Ai ai aiquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:56 schreef Operc het volgende:
Ik leerde Pearl Jam pas kennen net na het concert in de goffert
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Operc het volgende:
Ja ok, maar er gaat niets boven een concert zelf bijwonen natuurlijk
Wel week ervoor RHCP gezien daar.
Jep en ik kijk vooral uit naar de officiele bootlegs die ze weer gaan uitbrengen!!quote:
Die zijn hartstikke legaal hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ai ai ai![]()
Heb je heel wat gemist
*een hoop is terug te halen via de wel bekende niet legale wijze*
Wat me eraan herinnert dat ik een nieuwe HD moet hebben om nog PJ erop te kunnen pleuren![]()
Bootlegs 2008 gaan echt wel gebeuren. Rond 10 juni officiele aankondiging!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef xTomer het volgende:
Het enige dat ik daarvan gehoord heb is dat ze volgens McCready de intentie hebben om ze uit te brengen. Ik geloof dat Stone en Vedder niet hetzelfde idee daarover hebben.
Graag ralfseltjequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die zijn hartstikke legaal hoor
Bootlegs komen er geloof ik deze tour idd wel weer.
En dvd's van de Nijmegen en Arnhem zijn wel in omloop, kan het wel eens opzoeken als iemand belangstelling heeft.
Altijd het laatste nieuws het eerst op de Nederlandse pearl Jam site.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:09 schreef pearljam.nl het volgende:
[..]
Bootlegs 2008 gaan echt wel gebeuren. Rond 10 juni officiele aankondiging!
Alleen Pearljam.com is net iets snellerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:56 schreef pearljam.nl het volgende:
[..]
Altijd het laatste nieuws het eerst op de Nederlandse pearl Jam site.![]()
Dicht bij de bron en geen bullshit
Hmmm, lang niet altijd hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen Pearljam.com is net iets sneller
de setlist staat ook gewoon op .com hoor. zie het verschil niet zo...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef pearljam.nl het volgende:
[..]
Hmmm, lang niet altijd hoor!
Kijk nu maar even naar beide sites op de tour pagina
bonnarooooo!!!!
Wat een gezeik zeg!! Laten we blij zijn met zo`n fantastische Nederlandstalige PJ site!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:22 schreef xTomer het volgende:
2008-06-16 Columbia South Carolina Colonial Center
Set 1 Can't Keep, Why Go, All Night, Hail Hail, Sad, Severed Hand, Red Mosquito, I Am Mine, Even Flow, Off He Goes, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Present Tense, Whipping, I Got Id, Army Reserve, Glorified G, Do The Evolution
Encore 1 Inside Job, Given To Fly, Education, W.M.A., Better Man, Save You, Porch
Encore 2 No More, Footsteps, Alive
Encore 3 Indifference
ik zie m nog niet op .nl
Amenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef sandralan het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg!! Laten we blij zijn met zo`n fantastische Nederlandstalige PJ site!!
Ik heb helemaal niets tegen de site. Was gewoon een beetje aan het plagen. Vandaar de knipoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef sandralan het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg!! Laten we blij zijn met zo`n fantastische Nederlandstalige PJ site!!
zo vaak zijn ze hier ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:03 schreef purplerose het volgende:
Als ik zo es die setlist bekijk valt me op dat nederland eigenlijk zelden de minst gespeelde toffe nrs als footsteps, undone, hold on, sad, i believe in miracles, education enzo krijgen
Valt het anderen ook op of zie ik ze vliegen?
Het maakt verder niet uit maar viel me gewoon op
En dat wil zeggen watquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:54 schreef xTomer het volgende:
[..]
zo vaak zijn ze hier ook niet natuurlijk.
in principe niets natuurlijk, maar ik denk dat het scheelt als de halve fanclub vooraan staat (zoals in de VS vaak het geval is) of een stel willekeurige nederlanders die de helft niet mee kunnen zingen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat wil zeggen watDat ze die nrs niet hoeven te spelen omdat ze denken dat we ze niet kennen ofzo?
Snap even niet wat dat met hun setlist keuze te maken heeft hoevaak ze hier opgetreden hebben :p
Dat vind ik idd ook altijd een bummerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:57 schreef xTomer het volgende:
[..]
in principe niets natuurlijk, maar ik denk dat het scheelt als de halve fanclub vooraan staat (zoals in de VS vaak het geval is) of een stel willekeurige nederlanders die de helft niet mee kunnen zingen.
Is wel jammer eigenlijk
Daarom: altijd vooraan staan op het veld. Daar is het feest!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat vind ik idd ook altijd een bummervan die figuren die pearl jam alleen van alive kent ofzo en dan achterin op het veld met hun armen over elkaar gaan staan, of op de tribune. Ik irriteerde me daar mateloos aan in arnhem
welkom hier!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:59 schreef Froj het volgende:
een PJ-fan meldt zich
was er ook bij in de Goffert, stond net als sommigen hier in voorste vakxTomer ken ik trouwens van LastFM (daar heet ik riazor)
ik ben het wel een beetje eens met purplerose over de setlists: in Nederland geen Hard to Imagine, Long Road, Sad, maar ze spelen zo weinig hier dat je nog moeilijk kunt zeggen of het toeval is of bewust... hopelijk kondigen ze snel een nieuwe tour aan (A)
quote:
Washquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef Froj het volgende:
Set 1 Wash, Last Exit, Save You, Severed Hand, Animal, MFC, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, 1/2 Full, Corduroy, Given To Fly, Even Flow, Education, Satan's Bed, Whipping, Glorified G, Do The Evolution
Encore 1 Bee Girl, Who You Are, Better Man(Save it for Later), Garden, Why Go
Encore 2 No More, Once, Footsteps, Alive, Rockin' In The Free World
Wel heel vreemd dat ze geen Love Boat Captain spelen op 30 juni...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |