abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:01:43 #251
37769 erodome
Zweefteef
pi_51134356
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Nee, maar het gaat hun om het feit dat mensen nog steeds vlees eten.
Dank je voor het tonen van je dwaasheid, ik bv ben helemaal niet tegen vlees, eet het ook nog zo af en toe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:02:46 #252
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51134403
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Makkelijk en laf: de ander belachelijk proberen te maken.
Slappe zak die je d'r bent.
Kom jij ook nog ff langs anders, er waren nog niet genoeg mensen zonder inhoud.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:07:21 #253
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51134577
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dank je voor het tonen van je dwaasheid, ik bv ben helemaal niet tegen vlees, eet het ook nog zo af en toe.
Waar doe je dan in godsnaam zo moeilijk over?
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:12:29 #254
37769 erodome
Zweefteef
pi_51134796
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar doe je dan in godsnaam zo moeilijk over?
Ik doe niet moeilijk behalve over de bio-industrie en luitjes die vegetarisch zijn tot in de grond toe afkraken alsof je een randdebiel bent als je een beetje bewust bent van wat je doet.
Het begon met iemand die beweerde dat vegetarisch per definitie vies was, dat is belachelijke onzin, dat zou betekenen dat je geen enkel plantaardig voedsel lust, lijkt me dat je dan niet erg oud gaat worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:13:58 #255
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51134873
Ik haat dieren. Ik eet ze op en maak poep van ze!
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51136265
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik haat dieren. Ik eet ze op en maak poep van ze!
YEAH! FUCK EM! Het is hun of ons!
pi_51137943
Ik wordt echt schijtziek van vegetariers! Mijn twee zusjes zijn vegetarier en steeds meer maaltijden waar vlees bij hoort worden gekaapt door hun.
Lasagne met koe mmmm --> lasagne met spul dat op gehakt lijkt maar er totaal niet naar smaakt en het smerig maakt.
van de chinees chap choi met kip --> chap choi zonder kip
en dan sinds dit weekend, is ook al mijn lievelings gerecht van de chinees nasi vleesloos geworden omdat mijn zusje dat ineens lekker vind.
Echt zo naar is het om ongewild vegetarier te zijn omdat mijn zusjes het perse moeten zijn.

woensdag 4 juli 2007 @ 17:50:21 #258
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_51138032
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef erodome het volgende:
Dan nog was het niet zo massaal als nu ps2k, ik denk dat je niet goed inziet hoe massaal het nu is.

Op een nederlandse varkensslachterij gaan er gemiddeld zo'n 3000 varkens per dag, per slachter doorheen.
In een moderne bio-industrie varkensflat zitten over de 10.000 dieren op een hoopje.
In een kippenschuur van de bio-industrie is nu nog geen echte richtlijn voor de hoeveelheid, daar komt verandering in, dan mag er met de juiste omstandigheden, met een beetje een dag en nachtritme, 36 kilo kip op 1 vierkante meter gehouden worden(neem aub 1 vierkante meter, reken grofweg 2 kilo per kip en ga het maar passen, zien of jij uit deze puzzel komt).

Neem 25 meter lang, 5 meter breed om maar gewoon wat te roepen, reken maar uit hoeveel kilo kip dat is, hoeveel dieren dat zijn, dat zijn er echt ziekelijk veel.

Dan moet je even in je achterhoofd nemen dat de varkensflats hier in nederland nog niet eens ziekelijk groot zijn, in amerika heb je veel grotere, spreek je zo over 20.000 dieren op een hoopje.

Alles daarvoor was kinderspel tegenover wat gebeurde na de 2de wereld-oorlog, toen het echt een industrie werd ipv veeteelt op grotere schaal.
Dieren heten ook geen dieren meer in de industrie, ze heten eenheden en worden ook zo letterlijk gezien.
Bio-industrie is tof
Vlees is veel lekkerder als je de stresshormonen proeft. Niets mis met een lapje angstig varken. Die vieze rotzooi van scharrelvarkens en vrije uitloopvarkens en weetikveel wat voor teringhippieonzin ze tegenwoordig hebben moet verboden worden. Bio-industrie is gaaf en puik.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_51138063
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk behalve over de bio-industrie en luitjes die vegetarisch zijn tot in de grond toe afkraken alsof je een randdebiel bent als je een beetje bewust bent van wat je doet.
Het begon met iemand die beweerde dat vegetarisch per definitie vies was, dat is belachelijke onzin, dat zou betekenen dat je geen enkel plantaardig voedsel lust, lijkt me dat je dan niet erg oud gaat worden...
Kijk, zo kan het dus ook, held
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:57:40 #260
44649 beelz
pi_51138313
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.
Als vegetarier zijn (is het trouwens iemand al opgevallen dat vegetarier eindigt op arier?) goed voor je is, waarom slikken als die vego's dan extra pillen om hun weerstand goed te houden? Ik ken geen vleesetend persoon die dat nodig heeft.
Besef Regulier!
pi_51138363
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef beelz het volgende:

[..]

Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.
Als vegetarier zijn (is het trouwens iemand al opgevallen dat vegetarier eindigt op arier?) goed voor je is, waarom slikken als die vego's dan extra pillen om hun weerstand goed te houden? Ik ken geen vleesetend persoon die dat nodig heeft.
Pillen slikken is helemaal niet nodig, als je gewoon noten eet (of vis, in het geval van een pesco vegetariėr) is er niks aan de hand, sterker nog, het een stuk gezonder.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:01:52 #262
44649 beelz
pi_51138476
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Fetai het volgende:

[..]

Pillen slikken is helemaal niet nodig, als je gewoon noten eet (of vis, in het geval van een pesco vegetariėr) is er niks aan de hand, sterker nog, het een stuk gezonder.
Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.
Besef Regulier!
pi_51138512
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef beelz het volgende:

[..]

Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.
Ik krijg echt onwijs veel zin om in jouw bek te schijten
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:04:16 #264
44649 beelz
pi_51138567
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik krijg echt onwijs veel zin om in jouw bek te schijten
Hmm... dus vego's krijgen na verloop van tijd ook ernstige hersenafwijkingen... Interessant...
Besef Regulier!
pi_51138725
Ik ga liever dood dan vegetarier worden.
1. Vlees is lekker.
2. Vlees is goed voor je, want als ik geen vlees eet voel ik me slap (vleesvervangers vind ik geen optie, dat krijg ik niet achter mijn kiezen)
3. Of je nou wel of geen vlees eet, die zielige koe word toch wel geslacht, dus uiteindelijk haalt het geen drol uit.

Als iemand dan toch vegetarier wil wezen moeten zij dat weten, mij niet gezien iig.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:09:23 #266
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51138814
quote:

[..]

Noten . Wat een teringzooi is dat zeg, opflikkeren met je kutnoten . En vis . Vis is ook vlees, news flash!
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:10:16 #267
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_51138851
quote:

[..]

Vis = vlees. Vervangers en alternatieven zijn nooit zo goed als het origineel.

Kunsthart < echt hart
Sigaretten > Nicotine pleisters
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:12:11 #268
44649 beelz
pi_51138922
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Noten . Wat een teringzooi is dat zeg, opflikkeren met je kutnoten . En vis . Vis is ook vlees, news flash!
Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.
Besef Regulier!
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:15:37 #269
94617 Ps2K
pi_51139072
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef beelz het volgende:

[..]

Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.
Ja want vego's hebben respect voor de natuur... waarom vreten ze dan alle planten op?
Komt bij dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is dat ze het meteen doen.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:17:20 #270
44649 beelz
pi_51139127
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja want vego's hebben respect voor de natuur... waarom vreten ze dan alle planten op?
Komt bij dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is dat ze het meteen doen.
Vego's hebben respect voor het leven maar een plantenleven kan ze niets bommen. Ik weet zeker dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is, dat er dan bij staat dat vegostront slecht voor je is.
Besef Regulier!
pi_51139182
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Ps2K het volgende:

[..]

*kuch*

Klik!

*wacht op filmpjes*
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:19:47 #272
94617 Ps2K
pi_51139225
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef beelz het volgende:

[..]

Vego's hebben respect voor het leven maar een plantenleven kan ze niets bommen. Ik weet zeker dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is, dat er dan bij staat dat vegostront slecht voor je is.
En dat is waar:
Veel vlees = compacte donkere stront (icm met vezels maak je mooie keutels)

Experiment:
Vreet eens een verse ananas en ga dan eens aan je schijt ruiken...
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:21:24 #273
94617 Ps2K
pi_51139275
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef McKillem het volgende:

[..]

*kuch*

Klik!

*wacht op filmpjes*
quote:
Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde,
Ja ik zie die vega hippies dit al doen
pi_51139707
zojuist nog een lekker stuk rauw en bloederige biefstuk op
Ik kreeg bijna een orgasme zo lekker
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:59:24 #275
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51145261
quote:

[..]

Hey, chill out, man.
Je negatieve vibes trillen helemaal door mijn internetverbinding heen.
Dat verandert alles
pi_51145382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

de deur dichtlaten
Ik moest lachen
pi_51145592
Ik werk weer 3 boterhammen met ham naar binen + 0,5 liter melk. Ik heb mijn eiwitjes weer binnen voor de komende paar uur. Dįįrom eet ik vlees en drink ik melk.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51145607
quote:

[..]

Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:28:43 #279
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146523
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef beelz het volgende:

[..]

Welke extra vitamines heb je het over????????

Dat is namelijk in het geheel niet nodig bij vegetarisch, zelfs niet bij veganistisch als je daarbij goed oplet.

Dit zijn allemaal oude bakerpraatjes die allang ontkracht zijn, vegetariers kom je niet tegen bij bepaalde soorten kanker, hebben gemiddeld genomen een hoger IQ(ok ok ik had eerder moeten beginnen met veel vegetarisch eten ) en worden gezonder ouder....

Je kent geen vleeseters die extra vitamines nodig hebben, dan moeten ze wel ook gevarieerd planten eten, anders komen ze ook gewoon tekort, vlees geeft je niet het complete scala wat je nodig hebt hoor...

Ongelovelijk wat een domheid...
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:30:17 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146590
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef beelz het volgende:

[..]

Wel raar poepen, je bedoeld geen gore plakpoep die een uur in de wind stinkt, waar je een half uur bezig bent met afvegen en daarna toch nog moet wassen om het schoon te krijgen?

Ok, ik overdrijf even een beetje, maar echt gore poep krijg je van vlees eten, zoals mijn zoontje altijd blij zegt, mama ik had droge poep, hoefde bijna niet te vegen, dat heb je met vegetarisch
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:31:20 #281
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146638
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef McKillem het volgende:

2. Vlees is goed voor je, want als ik geen vlees eet voel ik me slap (vleesvervangers vind ik geen optie, dat krijg ik niet achter mijn kiezen)
Dit is echt onzin........serieus....
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:47:20 #282
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51147279
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef erodome het volgende:
Dit is echt onzin........serieus....
Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.
Dat verandert alles
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:54:51 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51147597
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/
Xebrozius
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:59:16 #284
37769 erodome
Zweefteef
pi_51147814
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.
Denk dat het vooral met een gebrek aan variatie te maken heeft, te eenzijdig eten, dat is nooit goed, ook niet met vlees in je maaltijden, alhoewel vlees je altijd een goede bron van energie geeft(andere zaken dan weer niet, waar je ook echt last van kan hebben).

Ik kan je foto's laten zien van mij als klein meisje waarin in zowat licht geef zo bleek ben ik, toen at ik echt nog elke dag vlees, nu ik in de jaren steeds gezonder ben gaan eten, me meer bewust ben geworden van hoe je gezond moet eten ben ik veel minder moe, minder eng bleek(ik blijf altijd een klasse voorbeeld van blank zijn, daar niet van...), gewoon vitaler.

Dat heeft niet zozeer te maken met veel minder vlees eten als met bewust eten, weten wat je moet eten voor je gezondheid, ik ben ook eigenlijk nooit meer echt ziek, waar ik in mijn tienertijd met regelmaat ziek was, gewoon zo spontaan zwart voor mijn ogen kom worden en alles...

Nu zijn er wat andere zaken in mijn leven die daar naar mijn mening ook wel mee te maken hebben, maar als ik onbewezen dingen erbuiten laat komt het voornamelijk door een veel beter eetpatroon.
pi_51173539
Lol @ Geenstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')