quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja heb hem gedaan en afgemaakt. Naderhand vond ik het stoer om te kunnen zeggen dat ik het heb gedaan/afgemaakt maar tijdens vond ik het echt verschrikkelijk !
Rommel is eerder een verzetsheld als een oorlogsmisdadiger te noemen. Leer je geschiedenis aub.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Mojorisin het volgende:
Verder vind ik het kiezen van een duits oorlogsicoon uit de 2e wereldoorlog als usernaam en avatar niet kunnen.weet je hoeveel onschuldige vrijheidsstrijders de dood hebben gevonden dankzij je "held"? En dan maar stoer doen![]()
![]()
Misschien dat je niet helemaal op je plekje bent in een forum als fok? Misschien dat je eens moet gaan kijken bij de zuiderburen, ik geloof dat de vlamingen nog een passend forumpje voor je hebben, iets met een blok ofzo...
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef Mojorisin het volgende:
Blije eppo's, beetje patsen met je "ervaring"![]()
Gut och gut, je hebt 4 daagjes in het klamme gras geslapen.. nou nou.. wat een held...![]()
Dat mag je vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef DopFather het volgende:
en ik vind je gewoon een freak...een chap
ik vind dat jij gewoon je snater dicht moet houden, en dat je als de wiedeweerga weer moet optiefen naar onzin.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Mojorisin het volgende:
Verder vind ik het kiezen van een duits oorlogsicoon uit de 2e wereldoorlog als usernaam en avatar niet kunnen.weet je hoeveel onschuldige vrijheidsstrijders de dood hebben gevonden dankzij je "held"? En dan maar stoer doen![]()
![]()
Misschien dat je niet helemaal op je plekje bent in een forum als fok? Misschien dat je eens moet gaan kijken bij de zuiderburen, ik geloof dat de vlamingen nog een passend forumpje voor je hebben, iets met een blok ofzo...
Rommel was heel wat anders dan andere nazi kopstukken, gerespecteerd door de vijand, een patriot en niet echt de vriend van Hitler. Erger zijn mensen die het leuk vinden om t-shirts met Mao of CCCP opdruk te dragen, dat moet je in andere landen maar beter niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Mojorisin het volgende:
![]()
Wat is guppen?quote:bij velen werd de geest dermate geprikkeld dat, behalve een constante honger, guppen vaak het gevolg was of, ernstiger nog, de stoppen doorsloegen.
Guppen? Oftewel GUP is "Gevechts Uitputting". Iets anders dan bv gumminekken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat is guppen?
Ik ben uit 84 dus dienstplicht was al afgeschafd toen ik 17 werd (lang en breed) dus kan er niet over meepraten
Ach man flikkert toch op, als je niet weet waarover je praat, houdt dan gewoon den mond dicht:quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Mojorisin het volgende:
![]()
Jammer dat de dienstplicht er niet meer is, want oa deze oefening was goed voor de geest, goed voor het stellen van je grenzen en zelfkennis.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ach man flikkert toch op, als je niet weet waarover je praat, houdt dan gewoon den mond dicht:
OT: zo te lezen zou ik hem graag willen doen, dat uiterste van je fysieke/mentale kracht opzoeken, lijkt me een mooie uitdaging. En ik ben het volledig met je eens dat dit veel mensen goed zou doen.
Dat komt me bekend voor. Ik heb dan niet deze oefening meegemaakt, dat was namelijk voor mijn tijd maar er zijn toch memorabele bivakken en oefeningen geweest die echt zo vreselijk waren. Kou,nattigheid, 5 keer opnieuw je ligsleuf graven, onderdeeltjes van je C7 kwijtraken bij het reinigen in het veld en echt keihard op je flikker krijgen van de sergeant, 12 keer camoufleren, 12 keer decamoufleren, Koud rantsoen eten omdat dat goedkope kut Asbit komfoortje niet wil blijven branden en natuurlijk 5 keer je slaapzak uit gerost worden vanwege ALARM!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja heb hem gedaan en afgemaakt. Naderhand vond ik het stoer om te kunnen zeggen dat ik het heb gedaan/afgemaakt maar tijdens vond ik het echt verschrikkelijk !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |