Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef RainofDeath het volgende:
Oeh, heb ik hier al gepost?
verkapte tvp![]()
idd ik hoop echt voor hem dat ze vriendin m nooit meer wilt zienquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef l3laster het volgende:
tsss krijgen gewoon, stank als dank... voor al die uren dat we hem hebben gesteund![]()
dat zijn wel érg veel spatiesquote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Timmee_ het volgende:
goed maak sex
Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Of die gast ligt voor de trein of hij heeft seks.
Een beetje man kan dan nog wel posten hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of hij heeft weer bedorven kip gegeten.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef Apfel. het volgende:
trouwens mn eerste topic in ONZ die niet gesloten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
gaat je reputatie apfelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
he wtf ik ben niet de man in kwestie he!
hihi een meisje die van voetbal houdtquote:
MAMA kben helemaal naar de kelootuhhhquote:maar beter denken mensen niet dat ik die gast ben die na 5 glaasjes vodka jus voor pampus ligt.... alhoewel t was wel 50/50 he
Mee eensquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Het zal wel goedkomen hoor, anders is het gewoon een kutwijf![]()
![]()
(aangezien hij alles heeft opgeruimd van het feestje en excuses heeft aangeboden enz...)
Moeder "Toch niet 50/50 he???"quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef l3laster het volgende:
[..]
MAMA kben helemaal naar de kelootuhhh
Maar jonge toch wat heb je dan wel nie allemaal gezopeuhh!
Nouh.. een heel pas jus d'orange en een shotje vodka![]()
Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordtquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef niekth het volgende:
Kut. Nog steeds geen update?
Hier staat de reactie:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit n nachtje doorhalen wordt![]()
ik kliktequote:
Poep- en plasseksquote:
I like the way you thinkquote:
Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit erg triest.Waarschijnlijk zit hij nu alleen op zijn kamer en leest alle reacties van ons die helaas voor hem kloppen.Ik ben voor een minuut stilte.
Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseksquote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou sex hebben en tegelijkertijd fok lezen
Soloseks dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh sorry alle reacties behalve goedmaakseks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |