abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 22:10:47 #101
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51075265
Interview Kraai @ RTL nu.
sig verwijderd door FA
pi_51075434
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Ceriel het volgende:

[..]

Thnx.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51075549
Henin - Serena zal normaal gezien wel voor woensdag zijn.
pi_51075584
Ze staat straks als enige buiten de top 10 in het lijstje, wat een prestatie .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 2 juli 2007 @ 22:21:34 #105
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51075771
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Heero87 het volgende:
Henin - Serena zal normaal gezien wel voor woensdag zijn.
Waarom niet morgen?

Donderdag SF, zaterdag finale, steeds een dag ertussen. Anders krijg je twee dagen achter elkaar (niet dat dat een probleem zou zijn normaal gesproken, maar als het niet hoeft..).
sig verwijderd door FA
pi_51075935
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom niet morgen?

Donderdag SF, zaterdag finale, steeds een dag ertussen. Anders krijg je twee dagen achter elkaar (niet dat dat een probleem zou zijn normaal gesproken, maar als het niet hoeft..).
Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.

Misschien dat ze wel op de schedule zullen staan, maar dan sowieso ergens helemaal achteraan, dus komen ze door de regen toch niet aan de beurt.

Van dat principe van een dag tussen laten zullen ze sowieso moeten afstappen met al hun achterstand. Trouwens als ze morgen spelen staan ze net zo goed twee dagen achter elkaar op het veld.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:26:21 #107
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51075988
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:25 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.

Misschien dat ze wel op de schedule zullen staan, maar dan sowieso ergens helemaal achteraan, dus komen ze door de regen toch niet aan de beurt.

Van dat principe van een dag tussen laten zullen ze sowieso moeten afstappen met al hun achterstand. Trouwens als ze morgen spelen staan ze net zo goed twee dagen achter elkaar op het veld.
RTL meldt Henin-Serena morgen.
sig verwijderd door FA
pi_51076122
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

RTL meldt Henin-Serena morgen.
Raar... Op wimbledon.org staat nog niks?
pi_51076169
wimbledon.org is steeds trager dan de TV....Op BBC zeiden ze ook dat Serena - Justine morgen zou zijn....
Vast later op de dag, neem ik aan.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51076266
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Norrage het volgende:
wimbledon.org is steeds trager dan de TV....Op BBC zeiden ze ook dat Serena - Justine morgen zou zijn....
Vast later op de dag, neem ik aan.
Hopelijk toch, zal wel een vierde of vijfde partij zijn (zover komen ze toch nooit). Zou nogal vreemd zijn om kwartfinales af te werken als andere vrouwen nog niet eens hun vierde ronde partij hebben afgewerkt.

Nu goed, Henin kan er maar wel bij varen.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:42:52 #111
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_51076758
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Jankovic of Bartoli, het kan geen kwaad om te lezen of om de Wimbledonsite te openen natuurlijk.
Om nog even terug te komen op je opmerking omtrent Krajicek's sublieme prestatie vs. enig snel te verkrijgen info op de Wimbledon-site omtrent dit: Dit zijn al enige uren de enige headlines op de site:

Een kwartfinaleplaats voor Krajicek schijnt dus nog niet echt nieuws te zijn in Great Brittain.
Every Not Is Truething
pi_51077156
Het is een partij tussen de #31 en de #74 van de wereld...vind het niet bijzonder vreemd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51077821
Geen Henin op het speelschema morgen volgens Wimbledon.org... Zal wel foutje zijn van RTL/BBC.
pi_51077882
Waarschijnlijk dachten ze dat ze na gisteren niet te spelen niet een tweede keer iets achterlijks moesten gaan uithalen....mijn god, wat dom dat ze gister niet gespeeld hebben....(en dan vandaag eerder 4e ronde partijen op de baan gooien dan 3e ronde....)
  maandag 2 juli 2007 @ 23:11:05 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51077983
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Norrage het volgende:
Het is een partij tussen de #31 en de #74 van de wereld...vind het niet bijzonder vreemd.
Daarom had ik Hingis leuker gevonden, aangezien ik denk dat ze Hingis in deze vorm (en blessures) makkelijk had kunnen hebben. Staat dan toch leuk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51078279
Nog steeds helemaal niets over Krajicek op de voorpagina van www.wimbledon.org.
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Maak nie regtig saak nie
  maandag 2 juli 2007 @ 23:20:05 #117
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51078398
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.

Programma morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule9.html

Ik denk dat de mannen wel balen, eerst nog een vrouwenpartij ervoor, als het weer veel regent kan het zomaar een avondpartij worden. Alleen Ferrero mag om 12.00 meteen beginnen, maar dat is al vierde ronde..vreemd weer.
sig verwijderd door FA
pi_51078634
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Nu ik kijk is het inderdaad wel vreemd dat er uberhaupt geen enkele headline voor haar is....

Alleen als je heel goed zoekt is er een artikel over haar
pi_51078666
Zou misa's dubbel (baan 14) als eerste wedstrijd worden uitgezonden?
pi_51078671
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.

Programma morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule9.html

Ik denk dat de mannen wel balen, eerst nog een vrouwenpartij ervoor, als het weer veel regent kan het zomaar een avondpartij worden. Alleen Ferrero mag om 12.00 meteen beginnen, maar dat is al vierde ronde..vreemd weer.
Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??
Ze zijn echt gek daar in Londen.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:27:43 #121
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51078720
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??
Ze zijn echt gek daar in Londen.
Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.
sig verwijderd door FA
pi_51078728
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef luckass het volgende:
Zou misa's dubbel (baan 14) als eerste wedstrijd worden uitgezonden?
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....
pi_51078847
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....
Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14
Maak nie regtig saak nie
pi_51078849
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.
Nu je het zegt staat dat van die twee partijen er niet...Dat hoorde ik ook zo her en der gezegd worden...

Maar goed, het lijkt me dat ze redelijk verneukt zijn dat ze gister niet hebben gebruikt, en al de spelers zijn het er mee oneens...(Moet je maar eens wat interviews lezen ....)
Over het algemeen zit je lang en breed in de kwartfinale op een woensdag...nu hebben ze geluk als ze hun 3e ronde hebben volbracht
pi_51078879
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14
oh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')