Neem dan een vliegtuig ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Posdnous het volgende:
Beter dan thuis blijven.
Ik zou liever thuisblijven dan op een camping gaan staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Posdnous het volgende:
Beter dan thuis blijven.
Maar jij hebt geen kinderen en een baan waar je eindelijk even van weg kan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik zou liever thuisblijven dan op een camping gaan staan.
het is voor stadse mensen die niets gewend zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen kinderen en een baan waar je eindelijk even van weg kan.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is voor stadse mensen die niets gewend zijn
nee zo bedoelde ik het niet eens, ik bedoel mensen die geen tuin hebben en waar de kinderen niet buiten kunnen spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Posdnous het volgende:
Mee eens, maar niet iedereen heeft bakken met geld.
dat is dan wel weer vet gewoon op de bonnefooi naar zuid frankrijk rijden en al rijdens een camping proberen te regelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef M_ het volgende:
Caravan's![]()
Lo budget camperen in Frankrijk zonder enige vorm van luxe![]()
Denk je dat ze daar voor kiezen of zo?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet eens, ik bedoel mensen die geen tuin hebben en waar de kinderen niet buiten kunnen spelen.
Jij denkt zeker bij het woord caravans meteen aan je geliefde sexcampers langs de N380 he viezerik !quote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar voor kiezen of zo?.
Volgens mij snap je de hele bedoeling "camping" niet ofwel ..., jij neemt altijd je caravan mee het vliegtuig in om naar een camping te gaan ? Of ben jij zon prutser die in een cheapass hotel maar een kamertje boekt om bij je maten op te scheppen dat je in milaan bent geweest .....quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef method21 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de hele bedoeling "camping" niet ofwel ..., jij neemt altijd je caravan mee het vliegtuig in om naar een camping te gaan ? Of ben jij zon prutser die in een cheapass hotel maar een kamertje boekt om bij je maten op te scheppen dat je in milaan bent geweest .....
Als ik al naar Milaan zou gaan was de enige reden een wedstrijd van Inter of AC bezoeken, dus dan slaapte ik wel op het vliegveld.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef method21 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de hele bedoeling "camping" niet ofwel ..., jij neemt altijd je caravan mee het vliegtuig in om naar een camping te gaan ? Of ben jij zon prutser die in een cheapass hotel maar een kamertje boekt om bij je maten op te scheppen dat je in milaan bent geweest .....
Dat gaan wij doen. Gelukkig mag vriendlief mee van paps.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is dan wel weer vet gewoon op de bonnefooi naar zuid frankrijk rijden en al rijdens een camping proberen te regelen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |