Waarom niet morgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Heero87 het volgende:
Henin - Serena zal normaal gezien wel voor woensdag zijn.
Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet morgen?
Donderdag SF, zaterdag finale, steeds een dag ertussen. Anders krijg je twee dagen achter elkaar (niet dat dat een probleem zou zijn normaal gesproken, maar als het niet hoeft..).
RTL meldt Henin-Serena morgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.
Misschien dat ze wel op de schedule zullen staan, maar dan sowieso ergens helemaal achteraan, dus komen ze door de regen toch niet aan de beurt.
Van dat principe van een dag tussen laten zullen ze sowieso moeten afstappen met al hun achterstand. Trouwens als ze morgen spelen staan ze net zo goed twee dagen achter elkaar op het veld.
Hopelijk toch, zal wel een vierde of vijfde partij zijn (zover komen ze toch nooit). Zou nogal vreemd zijn om kwartfinales af te werken als andere vrouwen nog niet eens hun vierde ronde partij hebben afgewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Norrage het volgende:
wimbledon.org is steeds trager dan de TV....Op BBC zeiden ze ook dat Serena - Justine morgen zou zijn....
Vast later op de dag, neem ik aan.
Om nog even terug te komen op je opmerking omtrent Krajicek's sublieme prestatie vs. enig snel te verkrijgen info op de Wimbledon-site omtrent dit: Dit zijn al enige uren de enige headlines op de site:quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic of Bartoli, het kan geen kwaad om te lezen of om de Wimbledonsite te openen natuurlijk.
Daarom had ik Hingis leuker gevonden, aangezien ik denk dat ze Hingis in deze vorm (en blessures) makkelijk had kunnen hebben. Staat dan toch leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Norrage het volgende:
Het is een partij tussen de #31 en de #74 van de wereld...vind het niet bijzonder vreemd.
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog steeds helemaal niets over Krajicek op de voorpagina van www.wimbledon.org.
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Nu ik kijk is het inderdaad wel vreemd dat er uberhaupt geen enkele headline voor haar is....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog steeds helemaal niets over Krajicek op de voorpagina van www.wimbledon.org.
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.
Programma morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule9.html
Ik denk dat de mannen wel balen, eerst nog een vrouwenpartij ervoor, als het weer veel regent kan het zomaar een avondpartij worden. Alleen Ferrero mag om 12.00 meteen beginnen, maar dat is al vierde ronde..vreemd weer.
Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??
Ze zijn echt gek daar in Londen.
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef luckass het volgende:
Zou misa's dubbel (baan 14) als eerste wedstrijd worden uitgezonden?
Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....
Nu je het zegt staat dat van die twee partijen er niet...Dat hoorde ik ook zo her en der gezegd worden...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.
ohquote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |