En hij schijnt 152 minuten te gaan duren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vanaf 21 september in de winkel overigens...![]()
Dat viel mij ook al op. Ik pluk nu een MP3-versie van Usenet af, maar neem aan dat het dezelfde bron is. Mijn geluid loopt (iig bij Release) ook af en toe 'heen-en-weer'. Maar verder klinkt het tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Geniet al een paar dagen in de auto!! Heerlijk...
Maar ligt het aan mijn apperatuur, of ontbreken de bas tonen in deze opname?
Druk baasje weer, en in Body of war zal ons No War van nijmegen zal er ook op staanquote:Eddie goes solo, met dank aan Hollywood. Eddie is nu bezig met meerdere projecten. Een kort overzicht:
-Into the Wild: Eddie eerste solo plaat en tevens soundtrack voor de gelijknamige film, 16 september in de winkels.
-Body of War: Eddie voegt twee songs toe aan deze anti-oorlogs film, het in nijmegen en werchter gehoorde NO MORE zal hierop te vinden zijn.
-Im not there: Film over het leven van Bob Dylan, Eddie voegt zijn versie van All Along the Watchtower toe aan de soundtrack.
En alsof dat nog niet genoeg is, is eddie tevens te bewonderen in de film Walk Hard waarin hij even in beeld verschijnt.
Was het goed?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:34 schreef VrAnKiE het volgende:
yay vanavond naar Once (PJ coverband)
U mij weer pm-en kunt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:18 schreef ralfseltje het volgende:
Helemaal mee eens.
Wat ik tot nu toe heb gehoord van het solowerk van Eddie vind ik nog niet veel bijzonders trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |