Is ook wel het lekkerste vind ikquote:Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
welk filter? van zo'n nieuwe unit? ik zet m'n koffie nog op de ambachtelijke manier en dan vervang ik het filter natuurlijk na iedere keer dat ik koffie zet
Ik vervang het altijd vóór ik nieuwe koffie zet.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
welk filter? van zo'n nieuwe unit? ik zet m'n koffie nog op de ambachtelijke manier en dan vervang ik het filter natuurlijk na iedere keer dat ik koffie zet
Elke keer een nieuwe.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Dangel het volgende:
gewoon een begin jaren '90 koffiezetapparaat
elke week? das best veulquote:
neen: elke KEERquote:
Voor de duidelijkheid: Je drinkt één keer per week koffie en schept alvorens het te zetten de schimmelende koffieprut uit de hoogbejaarde filter??quote:
Nee, elke keer als je nieuwe koffie zet. Dat is bij mij elke dagquote:
Ja inderdaadquote:
Misschien heeft TS niet in de gaten dat bezuinigen op koffiefilters van ¤0,79 per pak niet zo heel veel zinquote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik hoop dat hij een ander soort koffiezetter bedoelt. En dan neit met papieren filters
Wellicht zet TS niet alleen vaker koffie met dezelfde filter, maar ook met dezelfde koffie.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heeft TS niet in de gaten dat bezuinigen op koffiefilters van ¤0,79 per pak niet zo heel veel zin
heeft.
Hmmm, maar als je drie keer koffie erbij ingooit in zo'n filter, dan zit hij vol!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heeft TS niet in de gaten dat bezuinigen op koffiefilters van ¤0,79 per pak niet zo heel veel zin
heeft.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht zet TS niet alleen vaker koffie met dezelfde filter, maar ook met dezelfde koffie.
De vraag "om de hoeveel weken moet je het vervangen" wordt dan eng.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht zet TS niet alleen vaker koffie met dezelfde filter, maar ook met dezelfde koffie.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriend van mij had een hospita, die zette 1 keer in de week koffie, en deed dan een beetje koffie in een kopje, en goot daar kokend water op.
Extract noemde ze dat..
Collega van mij was Au Pair in Engeland. Daar werd één keer per week een pot koffie gezet, die per kopje werd opgewarmd. Die luxe was trouwens alleen voor de man des huizes.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriend van mij had een hospita, die zette 1 keer in de week koffie, en deed dan een beetje koffie in een kopje, en goot daar kokend water op.
Extract noemde ze dat..
Hmmm, dat noemt mijn vader mexicaanse koffie. Volgens moet dat dan vervolgens zo sterk zijn dat er een hoefijzer in kan drijven.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Extract noemde ze dat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |