Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb helaas de exit van Tas gemist, maar door de updates van Disana en Kleinzusje toch niet helemaal. Bedankt, geweldige updates en caps![]()
Dank je ( lekker bukkenquote:
Ik kom net thuis en heb alles gemist + geen streams ( sorry)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Ik doe het graag. Hopelijk gooit iemand het bezoek van Huubs neefjes er ook even in, want dat heb ik grotendeels gemist![]()
Dat vind ik echt leuk om te horenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en heb alles gemist + geen streams ( sorry)
Misschien een COS vriendin ?![]()
![]()
ps. Maar ik ben heel blij DAT je weer in de de updates post![]()
Dat wist je toch alquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt leuk om te horen![]()
Zal ik het eens gaan vragen?![]()
Yeah yeah yeahquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat wist je toch al![]()
Ik vond het heel jammer dat je weg ging en ben gewoon blij dat je daar op terug gekomen bent. Ik volg DGK op afstand omdat ik geen tijd en aandacht heb. Dan zijn de updates erg waardevol, snep ke ?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
WTF
Ok , eerste CODUS post aan BQ![]()
Thx voor de updates![]()
Top meidke![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Beequeen is okay oleeeeeee oleeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Klein Zusje,quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeeeee, fluitertje
Ik geniet van je one liners![]()
Maar doe het niet voor mij hoor lief![]()
Soms volg ik DGK niet![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn welgemeende complimenten voor de OP van [COS # 2192] Waar ze samen komen
Ja, dit gaat echt werken.![]()
Ik vind dit wel degelijk update-waardig, want je zou haar best als nieuwe bewoonster kunnen zien. Qua uiterlijk, bereidwilligheid tot sex en qua intelligentie, doet ze immers niet onder voor Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Goh Gert, wat heb jij toch een pech... Wil je ook eens een update schrijven, is het enige dat voorhanden is een opblaaspop![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit wel degelijk update-waardig, want je zou haar best als nieuwe bewoonster kunnen zien. Qua uiterlijk, bereidwilligheid tot sex en qua intelligentie, doet ze immers niet onder voor Amanda.
quote:
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag gedaan, LouLou en kleinzusje. LouLou, ik mis de jouwe![]()
Ha ha. Ik kan het me voorstellen hoor... echt verslaan is keihard werkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef LouLou het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.![]()
![]()
Ik heb er serieus respect voor, vandaar dat ik af en toe toch hier wat zet ondanks dat ik verder alleen maar meelees. Ik vond het leuk toen er nog af en toe 'echte' gesprekken waren en taktieken werden besproken, maar de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Ik kan het me voorstellen hoor... echt verslaan is keihard werken![]()
Dankjewel, Tuinfluiter. Wat een dure grap daar, dat internetten. Maar ik hoop dat je een mooie vakantie en vooral mooi weer hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Lieve Disana,
Bedankt voor de updates,
ik kan nu niet schrijven bij streamverslagen,
ik ben op vakantie en betaal voor 10 minuten internet 1 euro,
maar kon het niet laten even te kijken bij FOK-DGK-updates.
Mijn complimenten voor jou schrijven en caps bij de updates.
dag lief fluitertje, ik miste ja alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Lieve Disana,
Bedankt voor de updates,
ik kan nu niet schrijven bij streamverslagen,
ik ben op vakantie en betaal voor 10 minuten internet 1 euro,
maar kon het niet laten even te kijken bij FOK-DGK-updates.
Mijn complimenten voor jou schrijven en caps bij de updates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |