Ik wou een onsmakelijk grapje maken maar laat maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef rena het volgende:
Het is toch normaal om voor de diensten die je levert betaald te worden?![]()
Dat snappen zijn niet....quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef rena het volgende:
Het is toch normaal om voor de diensten die je levert betaald te worden?![]()
voor jouw blote tiet foto's op je site willen we wel betalenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef RadioSlut het volgende:
Om geld voor werk te vragen waar je lang over doet.
Ik maak dus webpagina's en andere dingen.
Op mijn portfoliosite waren dus een paar paupertjes te denken dat ze écht alles gratis mogen hebben.
Hallo, het is geen graphicssite, of wel dan? Staat er dat je het mag kopiëren? Nee.
Erg zielig vind je niet!? geld ervoor vragen .__.
HAHAHA. Vind je dat niet erg zielig;er geld voor vragen? Hoe wil je dat geld krijgen dan,opgestuurd? Hahahahaaha. :']
¬¬'
Zoek een leven zou ik zeggen en denk de volgende keer logisch na.
Doe ff normaal wil je?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
voor jouw blote tiet foto's op je site willen we wel betalen
Zeer matig, maar klopt welquote:Op maandag 2 juli 2007 18:21 schreef Savagephreak het volgende:
[afbeelding]
Kan wat lang duren om te laden.
En lekker offtopic.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Malle_beer het volgende:
Mooi stukje gezwets.
HAHAHAHquote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef wise het volgende:
ach, jij verdient je geld en hun niet.
Dus kan jij lekker pronken met dat pas gekochte prada nektasje waar hun jaloers op worden.
Wel namaak hea van de zwarte markt, want die echte is te duurquote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef wise het volgende:
ach, jij verdient je geld en hun niet.
Dus kan jij lekker pronken met dat pas gekochte prada nektasje waar hun jaloers op worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |