abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51067864
Verklaring TT:
quote:
voor de streamlozen...
Cora is overtuigd door vrienden van Jaap dat Talpa alles voorliegt en nooit zijn beloftes na zal komen. Beloftes voornamelijk met betrekking op financien en back-up bij vertrek uit de kooi(woning etc).
Cora gelooft dit en is mee gaan werken aan een of ander oplichtingsplan richting Talpa. Ze eisen (veel) geld van Talpa om vrijdag ja te komen zeggen.
Dit is uitgekomen en Jaap beweert dat Talpa ze stuk maakt (levens redden) als ze niet alles eerlijk vertellen. Tevens gelooft Jaap dat Cora is geindoctrineerd, door vrienden van jaap, en daarom hieraan meewerkt.
Nicolaas zijn naam mag hierin niet genoemd worden, is wel eens gebeurd.
Quote van bosb
X
X
X
pi_51067880
Als Cora blijft dwarsliggen, is Sjon failliet.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  maandag 2 juli 2007 @ 19:20:48 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51067895
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef waxmask het volgende:

[..]

Jelte dreigde ook met het "echte" verhaal rondt Jaap en Cora en alles wat ervoor gebeurt was, ik zeg je, de beerput is nog lang niet dicht, daar gaat een hoop stront uitrollen.
pi_51067896
Dennix vraagt zich nog steeds af wie Cora is......
pi_51067900
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
Als Cora blijft dwarsliggen, is Sjon failliet. :'( :'(
eh????
pi_51067901
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, maar hij zei ook al dat hij eerst opgelucht was toen hij van de dood van zijn broer hoorde. Dus er spoort inderdaad iets niet.
pi_51067913
Amanda is nu razend op Jaap. Het huwelijk gaat niet door dus haar feestjurk komt ook niet.
Het zal niet langer dan 3 kwartier duren voor ze daar over begint.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:21:33 #8
130054 demins
We weten niks
pi_51067926
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef paraquat het volgende:
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:21:40 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51067930
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
Als Cora blijft dwarsliggen, is Sjon failliet.
1.6 miljard?? Neuh....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51067934
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef paraquat het volgende:
Wie?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:21:48 #11
130755 Kinga
versier hier
pi_51067937
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
Maar dachten ze dan echt dat Talpa het huwelijk zo belangrijk vonden dat ze ze konden afpersen?
Nou, ik heb altijd gedacht nog voordat Jaap terrorJaap werd, dat hij met Huub vriendjes moest worden, zodat hij hem erin zou houden voor het huwelijk. Maar nu Terror Jaap is geboren, boeit die bruiloft waarschijnlijk niet meer zo veel... tv maken doet Jaap sowieso wel nu.
pi_51067947
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Amanda is nu razend op Jaap. Het huwelijk gaat niet door dus haar feestjurk komt ook niet.
En die arme pakken man, das ook wat.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51067950
Goedemorgen :W
pi_51067955
Oke, kort samengevat het verhaal (hoe ik het begrepen heb):

Cora is Talpa zat en denkt dat Talpa Jaap 'gebruikt'. Uit wraak hiervoor wil Cora, samen met (waarschijnlijk) Nicolaas, Jelte en nog een paar bekenden van Jaap, Talpa chanteren met het 'huwelijk'. Als Talpa Cora en haar 'gang' niet zou betalen, dan zou het huwelijk niet door gaan en zou Cora 'lelijke dingen' naar buiten brengen. Volgens Jaap zou dit totaal niet erg zijn voor Talpa, omdat het dan mega goeie reputatie van het programma zou zijn. Talpa kan, als Cora die acties doorzet, hen echter helemaal kapot maken. Daarom roept Jaap op om dit 'belachelijke plan' niet uit te voeren.

Nouja... Nu moeten we er wel rekening mee houden dat dit is en blijft 'achterbakse Talpa'. De helft van dit verhaal zal waar zijn, of de helft is weggelaten. Iets wat heel goed waar zou kunnen zijn (in mijn ogen):

Cora en de rest van haar 'groep' chanteert Talpa. Als Talpa geen geld betaalt aan hen, dan zal het huwelijk niet doorgaan en zullen ze naar buiten brengen watvoor een programma DGK écht is (scriptshow e.d). Nu weten wij streamers dit allang, maar mensen die de show alleen via de tv-uitzendingen kijken hebben hier geen weet van. Als dit naar buiten gebracht wordt, zou dit het einde van het programma DGK kunnen betekenen. Jaap brengt het naar buiten alsof het beter voor Cora (en de rest) zelf is om deze dreigementen niet door te zetten, maar het zou heel goed kunnen dat Talpa op deze manier ook probeert te voorkomen dat Cora écht haar plannen doorzet. Als Cora dit wel doorzet zal ze juridisch helemaal kapot gemaakt worden, Jaap wilt dit niet (omdat hij van Cora houdt) en Talpa wilt dit niet omdat ze hun programma hierdoor kwijt zijn. Cora (en haar groep) leveren namelijk niet zoveel geld op als dat DGK nog zal gaan doen.
pi_51067973
Leandra
Mijn uitleg staat in de updates, ik hoop dat ik het goed heb begrepen

Met jouw theorie over de BS post ben ik het eens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 2 juli 2007 @ 19:22:38 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51067975
Nadia: "Hoe zit het met je uitje naar Egypte?"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51067989
Haha Nadia vraagt wat er met de reis naar Egypte gaat gebeuren...
pi_51068009
Het kan ook zijn dat Talpa een geldbedrag had belooft aan Cora als ze zou trouwen en Talpa die belofte niet wilde nakomen.(Jelte had het over valse beloftes). Waarop Cora heeft gezegd; Dan wil ik ook niet meer trouwen.
pi_51068017
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Ik zit ook te wachten op de vraag of ze de jurk nog wel krijgt.
Natasja hoeft hem niet die us weer 5 kilo aangekomen.
Goedemorgen :W
pi_51068020
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51068023
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoop toch niet dat je deze BS serieus neemt?
Ik wil gewoon Cora haar kant horen en bepaal vanuit daar wat ik wel geloof en wat niet.
Ik vind er nu niet zoveel van. Het voelt als een hele slecht zomerstop cliffhanger.
Go hard or go home
pi_51068024
Ach Cora wil niets met DGK te maken hebben maar wil daar wel trouwen?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:23:54 #23
130755 Kinga
versier hier
pi_51068032
De aanval op Nadia!
pi_51068035
lol@nadia
pi_51068048
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Nadia: "Hoe zit het met je uitje naar Egypte?"
Ze dacht dat het over de vijf kilo ging.....

Wat een koe, zeg....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')