Nah... of dát erin zit.... Op een gegeven moment ben je toch wel uitgepraat over je emigratie.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef arrebar het volgende:
Daar hoort natuurlijk wel een cadeautje bij, zoals het blijvend maken van het forum....
Google Imagesquote:
Dat zijn geen aardbeien....quote:
Ach met slagroom vind ik alles bestquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 04:05 schreef ETA het volgende:
Hoe kan je ooit uitgepraat raken van je emigratie avonturen? Elke dag in het buitenland is weer een avontuur!!!
Ook mijne favo forumquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Jaaa, FEEEEEEEST!!!!!
Enne, voorlopig zijn we nog écht niet uitgepraat hoor!
Ook mijn favoriete forum, samen met TRV!![]()
Ja ook mijn favo forum, maar mocht dit forum doodbloeden gaan we toch gewoon weer naar 'ons' topic in HOC?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Jaaa, FEEEEEEEST!!!!!
Enne, voorlopig zijn we nog écht niet uitgepraat hoor!
Ook mijn favoriete forum, samen met TRV!![]()
En deze keer met aanhang, want meer dan de helft van de mensen hier heeft het HOC topic nooit kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef Individual het volgende:
Ja ook mijn favo forum, maar mocht dit forum doodbloeden gaan we toch gewoon weer naar 'ons' topic in HOC?![]()
Ah dus het is eigenlijk een verkapte marketing campagne voor HOC!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef maartena het volgende:
[..]
En deze keer met aanhang, want meer dan de helft van de mensen hier heeft het HOC topic nooit kunnen vinden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
het is een leuk forum, en zou het graag een permanent forum zien worden
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:30 schreef Individual het volgende:
Ah dus het is eigenlijk een verkapte marketing campagne voor HOC!![]()
Ja lekker!!quote:
Wanneer is "dan"?....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef popolon het volgende:
Of het permanent wordt zien we dan wel weer. Ik heb niet het idee dat constant aanhalen van argumenten enig zin heeft.
Gewoon posten dus en dan zien we wel weer.
Over een maandje of zoiets. En nu hup je bed in.quote:
Qu'est-ce que tu dis??quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:09 schreef popolon het volgende: En nu hup je bed in.![]()
Geweldig die beesten, mooiste is nog wel om ze op de bank te nemen en dan iets willekeurigs te eten, wat je ook hebt ze willen altijd ook eten. *vind het jammer dat hij geen ratten mee kon nemen naar Nieuw-Zeeland*quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:12 schreef Bora-Bora het volgende:
En mijn ratjes willen ook nog langg niet naar bed, nu ze die grote stapel kaasblokjes hebben zien staan!
Wat is dat toch met al die mensen. Ze vinden sushi geweldig maar zodra je over haring en gerookte paling begint is het niks. Is dat typisch Amerikaans ?quote:
Niet hip. En nee dat is over de hele (westerse) wereld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:16 schreef popolon het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen. Ze vinden sushi geweldig maar zodra je over haring en gerookte paling begint is het niks. Is dat typisch Amerikaans ?
Erm. Hier in Japan trekken ze zo'n vis uit het aquarium, wordt er in een paar seconden sashimi van gesneden en gooien ze het na-stuiptrekkend op je bord. Daar kan die haring waar ze ui bij moeten gooien om de oudheid te maskeren ook weer niet tegenopquote:Want gerookte paling en een goede haring , daar kan geen sushi tegen op natuurlijk.
Kijk, dat is het betere werk. Dat is trouwens een van de dingen die ik hier vreselijk mis: een goeie sushi tent. Er zit één japonees, maar die is zo ontroerend slecht daar krijg je echt medelijden van.quote:
Kan ik me helemaal indenken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef arrebar het volgende: *vind het jammer dat hij geen ratten mee kon nemen naar Nieuw-Zeeland*
Ja, het zijn echt leuke beesten indd! Super aanhankelijk en hartstikke slim.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef arrebar het volgende:
Geweldig die beesten, mooiste is nog wel om ze op de bank te nemen en dan iets willekeurigs te eten, wat je ook hebt ze willen altijd ook eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |