quote:Op maandag 2 juli 2007 13:40 schreef Gamer_V het volgende:
Chill ouwe.
nou dat schrijf ik soms wel maar heb het nog nooit gezegd.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef Apfel. het volgende:
Nee je bent 25 en je loopt te praten met woorde nzoals "pwned"
tuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou dat schrijf ik soms wel maar heb het nog nooit gezegd.
" weet je nog toen we die gast hebben gepwnd"quote:
Ik ken mensen die dat wel doen....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
" weet je nog toen we die gast hebben gepwnd"
nee sorry zo praat ik echt niet![]()
hmm ben je 15?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat wel doen....
en "ouwe", vind k niet eens zo'n gek woord om iemand mee aan te spreken.. wel beetje populair woord maar toch,
hehe feit dat jij deze link legt zegt meer iets over jezelfquote:
Indd wie is er nou 15.. pfftquote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef saaw het volgende:
vind het ook al kansloos als je 15 bent eigenlijk
Het feit dat jij me direct snapt en quote zegt daarnaast ook genoeg over uzelf, ouwequote:Op maandag 2 juli 2007 13:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hehe feit dat jij deze link legt zegt meer iets over jezelf![]()
ik kon dat zo niet laten staan ehquote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef Sant het volgende:
[..]
Het feit dat jij me direct snapt en quote zegt daarnaast ook genoeg over uzelf, ouwe![]()
PWND!![]()
quote:Jurgen Colin: ''Alles van Ajax is vet''
Eerder was op V-bal al te lezen dat Jurgen Colin drie weken mee zal trainen met de selectie van Ajax om een vierjarig contract te gaan verdienen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij het Engelse Norwich City en heeft de kans zich te bewijzen voor de Amsterdammers. Colin is vooral bekend door zijn tijd bij PSV en NAC Breda (toen onder de hoede van huidig Ajax-trainer Henk ten Cate). Bij Norwich mag Colin voor een gelimiteerde transfersom weg.
"Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij PSV zat, maar dat maakt nu niks meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion en het tenue. Het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan,'' zo wist Colin te melden tegenover Voetbal International
het is gewoon een achterlijk stopwoord want hoe debiel ben je als bijna achter elke zin ouwe zegtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef smammela het volgende:
iemand van 30+ kan en mag nog ouwe zeggen.
wat is je probleem?
vroeg oud?
en nee heb t niet over mezelf...![]()
randstad taferelen denk ik, hier spreekt er niemand mee!!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
het is gewoon een achterlijk stopwoord want hoe debiel ben je als bijna achter elke zin ouwe zegt![]()
Bredaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef Sant het volgende:
[..]
randstad taferelen denk ik, hier spreekt er niemand mee!!
dat is iets anders dan wanneer iemand altijd achter elke zin ouwe zegtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik vind het wel een grappig woordje.
Kwam het tegen toen mensen me feliciteerden...
Feli Ouwe!. Achja.
Die heb ik net gepost, alleen dan vkmag...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef D-Devil het volgende:
In de dump van geenstijl zit wel een "lijpe shit ouwe".
die gast verdient echt een nekschotquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die heb ik net gepost, alleen dan vkmag...
zal wel hetzelfde zijn denk ik ....
leipe shit ouwe
ze zeggen het niet tegen een oudere persoon ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef chatgek het volgende:
Ik vind "ouwe" sowieso niet erg respectvol klinken... Ik heb er een redelijke hekel aan als ik het mensen het tegen een ouder persoon hoor gebruiken![]()
Ik gebruik het niet als stopwoordje. Ik gebruik het tegen mn vader.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
het is gewoon een achterlijk stopwoord want hoe debiel ben je als bijna achter elke zin ouwe zegt![]()
Een post zonder smiles telt niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef -Mo- het volgende:
Ik zeg het alleen tegen mijn moeder.
(En alleen omdat ze zelf zegt dat ze zo jong is trouwens)
In het Engels is het toch ook altijd 'old man' voor vader.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet als stopwoordje. Ik gebruik het tegen mn vader.
Dus als ik bv opbel en mn moeder neemt op dan zeg ik: "hoi mam, is die ouwe ook thuis?
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, jij wel. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |