Jep,gelukkig is het opgelost,je moet alleen die oorlog niet verwijderen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Robier het volgende:
Niet aangevallen sinds gisteren, toch vind ik dat we het die knaap wel even betaald moeten zetten.
Moet ik nu wachten tot de riots over zijn voor ik m'n centen ophaal?
Laten jullie die gast nog een vergoeding naar me toe sturen? Ik loop toch wel een paar duizend mis, wat voor mij meer dan 2 daginkomens is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jep,gelukkig is het opgelost,je moet alleen die oorlog niet verwijderen he![]()
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef descendent1 het volgende:
Krijg je na 60 dagen ook een happiness bonus??
je verjaardag geeft je +2 happiness, dat is minstens!! 6$ meer inkomen p.p. Nu komt het aan op je rekenkwaliteitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Frrreek het volgende:Ik ben nu 7 dagen inactive Over drie dagen krijg ik 1,500,000 Over twee dagen krijg ik permanent +3 happiness (event loopt af) Mijn nation is nu 53 dagen oud
Wanneer zal ik cashen? Over 3 dagen wanneer ik mijn geld + happiness heb, óf over 7 dagen wanneer ik nog 2 happiness daar bovenop heb?
M.a.w.: verdien ik meer wanneer ik over 3 dagen al het geld investeer, en zo bij mijn nation's verjaardag meer cash;
of wanneer ik wacht tot de verjaardag?
Dat gat geeft wel ruimte voor aid: een techdeal o.i.d. brengt weer een miljoen in het laadje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
je verjaardag geeft je +2 happiness, dat is minstens!! 6$ meer inkomen p.p. Nu komt het aan op je rekenkwaliteiten![]()
Hoe denk jij 1M pieken te verdienen aan een techdealtje dan? Wil je gewoon 50 tech van je totaal weggeven dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat gat geeft wel ruimte voor aid: een techdeal o.i.d. brengt weer een miljoen in het laadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |