Kan ik m'n inzending later nog aanpassen, en dan bedoel ik een antwoord toevoegen ( het logo )?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Inzendingen ontvangen van Bayswater, PinhoSouza, hello_moto1992 en DatMeenJeNiet![]()
Tuurlijk. Als je het maar voor sluitingstijd doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kan ik m'n inzending later nog aanpassen, en dan bedoel ik een antwoord toevoegen ( het logo )?
Dan komt er zo weer een inzendingquote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je het maar voor sluitingstijd doet.
Verzonden.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan komt er zo weer een inzending
Kan ik dan ook nog een antwoord aanpassen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je het maar voor sluitingstijd doet.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik dan ook nog een antwoord aanpassen?![]()
Helaasquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet eerlijk. 1 kans heb ik gehad en verpest. Eigen schuld dikke bult, moet ik maar goed lezen.
Jij mag dat ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik dan ook nog een antwoord aanpassen?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal geen man van principes![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke club neemt er nou een jubileumlogo, vermeldt dan tenminste duidelijk de clubnaam in dat logo, dat is makkelijker. Ik kan hem echt niet vinden.
Ik stop de desbetreffende club een maand lang in m'n onderschrift als ik 'm voor dan nog vind.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Bayswater het volgende:
Tis regelmatig frustrerend inderdaad, Gordon. Maar je hebt nog 48 uur en 41 minuten.![]()
Die was vrij makkelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke club neemt er nou een jubileumlogo, vermeldt dan tenminste duidelijk de clubnaam in dat logo, dat is makkelijker. Ik kan hem echt niet vinden.
Ja nou echt nietquote:
Hij is makkelijker dan je denkt hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja nou echt niet![]()
Ik denk dat je iets aan de clubnaam moet herkennen ofzo, had ook wel meteen een vermoeden maar dat was 'm natuurlijk niet.
30 minuten?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef existenz het volgende:
Je hebt er 2 aardig goede ingangspunten voor bij Google qua zoektermen, maar die mag je zelf ff uitvogelen de komende 30 minuten
Oh jaquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik stop de desbetreffende club een maand lang in m'n onderschrift als ik 'm voor dan nog vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |