eens afvraagt waarom ze zo geweldig scoort in de PPoll.
Zielig hè.
heb je dat je vriendin ook wijsgemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klinkt misschien komisch maar is zo, vraag je huisarts maar
Was ik maar op Amanda...!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastisch
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Lieke, verbaasd: "Wie is dat?"
Streamlock
ga um gelijk bellenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klinkt misschien komisch maar is zo, vraag je huisarts maar
Valt niet mee te discussieren. Van een deurmat krijg je nog meer logica terug.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is zoooo zelfverzekerd en in de absolute veronderstelling van haar gelijk dat ze zich niet eens afvraagt waarom ze zo geweldig scoort in de PPoll.
Zielig hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |