ja, dat is geen nieuw nummerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef ralfseltje het volgende:
Dead man ook!
ja en? die andere ook nietquote:
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Vedder schrijft veel, maar er zijn genoeg nummers die 'ie met de hele band schrijft of met enkele bandleden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef MuadDib het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij Pearl Jam? Is Eddie de alleenschrijver, doet 'ie alleen de teksten of is mag iedereen meedoen?
Hier misschien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef NJlo het volgende:
Zijn er nog meer foto's ergens te vinden? ik stond best wel vooraan, kweenie of ik ergens toevallig op sta XD. Ik was wel 1 x'tje op het scherm jaja levenswerk voltooid..
Jij hebt het over nieuwe nummers ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Ik schrijf niet op dat 'ie die nummers voor die film geschreven heeft
Zo een fan en dan zo een n00b OP makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef NJlo het volgende:
Zijn er nog meer foto's ergens te vinden? ik stond best wel vooraan, kweenie of ik ergens toevallig op sta XD. Ik was wel 1 x'tje op het scherm jaja levenswerk voltooid..
Ik ben niet zo'n grote PJ-fan hoor, ik kwam voor Incubus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo een fan en dan zo een n00b OP maken
En die vond je ook echt beter dan Pearl Jam?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote PJ-fan hoor, ik kwam voor Incubus.
Betere harmonie in de partijen (jazzverantwoord versus blues/pentatonisch)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
En die vond je ook echt beter dan Pearl Jam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |