quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen dat je in een Spijker rijdt.....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
You've got to be kiddin'''
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die remlamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
Terwijl de BMW 3 compact het als eerste had, maar boeiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
"Lexus" achterlampen noemen ze dat soort onzin rofl
het gaat om het principe dat ze onnodige troep hebben bijgerekend om wat te verdienen..quote:
Het is een achterlicht stom newbie!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die koplamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
jij maakt je ondertitel wel waar!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Dat zijn echte Led achterlichten, veel beter zichtbaar 's nachts en tijdens slecht weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die koplamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik las 'tankslang in Spyker'
Ik dacht zelf aan en 10tje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef Pino_666 het volgende:
17,50 vind ik nou niet zo'n hoog bedrag... waar had je zelf op gehoopt dan?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:19 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?
Ik wil pics enzo..![]()
Haha, goeie!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Kwikfit
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Heerlen
Ik heb een keer een granaat tegen mijn auto gehad, mocht ik een nieuwe auto kopen + een huis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Little_Meanie het volgende:
17,50 EUR!!!
Ik had eens een dikke spijker in mijn achterband, was te groot om zo te herstellen
dus 2 nieuwe banden achteraan, 620 EUR
nu weer jij
Een sis heb ik niet gehoord, ook was hij niet plat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef Toewan het volgende:
[..]
Haha, goeie!
Maar dat is niet fijn, een lekke band.. Heb het zelf al een paar keer meegemaakt en het steeds weer klote wanneer je een harde sis hoort...
ik had een keer dat mijn fiets omviel op school maar toen was mijn stuur krom maar die staat weer rechtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef Birra het volgende:
[..]
Ik heb een keer een granaat tegen mijn auto gehad, mocht ik een nieuwe auto kopen + een huis.
Nu jij weer.
Een keer hoorde ik het zelfs tijdens het rijden, was gelukkig wel bijna thuis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een sis heb ik niet gehoord, ook was hij niet plat.
Mijn vader zag per toeval de spijker (stuur stond scheef)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |