Idd genieten gewoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.

Jep, een fenomeen. Amper 16 nog maar en geboren in december 1990.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.

Vreemd, Sporza gelooft er niet meer in en start net kinderfilmpjes inquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef TheArt het volgende:
Centre Court en Court 1 gaan over 5 minuten beginnen! Outside courts minuutje of 15 a 20.

Hee daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()

Done, en nog iets toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()

Dan moet je effe 8 dollar betalen voor een dagkaartquote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hee daar ben ik ook wel benieuwd naar

Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef Cerubo het volgende:
Dat is trouwens dat zwembad waar ze vroeger altijd in deed tennisen.

In een leeg zwembadquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.

Misschien wilde ze eraan gewend raken hoe het is om onder waterniveau te tennisenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef BVO het volgende:
[..]
In een leeg zwembad.
Waarom weet ik nog steeds niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |