Zou goddelijk zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef peterfan het volgende:
Mij ook!
Maar dan kan Eddie toch in het najaar wel even alleen komen, in een klein zaaltje?? Toch??![]()
En dan de hele band volgend jaar op Pinkpop en nog een paar concerten in de HMH ofzo. Toch??
![]()
Je was er niet bij met pearl jam in de park?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:17 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Zou goddelijk zijn![]()
Hoop dat ze nog altijd die power hebben die alleen Pearl jam heeft
Ai ai aiquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:56 schreef Operc het volgende:
Ik leerde Pearl Jam pas kennen net na het concert in de goffert
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef Operc het volgende:
Ja ok, maar er gaat niets boven een concert zelf bijwonen natuurlijk
Wel week ervoor RHCP gezien daar.
Jep en ik kijk vooral uit naar de officiele bootlegs die ze weer gaan uitbrengen!!quote:
Die zijn hartstikke legaal hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ai ai ai![]()
Heb je heel wat gemist
*een hoop is terug te halen via de wel bekende niet legale wijze*
Wat me eraan herinnert dat ik een nieuwe HD moet hebben om nog PJ erop te kunnen pleuren![]()
Bootlegs 2008 gaan echt wel gebeuren. Rond 10 juni officiele aankondiging!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef xTomer het volgende:
Het enige dat ik daarvan gehoord heb is dat ze volgens McCready de intentie hebben om ze uit te brengen. Ik geloof dat Stone en Vedder niet hetzelfde idee daarover hebben.
Graag ralfseltjequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die zijn hartstikke legaal hoor
Bootlegs komen er geloof ik deze tour idd wel weer.
En dvd's van de Nijmegen en Arnhem zijn wel in omloop, kan het wel eens opzoeken als iemand belangstelling heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |