abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:41:08 #26
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_51081062
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Ronalld het volgende:
Please trade wit me kekkeklolburtvp.
Heb Coal en Uranium. Volgens mij gaat men land best goed.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=150238
Ronalld, je bent niet geregistreerd op ons forum, houdt je niet aan onze regels, en brengt onze alliantie in gevaar door andere GROTE allianties aan te vallen, wat mij persoonlijk betreft zou ik je rogue(vogelvrij) verklaren als er bij ons geklaagd wordt, omdat je misbruikt maakt van onze AA.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_51081779
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:41 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ronalld, je bent niet geregistreerd op ons forum, houdt je niet aan onze regels, en brengt onze alliantie in gevaar door andere GROTE allianties aan te vallen, wat mij persoonlijk betreft zou ik je rogue(vogelvrij) verklaren als er bij ons geklaagd wordt, omdat je misbruikt maakt van onze AA.
Oh.. Oeps. :/ Ik wist niet dat aanvallen ook maar enigszins schadelijk was (Outwar enzo gewend). Mijn excuses hiervoor. Ik zal zo snel mogelijk vrede verklaren. Hoop dat er verder niet geklaagd wordt. Zal morgen even registreren op het forum.
pi_51082037
De rapen zijn gaar tussen NPO en FAN, de nukes vliegen in het rond
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 02:28:36 #29
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_51082391
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De rapen zijn gaar tussen NPO en FAN, de nukes vliegen in het rond
ik heb het ook gezien, FAN goes out with a BIG bang
  dinsdag 3 juli 2007 @ 03:15:25 #30
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_51082645
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:21 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Oh.. Oeps. :/ Ik wist niet dat aanvallen ook maar enigszins schadelijk was (Outwar enzo gewend). Mijn excuses hiervoor. Ik zal zo snel mogelijk vrede verklaren. Hoop dat er verder niet geklaagd wordt. Zal morgen even registreren op het forum.
Als er verder niks ernstigs gebeurd ben je wat mij betreft welkom.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_51086463
FiPo
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:04:46 #32
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_51086707
tvp'tje. zal me binnenkort eens registreren en de FOK alliance joinen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_51088705
tvp binnekort ook eens Fok joinen
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_51089068
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
tvp binnekort ook eens Fok joinen
Origineel..
pi_51089978
Ok de enige van een alliance die ik heb aangevallen is onderhand 20 days inactive. Heb overal nu peace declared blabla. Ik heb nu trouwens wel veel te veel soldaten.. Dus nu is men bevolking furious! Stelletje zeikerds. Zogauw de oorlog expired is maar wat dismissen.
pi_51090305
Ik heb nu 2 bonus resources, en ik heb nog 1 trade slot, wat raden jullie aan?

En zou iemand even snel met een ervaren blik naar mijn nation kunnen kijken:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=150338

Of ik gewoon door moet gaan met land+infrastructure kopen in de verhouding 1:2 met soldaten wanneer dat nodig is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:52:07 #37
55260 Rayyvin
Back again
pi_51090357
Wat gaan die topics snel!
pi_51090619
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Robier het volgende:
Ik heb nu 2 bonus resources, en ik heb nog 1 trade slot, wat raden jullie aan?

En zou iemand even snel met een ervaren blik naar mijn nation kunnen kijken:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=150338

Of ik gewoon door moet gaan met land+infrastructure kopen in de verhouding 1:2 met soldaten wanneer dat nodig is.
Probeer Marble en iron?, krijg je construction erbij

of anders gewoon resources die je populatieaantal boosten/populatie blijer maakt

en doe maar idd land/ infra op 1:2
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_51090957
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Probeer Marble en iron?, krijg je construction erbij

of anders gewoon resources die je populatieaantal boosten/populatie blijer maakt

en doe maar idd land/ infra op 1:2
Als ik Marble en Iron weet te regelen moet ik ook een "Technology level greater than 5" hebben, volgens mij heb ik dat nog steeds op 0. Moet ik dan eerst proberen 5 Technology te krijgen of is dat nu nog te duur en niet de moeite?
pi_51091864


Ik heb eens na zitten denken over de "economic sense" van de 999 club. Punt is dat inkomsten en de kosten lineair (zij het af en toe met een sprongetje) oplopen. Hierdoor maakt het niet uit of vijf landen op 100 zitten of 4 op 50 en eentje op 300. Het uiteindelijk resultaat is 500 en de totale inkomsten en uitgaven van deze groep zijn dan ook precies even groot.

Waar zit dan wel de "economic sense"? In eerste instantie dacht ik deze te vinden bij het collecten van taxes. Zodra je aid krijgt en je koopt eerst infa en dan collect je taxes dan krijg je taxes over de infra die je dan hebt. Dat klinkt goed maar om iemand aid te geven moeten andere leden uit de groep geld sparen. Dit kunnen zij niet in infra steken en dus missen ze die extra inkomsten. Met lineaire kosten is de kans vrij groot dat de opbrengsten van de ene persoon teniet worden gedaan door de verliezen van de andere drie personen.

Punt van het voorgaande is wel dat ik er vanuit ga dat alle vier de landen beginnen op dag 0 en daarna dus evenveel dagen geen taxes hebben gecollect. Het wordt wel interessant als er iemand bij komt die om wat voor reden dan ook al een dag of 5 geen taxes heeft gecollect. Als je die vervolgens boost dan pak je dus de extra winst van die eerste 5 dagen mee.

Het tweede punt waarbij je economic sense misschien kunt vinden is bij het improvement swappen. Dit wordt vooral rendabel bij grote landen omdat de verschillen tussen inkomsten en uitgaven daar groter zijn en de terugverdientijd dus korter is. Hierbij geld echter weer het punt van twee alinea's terug: Als drie landen achterblijven om te aiden, is hun verlies dan niet net zo groot als de winst van het grote land?

De enige improvement swap waarbij ik me economic sense kan voorstellen is in een groep van vier, drie landen met stadiums & banks en een land met factories en labor camps. Hierdoor is infra heel erg goedkoop en de aid van de andere drie landen zorgt ervoor dat dit land geen taxes hoeft te collecten. Dit lijkt mij een van de weinige rendabele schema's. Wie o wie kan zijn licht hier nog eens op laten schijnen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51092669
Goed spel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51094957
Geregistreerd
Nu eens even aanmelden op de website van de alliance
Powered by Janetje®
pi_51095249
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geregistreerd
Nu eens even aanmelden op de website van de alliance
Doen zeg ik je
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51098108
Morgen ofzo 400k strenght? :p
pi_51098702
Onze vrind B1ack1ite is terug met een nieuw landje en niet zo blij met ons, zie:

http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=4&t=786
pi_51098739
Ik word aangevallen door een of andere knurft:
quote:
War has been declared on you by Pancra85 for the reason of We do not support monarchy! You may access your War & Battles screen to view and manage this war.
quote:
You have been attacked by Pancra85. You lost 26 soldiers and 0 tanks. You killed 35 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.161 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.326 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:
You have been attacked by Pancra85. You lost 0 soldiers and 0 tanks. You killed 0 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.155 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.313 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
Kan iemand me even helpen, ik heb geen geld of soldaten meer.
pi_51098812
Geen tax collecten iig tot je uit anarchy komt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51098926
Hij heeft geen alliantie om hem te beschermen, en hij is vergeleken met jullie erg zwak.
Ik neem aan dat jullie knapen zoals deze zo in de pan kunnen hakken zonder dat je problemen krijgt met het feit dat jij een grote nation bent die een kleine aanvalt?
pi_51099062
Ik heb hem een berichtje gestuurd...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:03:48 #50
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_51099104
Robier kun je dit voortaan op ons andere forum melden ?
Dat is daar eigenlijk meer voor bedoelt.

http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')