meid toch... misschien leer je het zo een keer af om te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef Ladidadida het volgende:
WtfZit ik rustig klaar om mijn favoriete soap te kijken, heeft RTL4 de uitzendtijden weer eens door elkaar gegooid, stomme ellende! Laat het toch gewoon allemaal fijn zoals het is, dan is er niks aan de hand en zijn ik en mijn soapkijkende medemens gewoon tevreden
RTL4
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef thepunisher3 het volgende:
trouwens, je weet toch al wat er komen gaat, want je kijkt het een jaar vooruit![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
soapkijkers zijn luie varkens!
of ze zijn aan het janken, of aan het vreemdgaanquote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef Schijtgeit het volgende:
Wat vinden vrouwen daar toch aan, het is allemaal zo overdreven en nep als het maar zijn kan.
Dat is gewoon alledaagse realiteit hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef Schijtgeit het volgende:
Wat vinden vrouwen daar toch aan, het is allemaal zo overdreven en nep als het maar zijn kan.
Tsja, dat gebeurt ons allemaal wel eens. Doe je niks aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:19 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dat is gewoon alledaagse realiteit hoor..
Ik maakte het gisteren nog mee dat m'n zusje zwanger was van haar Marokkaanse vriend zonder vaste woonplaats, en dat terwijl m'n vader op z'n sterfbed in het ziekenhuis lag, omdat hij vreemdgegaan was met de zus van mijn alcoholische tante.
quote:
Nou, ik hoop voor je dat je het overleeftquote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Mijn favo soap is helaas afgelopen vrijdag voor het laatst geweest.
GTST zomerstop jeweet![]()
GTST is kut om vele redenen en één is de zomerstopquote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Mijn favo soap is helaas afgelopen vrijdag voor het laatst geweest.
GTST zomerstop jeweet![]()
Zoals in elke soap, ja. En waar iedereen familie van elkaar is maar toch ook weer niet. Enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef pro2call het volgende:
[..]
das toch zo'n stom stuk waar iedereen ruzie heeft met iedereen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |