abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51145382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

de deur dichtlaten
Ik moest lachen
pi_51145592
Ik werk weer 3 boterhammen met ham naar binen + 0,5 liter melk. Ik heb mijn eiwitjes weer binnen voor de komende paar uur. Dáárom eet ik vlees en drink ik melk.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51145607
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef beelz het volgende:

[..]

Juh, vego's die wel vis eten zijn helemaal hypocriete kuthippies. Vissen leven ook dus als je als kuthippie wel vis eet en geen vlees omdat je vlees eten zielig vindt of wat voor drgreden je ook aanvoert om vego te zijn, dan mag je geslagen worden door je medekuthippies. Omdat kuthippies niet meppen omdat het nichterige pacifisten zijn moeten wij het doen.
Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:28:43 #279
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146523
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef beelz het volgende:

[..]

Vegetarisch eten is zonder vlees. Eten zonder vlees is vies. Vegetariers poepen raar. Raar poepen wordt veroorzaakt door raar eten. Geen vlees eten veroorzaakt raar poepen. Vegetarisch is dus slecht.
Als vegetarier zijn (is het trouwens iemand al opgevallen dat vegetarier eindigt op arier?) goed voor je is, waarom slikken als die vego's dan extra pillen om hun weerstand goed te houden? Ik ken geen vleesetend persoon die dat nodig heeft.
Welke extra vitamines heb je het over????????

Dat is namelijk in het geheel niet nodig bij vegetarisch, zelfs niet bij veganistisch als je daarbij goed oplet.

Dit zijn allemaal oude bakerpraatjes die allang ontkracht zijn, vegetariers kom je niet tegen bij bepaalde soorten kanker, hebben gemiddeld genomen een hoger IQ(ok ok ik had eerder moeten beginnen met veel vegetarisch eten ) en worden gezonder ouder....

Je kent geen vleeseters die extra vitamines nodig hebben, dan moeten ze wel ook gevarieerd planten eten, anders komen ze ook gewoon tekort, vlees geeft je niet het complete scala wat je nodig hebt hoor...

Ongelovelijk wat een domheid...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:30:17 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146590
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef beelz het volgende:

[..]

Het is niet gezond om raar te poepen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar raar poepen is nooit goed voor je.
Wel raar poepen, je bedoeld geen gore plakpoep die een uur in de wind stinkt, waar je een half uur bezig bent met afvegen en daarna toch nog moet wassen om het schoon te krijgen?

Ok, ik overdrijf even een beetje, maar echt gore poep krijg je van vlees eten, zoals mijn zoontje altijd blij zegt, mama ik had droge poep, hoefde bijna niet te vegen, dat heb je met vegetarisch
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:31:20 #281
37769 erodome
Zweefteef
pi_51146638
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef McKillem het volgende:

2. Vlees is goed voor je, want als ik geen vlees eet voel ik me slap (vleesvervangers vind ik geen optie, dat krijg ik niet achter mijn kiezen)
Dit is echt onzin........serieus....
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:47:20 #282
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51147279
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef erodome het volgende:
Dit is echt onzin........serieus....
Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.
Dat verandert alles
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:54:51 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51147597
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Waarom zou ik zo'n iemand moeten slaan, dan? Wat mijn part eet 'ie z'n sok op, als ik het maar niet hoef te doen :/
Xebrozius
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:59:16 #284
37769 erodome
Zweefteef
pi_51147814
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, ik geloof wel dat sommigen minder aanleg hebben om vegetarisch te leven dan anderen. Ik ken iemand die na twee jaar vleesloos eten een bleek, ziekerig watje was geworden (daarvoor was hij een gezond watje). En ikzelf heb zo'n twaalf jaar geleden het vlees eten rigoreus opgegeven zonder enig nadeel te hebben ondervonden. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben. Of anders met een mentale instelling.
Denk dat het vooral met een gebrek aan variatie te maken heeft, te eenzijdig eten, dat is nooit goed, ook niet met vlees in je maaltijden, alhoewel vlees je altijd een goede bron van energie geeft(andere zaken dan weer niet, waar je ook echt last van kan hebben).

Ik kan je foto's laten zien van mij als klein meisje waarin in zowat licht geef zo bleek ben ik, toen at ik echt nog elke dag vlees, nu ik in de jaren steeds gezonder ben gaan eten, me meer bewust ben geworden van hoe je gezond moet eten ben ik veel minder moe, minder eng bleek(ik blijf altijd een klasse voorbeeld van blank zijn, daar niet van...), gewoon vitaler.

Dat heeft niet zozeer te maken met veel minder vlees eten als met bewust eten, weten wat je moet eten voor je gezondheid, ik ben ook eigenlijk nooit meer echt ziek, waar ik in mijn tienertijd met regelmaat ziek was, gewoon zo spontaan zwart voor mijn ogen kom worden en alles...

Nu zijn er wat andere zaken in mijn leven die daar naar mijn mening ook wel mee te maken hebben, maar als ik onbewezen dingen erbuiten laat komt het voornamelijk door een veel beter eetpatroon.
pi_51173539
Lol @ Geenstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')