Dank je voor het tonen van je dwaasheid, ik bv ben helemaal niet tegen vlees, eet het ook nog zo af en toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee,maar het gaat hun om het feit dat mensen nog steeds vlees eten.
Kom jij ook nog ff langs anders, er waren nog niet genoeg mensen zonder inhoud.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Makkelijk en laf: de ander belachelijk proberen te maken.
Slappe zak die je d'r bent.
![]()
Waar doe je dan in godsnaam zo moeilijk over?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je voor het tonen van je dwaasheid, ik bv ben helemaal niet tegen vlees, eet het ook nog zo af en toe.
Ik doe niet moeilijk behalve over de bio-industrie en luitjes die vegetarisch zijn tot in de grond toe afkraken alsof je een randdebiel bent als je een beetje bewust bent van wat je doet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar doe je dan in godsnaam zo moeilijk over?
YEAH! FUCK EM! Het is hun of ons!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik haat dieren. Ik eet ze op en maak poep van ze!
Bio-industrie is tofquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef erodome het volgende:
Dan nog was het niet zo massaal als nu ps2k, ik denk dat je niet goed inziet hoe massaal het nu is.
Op een nederlandse varkensslachterij gaan er gemiddeld zo'n 3000 varkens per dag, per slachter doorheen.
In een moderne bio-industrie varkensflat zitten over de 10.000 dieren op een hoopje.
In een kippenschuur van de bio-industrie is nu nog geen echte richtlijn voor de hoeveelheid, daar komt verandering in, dan mag er met de juiste omstandigheden, met een beetje een dag en nachtritme, 36 kilo kip op 1 vierkante meter gehouden worden(neem aub 1 vierkante meter, reken grofweg 2 kilo per kip en ga het maar passen, zien of jij uit deze puzzel komt).
Neem 25 meter lang, 5 meter breed om maar gewoon wat te roepen, reken maar uit hoeveel kilo kip dat is, hoeveel dieren dat zijn, dat zijn er echt ziekelijk veel.
Dan moet je even in je achterhoofd nemen dat de varkensflats hier in nederland nog niet eens ziekelijk groot zijn, in amerika heb je veel grotere, spreek je zo over 20.000 dieren op een hoopje.
Alles daarvoor was kinderspel tegenover wat gebeurde na de 2de wereld-oorlog, toen het echt een industrie werd ipv veeteelt op grotere schaal.
Dieren heten ook geen dieren meer in de industrie, ze heten eenheden en worden ook zo letterlijk gezien.
Kijk, zo kan het dus ook, heldquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk behalve over de bio-industrie en luitjes die vegetarisch zijn tot in de grond toe afkraken alsof je een randdebiel bent als je een beetje bewust bent van wat je doet.
Het begon met iemand die beweerde dat vegetarisch per definitie vies was, dat is belachelijke onzin, dat zou betekenen dat je geen enkel plantaardig voedsel lust, lijkt me dat je dan niet erg oud gaat worden...
Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk behalve over de bio-industrie en luitjes die vegetarisch zijn tot in de grond toe afkraken alsof je een randdebiel bent als je een beetje bewust bent van wat je doet.
Het begon met iemand die beweerde dat vegetarisch per definitie vies was, dat is belachelijke onzin, dat zou betekenen dat je geen enkel plantaardig voedsel lust, lijkt me dat je dan niet erg oud gaat worden...
Pillen slikken is helemaal niet nodig, als je gewoon noten eet (of vis, in het geval van een pesco vegetariėr) is er niks aan de hand, sterker nog, het een stuk gezonder.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.
Als vegetarier zijn (is het trouwens iemand al opgevallen dat vegetarier eindigt op arier?) goed voor je is, waarom slikken als die vego's dan extra pillen om hun weerstand goed te houden? Ik ken geen vleesetend persoon die dat nodig heeft.
Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Pillen slikken is helemaal niet nodig, als je gewoon noten eet (of vis, in het geval van een pesco vegetariėr) is er niks aan de hand, sterker nog, het een stuk gezonder.
Ik krijg echt onwijs veel zin om in jouw bek te schijtenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.
Hmm... dus vego's krijgen na verloop van tijd ook ernstige hersenafwijkingen... Interessant...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik krijg echt onwijs veel zin om in jouw bek te schijten
Notenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Pillen slikken is helemaal niet nodig, als je gewoon noten eet (of vis, in het geval van een pesco vegetariėr) is er niks aan de hand, sterker nog, het een stuk gezonder.
Vis = vlees. Vervangers en alternatieven zijn nooit zo goed als het origineel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Noten. Wat een teringzooi is dat zeg, opflikkeren met je kutnoten
. En vis
. Vis is ook vlees, news flash!
Ja want vego's hebben respect voor de natuur... waarom vreten ze dan alle planten op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.
Vego's hebben respect voor het leven maar een plantenleven kan ze niets bommen. Ik weet zeker dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is, dat er dan bij staat dat vegostront slecht voor je is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja want vego's hebben respect voor de natuur... waarom vreten ze dan alle planten op?
Komt bij dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is dat ze het meteen doen.
*kuch*quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja want vego's hebben respect voor de natuur... waarom vreten ze dan alle planten op?
Komt bij dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is dat ze het meteen doen.
En dat is waar:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Vego's hebben respect voor het leven maar een plantenleven kan ze niets bommen. Ik weet zeker dat als morgen in de krant staat dat stront eten goed voor je is, dat er dan bij staat dat vegostront slecht voor je is.
quote:
Ja ik zie die vega hippies dit al doenquote:Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde,
Hey, chill out, man.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.
Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Welke extra vitamines heb je het over????????quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.
Als vegetarier zijn (is het trouwens iemand al opgevallen dat vegetarier eindigt op arier?) goed voor je is, waarom slikken als die vego's dan extra pillen om hun weerstand goed te houden? Ik ken geen vleesetend persoon die dat nodig heeft.
Wel raar poepen, je bedoeld geen gore plakpoep die een uur in de wind stinkt, waar je een half uur bezig bent met afvegen en daarna toch nog moet wassen om het schoon te krijgen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.
Dit is echt onzin........serieus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef McKillem het volgende:
2. Vlees is goed voor je, want als ik geen vlees eet voel ik me slap (vleesvervangers vind ik geen optie, dat krijg ik niet achter mijn kiezen)
Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef erodome het volgende:
Dit is echt onzin........serieus....
Xebroziusquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/
Denk dat het vooral met een gebrek aan variatie te maken heeft, te eenzijdig eten, dat is nooit goed, ook niet met vlees in je maaltijden, alhoewel vlees je altijd een goede bron van energie geeft(andere zaken dan weer niet, waar je ook echt last van kan hebben).quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |