quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
Het nummer ''Broodje Frikandel'' van de Gebroeders Ko kwam, niks mis mee zou je zeggen.
Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wel als je onder de douche staat en honger hebt en natuurlijk niet zo kan eten als je nat bent :'(!
Wel bier?quote:
Doe ik ook vaak ja, handdoeken snachts pakken..quote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef RecomServ het volgende:
mijn radio springt automatisch aan als ik onder de douche stap... dat is vooral leuk als je de badkamer snachts inloopt om bijvoorbeeld een handdoek te pakken ofzo.. het hele huis wakker
Of bestel gewoon hier wat ofzo; http://www.foodpresent.nl/products.aspquote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vraag om voedselpakketten bij de gemeente,
Gatver, maarja jij hebt geen vriendin om 's nachts te pakken, dus pak jij je handdoekquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, handdoeken snachts pakken..
Zeg dat maar tegen radio Bendeleiderquote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef RacerDKB het volgende:
Klacht: mensen die het hele jaar lang carnavalsmuziek luisteren
Oh dus jij gaat als je klaar bent met je vriendin gelijk liggen zonder beetje schoon te maken ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gatver, maarja jij hebt geen vriendin om 's nachts te pakken, dus pak jij je handdoek.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gatver, maarja jij hebt geen vriendin om 's nachts te pakken, dus pak jij je handdoek.
Het verschil is: ik haal dan een handdoek, ik pak hem nietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Oh dus jij gaat als je klaar bent met je vriendin gelijk liggen zonder beetje schoon te maken ?
Lekkere kleefboel zeker in bed?
Wat dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef bijdehand het volgende:
ik zal 't je zeggen: er is wel iets mis met datnummer
Paraplu meenemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wel als je onder de douche staat en honger hebt en natuurlijk niet zo kan eten als je nat bent :'(!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |