Dat werkt ook erg goed inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Liebe het volgende:
Ik heb het wel eens als ik gewoon in m'n bed lig ineens, ik trek dan altijd mn tenen naar boven zegmaar, met mn hand. Ofzoiets, weet niet hoe ik het moet uitleggen. Maar zodra ik dan weer ga liggen komt het meestal weer terug.
ja idd, dat doe ik dan ook welquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb het vaak 's nachts, dan word ik ineens wakker van de pijn. Heb het ook in mijn kuit en onder mijn voet. Het trekt vanzelf wel weg, soms doet het de volgende dag nog pijn.
Je kunt het beste je spier strekken, dus als het onder je voet zit moet je je tenen naar je toe halen zegmaar.
Dat dus, Je moet er juist druk op uitoefenen, dan trekt het zo weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:37 schreef Napoleonson het volgende:
er op staan helpt bij mij altijd!
Idd of noten eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Curiosity het volgende:
Magnesium tabletten willen ook nog wel eens helpen.
Maar dan alleen gebruiken als het regelmatig terugkeert.
ik vlieg altijd idd direct m'n nest uit, waardoor ik weer bijna omval.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef E- het volgende:
Staan, helpt bij mij altijd. Houd er wel rekening mee dat je beetje dizzy wordt als je direct uit je bed vliegt met pijn, als je geslapen hebt.
Same herequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik me uitrek in bed, voel ik het al aankomenkan het dan nog wel voorkomne, maar het is wel irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |