Dan had hij beter gelijk thuis kunnen blijvenquote:
Jongeeee t was wel 50/50quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Ambo het volgende:
achteraf valt het me nog reuze mee dat het om vodka/jus ging ipv breezer![]()
Zeggen ze allemaal..quote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef Apfel. het volgende:
[..]
6 glaasjes jus vodka en dan zuiplap?
Dit is trouwens niet een voorval uit mijn leven
idd,.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Sant het volgende:
damn, dagend kerel...
Maar sorry hoor, wat n bitch... Move on, nieuwe zoeken, die zal vast beter zijn dan deze...
Mwa,quote:
ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Mwa,
Moet je eerst een topic maken waarin je een vet schuldgevoel hebt, vervolgens moet je je door andere fokkers laten manipuleren en daarna moet je zeggen dat je een slotje op je topic wilt. De rest gaat vanzelf
Nee hoor, je kunt ook gewoon zwakzinnig zijn zoals viswijfje en maikuuul bepaalde users waar ik de naam niet van noem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dus zo word je bekend en geliefd gehaat en afgezeken op FOK!![]()
Geen dank, het was genietenquote:Apfel. - dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55
Ik wil graag de volgende personen bedanken:
In de eerste plaats Seventh-Heaven, hij heeft voor een onvergetelijke 24 uur gezorgt met zijn topic Heb ik het verkloot?
Daarna wil ik ook graag Sant bedanken voor het openen van het 2e deel van dat topic: Heb ik het verkloot? #2
Ook |3laster en jpg97 wil ik bedanken voor de leuke replies.
Het was me een waar genoegen dat topic te volgen, het heeft me in totaal zon leuke 24 uur bezorgd
Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Apfel. het volgende:
Dus in de tijd dat jij moest leren zat je gewoon iemands relatie te redden?
shiiiiit wat een fucking held ben je
Idd, vooral voor personen die je niet kent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef l3laster het volgende:
[..]
Mja, een mensenleven redden is soms belangrijker dan een tentamen arbeidsrecht en tentamen bedrijfsethiek he![]()
Bedankt apfel!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Apfel. het volgende:
Het waren 24 hele leuke uren....
Helaas kun je niet meer reageren
okee danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef Sant het volgende:
[..]
Bedankt apfel!!
Ik ben ontzettend blij dat je mijn topic zo hebt gewaardeerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |